My Valentines Day

Har dere hatt en fin valentines day gutter og jenter? Nei, dere har jo enda hele kvelden forann dere! Jeg kom hjem fra flinke Tone for bare en liten time siden og er STORfornøyd med mitt nye hår. Fy søren for en gladfølelse jeg sitter med akkurat nå. Skal vise dere masse bilder fra frisørbesøket med før og etterbilder i morgen tidlig, men foreløpig får dere bare en sneak peek!

Jeg har fått verdens beste valentines day gave! Hihi, skal fortelle dere mer om den også i morgen. Må bare få knipset noen bilder når dagslyset er her igjen. Ja, så fikk jeg jammen noen nydelige roser også! For ei heldig jente jeg er. Senere blir det romantisk middag med en hyggelig film på skjermen. Jeg får vel tenne litt lys og hive på en lekker nattkjole til Jonas kommer hjem fra trening. Jeg har ikke fått gjort så mye annet enn å bake søte cupcakes til han denne gang. Får bare være ekstra snill i kveld jeg!

Er det ikke blitt langt og fint? Mihi!
Skal som sagt vise det ordentlig i morgen!

33 kommentarer

Siste innlegg