PAKKEKAOS


Mihii! Nå har jeg satt sammen hele tolv antrekk til turen. Ikke spør… Kanskje jeg trenger to antrekk per dag? Man vet aldri! Det er bare meg i et nøtteskall.. Jeg ble ihvertfall superfornøyd med antrekkene for den kommende uken og jeg kan nesten ikke vente med å bare traske rundt i korte shortser og deilige kjoler! Noen bukser og gensre er selvfølgelig også pakket med, men jeg krysser fingre og tær for at vi får den varmen som det meldes. Det ser nå ihvertfall slik ut!

Å sette sammen antrekk er forresten langt ifra bare bare her i leiligheten! Vi har ENDA ikke investert i et helfigurspeil, så Jonas og jeg krangler om det bittelille speilet vi har over vasken på badet. Når antrekkene skal settes sammen og prøves så er jeg rett og slett nødt til å stå på toalettet! Haha, det er litt av et syn, men dette har jeg altså gjort helt siden mai i fjor da vi flyttet inn. Har fungert supert det!

Nå er det bare jobb og så drar vi til Bergen for å overnatte der!
Flyet går fra Bergen i morgen tidlig.

48 kommentarer
    1. Du skal til Bergen.. wææ! nesten sånn at jeg vil komme opp på flyplassen 😀
      Håper dere får en super fin uke sammen i Egypt. Jonas er jammen heldig som har deg 🙂 Kjempe fine antrekk. Gleder meg til å se alle på!

    2. Haha, trodde først det sto “pakkeKOS” da jeg så innlegget, jeg 😀 hihi! Men det virker jo som du har system i sakene dine! 😀 Kjempeflink er du, jeg er såå spent og gleder meg på deres vegne, og håper dere får en helt utroolig fantastisk ferietur sammen til Egypt! Heldiggriser <3 Hvor varmt er det meldt uken dere skal være der? 😀 Jeg må også kommentere beina dine, så utrolig flott du er! Fantastisk! Får du forresten plass til alle skoene i kofferten? Stor klem <3

    3. woow, er det så lenge siden dere flyttet inn? Føler dere flyttet sammen for en mnd siden! Tiden går jammen fort! Kos dere masse i Egypt, dere får sikkert en helt fantastisk uke! 😀

    4. For noen ben du har jente! Wow! Og skoene du har på deg her er jo bare til å dø for! Hvor er de fra? Need to know!

    5. gud å mange fine antrekk du hadde satt sammen som du skulle ha med. regner med egypterene (om det er noe som heter det?) kommer til å snu seg etter deg. godt jonas er der å passer på da 🙂 god tur dere to turtelduer, håper dere får en helt fantastisk ferie sammen ♥ det fortjener dere virkelig, og jonas er nok sjeleglad for denne fantastisk flotte gaven 🙂

    6. Håper dere får en fantastisk ferie! Misunner dere virkelig nå! Gleder meg til å få oppdateringer fra Egypt også, så kan jeg glede meg enda mer til sommeren her hjemme!
      Utrolig fine antrekk du hadde der forresten! Gleder meg til å se dem på!

    7. hehe, hvor lenge skal du egentlig være borte? Ser ut som du har pakket ett helt flyttelass 😉 Men kjenenr til den å pakke alt for mye og ikke bruke halvparten… Men du hadde sykt mange skopar med så det ut som… Det veier jo mye og tar stor plass… hva med å ha med noen få par du kan bruke til det meste? Så kan du shoppe mere 😉 Uansett ha en god tur og kos deg masse :))

    8. Du er syyyyyyyyyyyyyyyyyyykt heldig, kos dere masse. BTW du har driiiiiit fin stil digger bloggen din 🙂

    9. Herreminhatt så mange fine antrekk du har satt samme, frøken Borge! Så flott 🙂 Og det var utrolig godt å få sett litt sommerstil igjen! Herregud som jeg har lengtet etter det! Og jeg lo litt da du plutselig stod oppå toalettet 🙂 Og herlig, du skal til bergen.. Nesten sånn at man vurderer å flykte opp til flesland for å møte deg. HE-RRE-GUD – jeg dåner. Og kos dere MASSE! Det fortjener du nå marthe 🙂

    10. ingrid: Den er fra Nastygal.com 🙂 Tusen takk!
      Vilde: Hehe! Jeg får nok det meste av inspirasjonen min fra jobb, av å dra på shopping og av å lese andre blogger! 🙂
      Marthe K. Halvsorsen: Hehehe! Da må du stå opp tidlig frøken for flyet vårt går klokken seks om morgenen 😀 Du er herlig. <3 Vi skal STORkose oss på romantisk ferie. Gleder meg så til å blogge fra varmen igjen!
      Ebba: Å <3 Tusen takk for det! 🙂
      Bec: Det er ikke noe særlig å shoppe i Egypt, ellers ville jeg ikke ha pakket så mye. Det ble 21 kilo, så det var da ikke så verst! Til å være meg.. <3
      Helena: De kjøpte jeg på Zara for en snurt og ingenting. Tror jeg betalte 200 kroner!
      ii: Tuusen takk! 😀 Skoene er fra Zara og er nå på salg til 200 kroner 😀
      M: Tusen takk for det! 😀 Skoene kjøpte jeg da jeg var i Oslo på Zara. Betalte 200 kroner for dem. Superkupp!
      Marie: Ja tiden flyr! Kan ikke tro at vi snart har bodd her i et år! Helt vanvittig. Vi flyttet jo akkurat inn! 🙂 Stortrives i den søte, lille leiligheten vi <3
      Tonje: De er fra Zara og kostet 200 kroner nå 😀 Kjøpte dem forrige helg!
      Frida: Tusen takk Frida, for nok en fin kommentar <3 🙂 Det er meldt mellom 20 og 24 grader med stor sol hele uken så dette må jo bare bli bra 😀 Alle skoene fikk plass + to til! Veldig glad for å ha en superstor koffert i dag ja 😀
      Marte: Å takk! 😀 Jeg har nok jukset med solarium. Det er bare juks og fanteri alt sammen. Hehe! Jeg har måttet tatt alt for mye solarium denne uken. Nektet å dra på ferie blek 😀 Hehe! Jeg er 1.62 høy så jeg er ikke den største 🙂
      Elisebaadal: Å <3 Masse god bedring Elise! Skinnshortsen er fra Bikbok 🙂
      TUSEN TAKK ALLE SAMMEN! VI SKRIVES FRA EGYPT 😀

    11. For noen fantastiske bein du har!!! Ææææ! Tenker litt sånn Jennifer Aniston, og hu har flotte bein altså.. 😉

    12. Hvor er skoene fra, de på det siste bildet hvor du står på doen? Har skikkelig lyst på slike med ankelreim men finner det ingen plass! Hadde vært såååå takknemlig om du svarte 🙂

    13. du er såååå pen. er syykt missunelig… anyways gleder meg til bilder fra når dere er i egypt 😀 kos dere uber masse 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg