Antrekk – 310113

 

God kveld! Jeg kan nesten ikke tro hvor fort denne uken har gått! Tenk i morgen er det fredag og helg igjen. Var det ikke akkurat helg? Er det bare jeg som føler at dagene flyr av gårde? Håper virkelig at feriedagene går senere enn dette, ellers kommer vi til å være hjemme igjen før vi har landet. Jeg har jobbet som en helt i dag. Hundrevis av bilder er tatt og noen innlegg er allerede skrevet. Nå skulle jeg egentlig vært på jentekveld, men jeg ble dessverre bare nødt til å avlyse. Jeg har enda mye igjen og kofferten skal jo også pakkes!

For tre uker siden klarte jeg å knuse min nye Samsung galaxy mobil, og i går mistet jeg også lånetelefonen som jeg har hatt i halvannen uke. Jeg fatter ikke hvordan jeg får det til. Haha, huff!

 
Skjørt fra H&M, Vest fra Gina Tricot, Genser og clutch fra Vero Moda

Nå sitter det et supergira kjærestepar her. Superklare for å pakke koffert!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg