Resultat – Keratin extensions

 

Ååh, flinke flinke Tone. Jeg sitter bare og smiler når jeg ser ned på det lange, nye håret mitt! Det er MITT hår og det skal det også være de tre neste månedene. Noen har keratin extensions i mye lengre enn det, men holder håret mitt i tre måneder med all den krøllingen jeg driver med så er det mer enn bra nok for meg! I går satte jeg altså i 75 punktfester i to ulike farger. En mørkere farge under og en lysere over. Gled perfekt inn i mitt nystripede hår! -Og jeg som trodde jeg måtte ha langt over 200 punktfester til mitt slitte hår. Neida! Håret mitt var ikke så kort og tynt som jeg fryktet. Har du i veldig mange fester så er det ikke alltid like enkelt å ta vare på håret. Det er SÅ viktig at du behandler det riktig, og grer det godt. Slurver du, så kan du få ubehagelige floker mellom hodebunn og festene. Det vil vi ikke ha!

Liten huskeliste for å unngå problemer:
♥ Kjøp deg først en god naturbørste.
♥ Gre håret med den hver morgen og kveld.
♥ Sov med alt håret i en flette om natten.
♥ Bruk ALLTID en god balsam. Kur håret godt.
♥ For å unngå tørt hår, bruk gelè eller kremer i stede for hårspray.
♥ Vask håret med måte. Ikke krøll det opp i en ball og gnur til.
♥ Ikke ha håret vått for lenge. 

Med mine 75 punktfester, bør ikke dette bli noe problem! Håret er blitt min nye bestevenn, og det skal tas godt vare på! Hihi. Ønsker dere å sette på keratin extensions, eller bare vanlig clip on, så anbefaler jeg å gjøre det hos Tone på SalongXtend. Det finnes ingen mer behjelpelig dame! Kommer dere Sørlendinger innom på lørdag så kan dere alltids høre om dere kan få satt opp en time. Salongen har vært under helrenovering hele den siste måneden, men fra mandag av er salongen fullstendig oppe igjen! I mellomtiden er det bare å ringe Tone på 92094986 for timebestilling. Ønsker dere kun å kjøpe håret, så kan det også bestille fra nettbutikken hennes HER. Tone selger både keratin og clip on i alle farger.

 

Nå skal jeg faktisk av gårde til SalongXtend igjen, for å flytte over hele garderoben!
Håper vi sees… I MORGEN! 😀

52 kommentarer

Siste innlegg