Antrekk – 030213

 
UNIF shorts, Gina Tricot Belte og Clutch, Genser fra Zara, Sko fra Mexico

Vet dere hva? Åh, jeg er så glad for at alt går vår vei her nede. Jeg har ordnet meg superkjapt internett PÅ rommet til og med! Dette er jo rene himmelriket i forhold til hva jeg har jobbet med tidligere. Nå er det bare en fryd å oppdatere bloggen. Til og med bildeopplastningen går unna i en fei her! H-E-R-L-I-G.

Nå går turen inn til sentrum for enda litt mer god mat, og shopping! Jeg skal bare kle på meg litt mer først. Tørr ikke å gå i så kort shorts utenfor hotellområdet. Nå har dessuten solen gått ned for flere timer siden og da forsvinner også den deilige varmen. Om kveldene er det bare å pakke seg inn i langbukser og genser. 

 

Håper dere har hatt en fin søndag så langt.
Alle kommentarer fra i dag vil bli besvart i kveld!

45 kommentarer
    1. Kjempe fint antrekk! Utrolig bra å høre at internettet går raskt osv. gleder meg til innleggene din fremover i Egypt!
      Stå på, du gjør en kjempe jobb for bloggen!

    2. Kathrine: Tusen takk! Det skal jeg nok få til 😀 Null problem. <3

      Anna: Tusen takk 😀 Det er så herlig å kunne gå så lett igjen. <3

      Marte: Tusen takk for det Marte. 🙂 Det gjorde bare ferien enda bedre, hvis det i det hele tatt var mulig. Hehe. 😀

      Tuesn tusen takk alle sammen 🙂

    3. Du har en super blogg, bare elsker å lese den!
      Jeg bare lurte på en ting, blir påvirket eller legger merke til uroen og opptøyene i Egypt nå for tiden? Så det på nyhetene og tenkte på deg med en gang! Vil ikke at noe skal ødelegge den fantastiske turen deres, dere fortjener og kose dere masse!

    4. Wow, så flott du er! Og det antrekket der var bare helt utrolig fint på deg 😀 Elsker shortsen, som jeg har sagt flere ganger før, haha 😀 Er så glad for at dere har det fint! Kos dere masse videre <3

    5. WOAH! Så fint! Har så lyst på sånne sko, høye gladiator! På det øverste bildet begynte jeg nesten å lure på om du gikk naken under genserenXD

    6. for et utrolig fint antrekk, wow! åå, får helt frysninger av å se bilder fra egypt, og at du kan gå med shorts! gleder meg til det blir så varmt hjemme 🙂 forresten så har du de fineste beinene jeg vet om, ser ut som du har jobbet hardt for å få dem!

    7. Så fint! Elsker måten du tar bilder på, gjør det alltid litt mer interessant å se igjennom bloggen 🙂

    8. Steike, for noen flotte bein du har! Håper dere koser dere maks på bursdagsturen til Jonas 🙂 Vi er vel ikke få som drømmer oss bort dit, nei 🙂

    9. Herremin som jeg digger klesstilen din jente!! Helt fantastisk rått!:)
      Har foresten bestemt meg for at jeg og typen skal dra til Egypt der hvor dere er! Falt pladask for plassen! Hva heter hotellet dere bor på?:)
      Kos dere super masse!!

    10. Marthe, herligfred så nydelig både antrekk og DEG <333 håper dere har det fint der nede og gleder meg videretil mer Egypt blogging du er så flink <333

    11. Åhh Marthe jeg er så ubeskrivelig misunnelig på dere akkurat nå!! Kunne drept for å komme meg vekk, trenger sårt et avbrekk fra hverdagen

    12. Har aldri kommentert før, men jeg må bare si at jeg elsker bloggen din! 😀 Du virker som en ekte og smart jente som legger mye arbeid i bloggingen! 🙂 Utrolig gøy å lese om Egypt <3 Ser så fint ut 🙂

    13. Åh, Marthe. Du er rene himmelrike. Du er så flott. Jeg ELSKER shortsen din! Og alle fargekombinasjoner passet så bra sammen. Igjen så elsket jeg antrekket ditt. Det var kjempeflott, like flott som hun som bærer det 🙂 Likte forresten Clutchen din veldig også. FANTASTISK!

    14. quyen: Hihi, tusen takk 😀

      Marthe K: Tusen takk Marthe! Glad du likte antrekket 🙂 <3

      Nina: Takk Nina! Det var hyggelig å høre 🙂

      anonym: Tuusen takk for det 😀

      Rebekka: Å så hyggelig 😀 Dere kommer til å stortrives! Det er helt nydelig her. Hotellet heter Môvenpick hotell og ligger på toppen av Naama bay. Helt genialt hotell 🙂 Men dere må ikke reise om sommeren eller for sent på våren. Da er det ekstremt varmt her. Rene torturen! Vi bestilte gjennom http://www.finn.no på pakkereiser til Egypt. Veldig billig å reise utenom sesong og ferier! <3

      Solveig<3: Å, nei her er det så fint og rolig at! Merker ingenting til noe opprør vi 🙂 Her er det mest turister og selgere. Ingen drama verken om dagen eller natten 🙂 Heldigvis!

      Tusen tusen takk alle sammen! Blir så glad for alle de fine kommentarene dere legger igjen. Jeg får ikke svart på enhver kommentar, men jeg leser dem alle sammen og de settes stor stor pris på! 🙂

    15. Hei 🙂
      Følger bloggen din hver eneste dag, men er veldig dårlig til å legge igjen komentarer. Så tenkte kanskje det var på tide nå! Du er virkelig et helt fantastisk forbilde. Du virker tvers igjennom god, og jeg ELSKER kles stilen din! Du kler deg på en gjennomført måte hver eneste dag, og jeg kunne gått med alle antrekkene dine selv om jeg kunne. Du ser helt smashing ut i både kosedress og når du er pyntet opp. Fortsett med det gode arbeidet du legger ned i bloggen, jeg sjekker din blogg før facebook…. haha. Kos deg masse i Egypt med din kjære.

    16. fine bilder <3 Men du, en ting. haha. På noen av bildene, så ser man ikke hælen på sandalene?!?! ser du det? ser ut som du står på tå! heheh 🙂

    17. så fin du er! Kommenterer alt for sjekdent pp bloggen din, men når jeg ser hvor hyggelig du er til leserne dine må jeg bare legge igjen noen ord fordi jeg vet at du leser de. Du er et stort forbilde for meg, du er deg selv, har en nydelig stilig og du virker utrolig hyggelig og positiv!! stå på videre og kos deg masse med Jonas, dere er så søte sammen. Unner dere begge alt godt

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg