Ready for makeover!

Nå har jeg vasket håret to ganger uten balsam, så nå bør det være klart for litt forlengelse! Det er i grunn ganske langt fra før av så jeg vet ikke om det blir så veldig mye lengre, men det skal ihvertfall bli skjønt å få litt tykkelse på det! Resultatet av gårsdagens striping ser dere på bildene både over og under her. Jeg tok halvt om halvt av en lys og en mørk farge. Masse striper gir masse spill, men det gir også og et slitt, og tynnere hår. Derfor skal det bli godt og få jukset litt hos flinke Tone på Salongxtend. Jeg har kun testet clip on extentions tidligere, så nå gleder jeg meg halvt ihjel til å få prøve keratin! Tenk å kunne gå med langt, tykt hår hele døgnet? Det er jo så kjedelig å ta håret av og på hver eneste dag! Tror dette blir bra jeg. Noen av dere som har erfaring med keratin extentions?

Noen som gleder seg til å se det ferdige resultatet?

39 kommentarer
    1. Brukte slike punkter for noen år siden i flere forskjellige runder over noen år, men mistet utrolig mye hår av det. Kanskje er limet forbedret med årene så det ikke river med seg så mye av ditt eget? Jeg, med flere venninner som var hektet på samme tid ble plaget av at håret innenfor punktene samlet seg og ble til store hårballer, nesten som når du tuperer håret.. Veldig vondt, og veldig kjedelig.. Hadde vært fint med tips fra Tone om det, for jeg elsket virkelig å ha langt, fint hår 🙂
      Lykke til, du blir nok like nydelig som alltid du. Klem fra Lise 🙂

    2. Lise: Tusen takk Lise! Jeg skal høre med Tone om hun har noen tips og idèer i forhold til det. Akkurat nå vet jeg nokså lite om keratin, men jeg skal spørre i vei og sørge for at jeg er keratinekspert innen jeg er kommet hjem! Hehe 🙂

    3. Kreatin Extensions er kjempe bra om de bare blir satt på ordentlig og hos en flink frisør! Jeg hadde Kratin i vel 5-6måneder og savner det veldig!

    4. Elsker disse bildene… burde ha ett på lerret i sort hvitt i leiligheten <3 Kos dere idag på valentines day 🙂 <3 Klemmer fra Åleaund 🙂
      Du har jo proff fotograf i stua du 🙂

    5. Utrolig fint spill du har i håret ditt! Det er slik jeg ønsket når jeg var hos frisøren (riktig nok lærling) her om dagen, det ble totalt mislykket!
      Du kunne ikke gitt meg noen tips på hvordan du har gjort dette, hvor, og hvilke farger du brukte?:))
      Hadde jeg blitt ille glad!:))

    6. Kjempefint hår!
      Jeg og en venninne kommer på lørdag:D har allerede sett meg ut det jeg skal kjøpe av deg!;)

    7. Jeg hadde keratin extentions en stund, og var kjempe fornøyd med det. Håret ble så mye tjukkere og lengre, og jeg likte det kjempe godt! 🙂 Håret ditt er jo helt nydelig, gleder meg til å se det når du har satt på extentions også!
      Ha en super dag, fine deg! 🙂

    8. Gleder meg til å se resultatet! 😀 kjempe fint hår har du fra før uansett, men blir sikkert fint med extensions også. Ha en strålende fin dag videre 😀

    9. Jeg har ETT tips. IKKE gjør det. Keratin ødelegger virkelig håret. Jeg måtte klippe mitt veeeldig kort etterpå, fordi håret datt av og ble utrolig tynt og slitt..

    10. Tror heller jeg ville gått for tape-extentions i stede for keratin. Med keratin må man være vedlig forsiktig, hvis ikke floker det seg, og det er ikke så vedlig fint når man ser festene.. Dessuten sliter keratin en del på håret!

    11. Mine erfaringer med keratin extensions er helt forferdelige. Hadde en super frisør og fikk veldig fint og tjukt hår, men ettersom håret vokser vil det etterhvert bli “hårballer” rundt keratin festet / nær hodebunnen. Det gjør vondt som fy! Men har hørt så mye bra om Tone, så er jo fullt mulig du ender opp med en helt annen opplevese! Synes nå uansett du er fin på håret fra før av jeg, du trenger ikke forandre det! 🙂 Det ser ikke slitt ut på bilder i hvertfall!

    12. Elsker bloggen din, Marthe 🙂 går automatisk inn på bloggen din med en gang jeg er på pc’en, haha! Mer automatisk enn Facebook faktisk, nesten litt ille!hahahaha <3

    13. Du er kjempe pen, og et stoort forbildet for oss!
      Jeg tror du er den eneste bloggeren jeg vet om, som svarer på kommentarerer! Og det gjør oss lesere kjempe glade! <3
      Fortsett med det!!
      Klem Eirin og Martine!

    14. Jaa keratin er ikke bra for håret om man ikke vil bli skallet da, da jør man selvfølgelig det, microringer eller sy på extension er det beste for håret ;))
      S a g g y y . b l o g g . s e <

    15. anonym: Tusen takk for en kjempefin kommentar Eirin og Martine! 🙂 Superfint med tilbakemeldinger som denne! 😀
      Mari: Hei Mari! Tusen takk for kommentaren din 🙂 Slik jeg har forstått det så er det fort gjort å få slike hårballer eller floker om man ikke er veldig nøye på å gre håret ordentlig. Det MÅ greies hver eneste både morgen og kveld, før og etter dusj. Så må det flettes før du skal legge deg, så det er jammen litt arbeid! Det er nok mange som sluntrer litt unna med det og da blir det fort floker og tull dessverre. Men jeg skal gjøre mitt beste så får vi se hvordan det går med meg 😀
      Martine: Tusen takk og i like måte Martine! Jeg er stoorfornøyd. Bilder kommer i morgen tidlig! Det er så vanskelig å få vist håret ordentlig når det er så mørkt 🙂
      Camilla: Åå jeg gleder meg! Håper du får tak i alt du har lyst på 🙂
      Kine: Hei Kine! Tusen takk for nok en kjempefin kommentar 🙂 Akkurat navn på fargene har jeg dessvere ikke, men jeg sa bare til frisøren min at jeg ville ha MASSE supertynne striper slik at håret mitt fikk masse spill. Så sa jeg også at jeg ville ha like mange brune striper som lyse. Jeg ville at man ikke skulle kunne se om jeg var blond eller brun og det tror jeg vi fikk til! 🙂 Den lyse fargen hun brukte vet jeg er det mildeste blekemiddelet som finnes, men den brune fargen aner jeg ikke hva heter dessverre. Bare sørg for at den ikke er for mørk. Jeg tror ikke det blir så fint med nesten sorte og hvite striper. Hehe! 🙂

    16. du ble kjempefin på håret ettersom jeg så i de neste innleggene. du var utrolig fin med extension og jeg gleder meg til å se deg ordentlig med det 🙂 forresten så har du en utrolig fin rygg! elsker når man liksom får en sånn tydelig strek på ryggen, ser så utrolig bra ut i kjole!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg