My Jeffrey Collection


Ser dere det siste paret i Jeffrey Campbell samlingen min? Mihi. Endelig kjøpte også jeg de originale lita skone i sort. Det var på høy tid! Disse skoene passer jo bare til alt? Jeg aner ikke hvorfor, men DNA kjørte 20% på dem, og da måtte jeg ha! Til nå har jeg fem Jeffrey sko i kolleksjonen. Jeg solgte mitt sjette par nå nylig! Det femte paret tror jeg jammen at jeg glemte å knipse bilde av, men dere husker vel de gigantiske hælene med knallgul/oransje lisser? Rålekre om jeg får si det selv.

Ellers har jeg også tre par som bare ligner veldig på Jeffrey skoene.. På lang avstand kan man vel nesten ikke se forksjell engang. Genialt alternativ om man ikke vil legge en tusenlapp og mer i et par sko! Etterligningene er fra www.monella.se, og Jeffrey Campbell skoene mine er fra DNA og Nelly.


Jeffrey spike fås kjøpt HER, Lita fås kjøpt HER, og Jeffrey Everest fås kjøpt HER (affiliateslenker) 

Hvilket par blir det neste tro?
I dette øyeblikk sitter vi på flyet til Egypt. WUHUU! Skrives fra varmen!

50 kommentarer
    1. Fine ski had de g
      Kommet av flyer og konnet til hotelet?
      Elsker utsende duttt:)
      Kunne du lada ein sminkevidio?

    2. Ååååhh du har så fin sko smak, de er jo bare utrolig lekre alle sammen, jeg elsker virkelig deg, klærne og selvfølgelig skoene. Det var du som fikk meg til å virkelig elske jeffrey campell. Når jeg tittet innom bloggen din for første gang og jeg så de skoene på deg, DA, da ble jeg helt forelsket 🙂
      Elsker deg og bloggen!!

    3. Jeffrey Campbell er svaret på fashion, jeg elsker de! Og jeg er helt enig når du sier at de sorte lita passer til alt 🙂

    4. Synes disse skoene er så stilig, desverre får jeg ikke til å gå med de selv da jeg er så høy fra før av. Å bli to meter i sko er ikke noe jeg klarer, haha. 🙂

    5. Å, så kult 😛 Nå kom du meg i forkjøpet da, for jeg hadde tenkt å lage innlegg med min Jeffrey collection oxo 😉 Men ville vente på den siste jeg har bestilt, nemlig spike i sort ;-))

    6. du er heldig som har så mange sko. jeffreys skoene er bare så fine og jeg tror alle jenter elsker dem 🙂 spesielt dem med nagler, de er bare så rå!! kos dere kjempemasse i varmen, jeg misunner dere så utrolig mye. hadde gjort alt for å kunne gått i bikini, solt meg på stranda og løpt rundt i shorts nå – sommeren må snart komme! men deilig at sola er på plass i kristiansand i dag, finnes ikke bedre 🙂

    7. De er såå fine! Heldiggris altså 😀 Skulle gjerne hatt disse lekkerbiskene selv! Mine favoritter blant de du har er Spike og Lita! Liker også de nye i burgunder og de du glemte å ta bilde av. Jeg har ikke kjøpt meg noen JC par enda, men tror jeg må gjøre det snart! Har derimot kjøpt en kopi av Foxy, fra Cuba Shoes, og de elsker jeg! Helsort paljett/glitter, unntatt på hælen. Gode er de å gå i også! 😀

    8. Du er så heldig!! Nå skal jeg også lage en samling med Jeffrey sko 🙂
      Mulig bare jeg som ikke fikk med meg eller har sett feil, men jeg ser ikke nagler eller den røde hælen på skoene fra gårsdagens antrekk. Hvilket par var det du brukte i går? 🙂

    9. Dette er egentlig en kommentar til bokinnlegget, men vil være sikker på at du får den med deg 🙂
      Om du liker å lese på engelsk (om ikke: prøv!) anbefaler jeg å kjøpe bøker på cdon.com! Utrolig billig til å være en norsk nettside, og de har hatt alle bøkene jeg har søkt etter der. Dessuten er bøker tollfri vare (om jeg ikke tar helt feil), så det blir ikke dyrt å bestille fra utlandet heller 🙂
      Om du vil ha enda flere anbefalinger, anbefaler jeg Divergent-serien og the Mortal Instruments- serien. Har ikke sett deg skrive om dystopiske bøker før, så det kan jo hende det ikke er din smak, men de er knallbra bøker som virkelig drar deg inn! Tror du får et bedre bilde av de om du googler enn om jeg prøver å skrive hva de handler om, haha..
      Forresten, har du fått med deg at the Carrie Diaries har blitt til en serie? Det har kommet ut tre eller fire episoder alt (i USA da, så man må se de på nett), og etter min mening er serien like bra som boken!

    10. Hei Marthe! Jeg trenger litt hjelp av deg som nå har vært i Sharm El Sheik 2 ganger 🙂 Jeg og familien min vil reise dit, men kan du linke til siden du bestilte hotellet på og linke til der du kjøpte flybillettene? Jeg finner ikke flybilletter til Sharm El Sheik på Sas.no, så hadde vært fint om du hadde hjulpet meg med de to tingene! 🙂 Tusen takk på forhånd, og elsker bloggen din! Kos dere videre i Egypt! <3

    11. Så fine! Men jeg har bare et spørsmål om bøker. Jeg har nettopp lest boka drømmehjerte, og elsket den! Har du noen forslag til andre gode bøker?

    12. Hei! Jeg har sett at du har lagt ut oppskrift på oreo cupcakes (og bilde av noen andre også). Begge ser så fantastisk gode og fine ut! Jeg har dessverre glemt hva boka heter, så jeg lurte egentlig bare på det? 🙂

    13. Åå, du er heldig! JC skoene er så utrolig fine, og jeg liker spesielt spike. De er helt ufattelig råe! Gleder meg til å se begge parene på i fremtidige outfits 🙂

    14. Navn: Jeg har begynt på svarene men det tar veldig lang tid og jeg har ikke lyst til å bruke så mye tid på det nå mens jeg er på ferie, men svarene kommer 🙂

      Hanne: Å jeg husker ikke helt hva boken heter, men den selges på Panduro hobbybutikk for rett under 200 kroner. Genial bok full av nydelige oppskrifter <3

      Elina: Åh, det er en kjempefin bok. <3 Ta deg en titt i kategorien "bøker" i sidemargen til høyre her på bloggen så finner du mange andre gode bøker jeg har lest og skrevet omtaler om. 😀

      Julie: Hei Julie! Det jeg gjorde var å bestille fly og hotell sammen som i en pakkereise hos finn.no. Kjempeenkelt og billig! Du klikker deg bare inn på finn.no, går videre inn på reiser og så på pakkereiser. Så søker du opp Egypt under land, reiselengde og når du ønsker å reise så dukker det opp en mengde alternativ til hotell med fly. Her er det masse å velge i både av dyrt og billig, to, tre og fem stjerners hotell! 🙂 Bare å bla deg gjennom de ulike hotellene på de forskjellige stedene i Egypt og finne det som passer deg og familien din best. Jeg valgte Movenpick hotell for Jonas og meg og det kostet 4500 kroner per person. Ikke gale prisen for et rett og slett pefekt hotell. <3 Da er fly også inkludert!

      Tine: Wuhuu! TUSEN takk for at du tok deg tid til å legge igjen denne kommentaren Tine. Åh, dette passet meg ypperlig! Kjenner jeg meg selv riktig så varer ikke mine fire nye bøker særlig lenge og da må jeg på jakt etter noen av de andre jeg har fått satt opp på ønskelisten min! Cdon.com høres kjent ut, men jeg har aldri vært inne her og tittet før nå, så tusen takk for tips! Supert 🙂 At bøker var tollfritt visste jeg heller ikke, så nå skal det bli mye enklere å få bøker i hus 😀 Jeg ble veldig spent på denne Carrie Diaries. Hva dreier dette seg om? 🙂

      Lina: I går brukte jeg de nye Lita skoene. De helt vanlige sorte 🙂

      Ingeborg: Ja jeg synes alle er ganske små i størrelsen bortsett fra Spike skoene. De utvidet seg noe veldig og er nå en størrelse for stor. Hehe, vrient altså! <3

      meeg: Det blir 16 små cupcakes av oreooppskriften. Jeg lagde ca 8 digre 🙂

      ane: Nå skal jeg jo selge alt jeg eier og har nærmest den 16 februar 😀 Bare å komme til SalongXtend og shoppe av garderoben min 😀 Hihi!

      Tusen takk alle sammen. <3 Godt å høre at vi er flere Jeffreyfans her 😀

    15. Tusen takk for at du skriver en fantastisk blogg får vel jeg si da ^^
      Dumme meg glemte at boken ikke heter det på norsk! For en god stund siden skrev du at du likte veldig godt Carries dagbok, og nå ha har de laget en serie basert på boken. Da skjønner du vel litt mer, haha 🙂
      Jeg kom forresten på en annen side med ENDA billigere bøker: amazon.com! Der er så klart bare engelske bøker, da, men som sagt er det virkelig verdt å prøve å lese på engelsk 🙂
      Og siden jeg allerede er i gang med enda en suuperlang kommentar, må jeg legge til at om du bestiller bøker fra utlandet gjelder bare moms/tollfritt når du bare bestiller bøker i pakken. Her står det veldig greit forklart: http://www.toll.no/templates_TAD/Topic.aspx?id=244987&epslanguage=no
      Ha en super ferie! Var selv på Movenpick i fjor etter din anbefaling (er ikke så gal bloggleser som jeg virker nå, lover, haha), nyydelig hotell med fantastisk personale (og ikke minst hester <3), men vi kom midt i en hetebølge med over 40+ hver dag, så det ble litt for varmt for min smak ...

    16. Tine: Ååå! Da er jeg helt med 😀 Hehe, jeg tenkte det kunne være det, men måtte jo høre 🙂 Jeg har leenge hatt lyst at de skulle lage noe ut av disse bøkene. Fantastisk! Man kan altså laste det ned? Og det er vel de samme skuespillerne? 🙂 Herligfred, rene drømmen min som går i oppfyllelse her jo! http://www.amazon.com har jeg hørt veldig mye bra om, jeg har bare aldri fått lest noe på engelsk selv enda. Jeg tenkte jeg skulle begynne med å lese en bok som jeg allerede har lest på norsk for å se om jeg forstår det eller om jeg bare er helt amøbe. Jeg er nemlig ikke verdens beste på ordforråd. Hehe, men da vet jeg om enda en nettside som selger billige bøker 🙂 Tusen takk Tine. Kjempemorro å høre at du også har vært her. Dette er det eneste hotellet jeg virkelig har hatt lyst til å dra tilbake til. -Men ikke med over 40 varmegrader. Åh, dere reiste kanskje om vår eller sommeren? Da er det helt ekstremt her. Uten vind blir det bare tortur. Du får heller dra tilbake en gang mellom november og mars. Da er temperaturen helt nydelig 🙂

    17. Det er andre skuespillere enn i sex and the city 🙂 Jeg vet ikke hvor du kan laste det ned fra, men om du googler finner du det helt sikkert ut. Jeg har søkt på “the carrie diaries watch free” og streamet online 🙂 her er traileren: http://www.youtube.com/watch?v=wtRWfQHsFtY
      Vi reiste i månedsskiftet juli-august, og det er vel omtrent da det er varmest .. Kalde nordmenn tenker ikke på at det faktisk kan bli FOR varmt, haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg