Antrekk – 290113

Jeg må bare unnskylde for at jeg ikke er 100% til stede på bloggen om dagene. Jeg står opp så tidlig som jeg bare klarer og legger meg sent på natt for å få unnagjort alt som må gjøres både på bloggfronten, og på mailsvaring. Dere skal vite at jeg gjør så godt jeg kan, og årsaken til disse stressende dagene skal dere få høre alt om i morgen. Da har Jonas bursdag og jeg kan endelig avsløre bursdagsgaven hans!  Jeg gleder meg SÅNN til å fortelle ham det og bli ferdig med denne galskapen av stress!

I dag har jeg varetelling på jobb, og det betyr at jeg jobber tolv timer denne tirsdagen. Jeg ville bare informere om at mitt fravær ikke skyldes latskap og lite inspirasjon. Jeg har så vanvittig mye på hjerte og så enormt mye jeg vil dele med dere. Jeg har bare ikke hatt tid! Men i morgen håper jeg at jeg skal være tilbake igjen for fullt.

 
Vero Moda bukse, Jeffrey Campbell sko, Topp og smykke fra Bikbok, Jakke fra H&M, Marc Jacobs klokke

Dere er så flinke og tålmodige at..
Jeg kan ihvertfall love at dere har MASSE spennende i vente for den kommende uke!

52 kommentarer
    1. Elsker toppen og smykket du har på deg! Syntes du er flink til å oppdatere jeg 🙂 ha en fin dag, gleder meg til å høre om den =D

    2. Du blogger jo daglig!! Det er jo kjempefint 😉 Det er ingen fare hvis du ikke får blogget like mye heletiden. Gleder meg til å få høre hva gaven er 😀

    3. HEI! Jeg bare elsker bloggen din <3 Jeg lurte på en ting. Til helgen reiser jeg og kjæresten til spania. Jeg har nikon D5100 med 50 mm linse, men hva gjør du for å få fine bilder om kvelden f.eks? Og når du tar bilde av mat osv? Tror du jeg skal bytte linse da? Håper på svar fort 😀

    4. jeg synes du er flinkere enn mange andre bloggere, selvom du kutter ut sånn 1-2 innlegg om dagen 🙂 du bør ikke være redd for at noen skal forlate deg pga ditt fravær, for du gjør virkelig mye for oss lesere og er en så fantastisk person at vi ikke klarer å unnvære bloggen din! er så urettferdig at du kler alt du går med. det der ser helt fantastisk ut på deg men hvis jeg skal herme litt og tar på meg noe lignende, så ser jeg så forferdelig ut.. men alt kler den smukke, dette var virkelig et fint antrekk 🙂 kos deg masse på jobb selvom dagen er utrolig lang 🙁

    5. elsket antrekket, og du er helt nydelig som vanlig! håper du får postet cupcakes oppskriften i dag, for hadde tnekt å teste den ut snere, det hørtes bare SÅ godt ut 😀

    6. du er en av de få bloggerne som faktisk blogger ganske ofte syes jeg! ikke bekymre deg for lite fravær på bloggen, for du oppdaterer suuperbra og veldig ofte til at du har det så travelt i hverdagen! STÅ PÅ

    7. Vet du hva Marthe, jeg syntes ikke du skal tenke så mye. Du gjør verdens flotteste jobb på bloggfronten, og tillegg har du veldig stressende dager. Vi skjønner deg veldig godt, så ta det med ro og gjør Jonas lykkelig i morgen på bursdagen hans! 🙂
      Antrekket ditt? WOW! Du kler alt, og du kler deg som en gudinne. Herlighet Marthe noe så fantastisk og noe så flott! Jeg syntes smykke var aldeles utmerket til dette antrekket. Og toppen din var bare lekker. Marthe Borge, DU er lekker 🙂
      Ha en helt fantastisk dag videre! Du er superduber kjempeflink 🙂

    8. Du er den flinkeste bloggeren jeg vet om, så ikke bekymre deg for det, Marthe! Du blogger om så mye forskjellig og det er alltid interessant og inspirerende! Bare fortsett sånn du! <3 Favorittbloggen min, helt klart! Gleder meg masse til å lese om nye spennende ting! Kos deg med varetelling og ha en super fin uke videre! <3

    9. Det du hadde på deg i det antrekket er det peneste jeg noen gang har sett på deg! Ikke det at du ikke kler det fint, for det gjør du abselutt! Men dette var bare heelt fantastisk fint! Du er en stor inspirsjon, digger deg<3

    10. Du er helt klart den beste bloggeren! Du blogger ikke bare flere ganger daglig, men innleggene oser av kvalitet i tillegg! Fortsett sånn, du har alltid vært min inspirasjon innen ALT.

    11. Så nydelig outfit 🙂 Digger stilen din! Skjønner godt at du har mye og gjøre og det er ikke alltid man får tid til alt heller. Stå på!

    12. Ikke noe å unnskylde seg for 🙂 Du er så flink uansett! Jeg jobba en kort stund på Vero Moda i fjor, og varetelling var både laaangt og moro på samme tid 😀

    13. Ingenting og beklage seg for! Du er kjempe flink til og blogge. Jeg som fastleser har ingenting i mot og vente litt, ettersom jeg er sikker på at du leverer kvalitets innlegg slik som du alltid gjør! 😀

    14. Du har ikke noe å unndskylde for, du er så flink ellers til å blogge så det gjør ikke noe at du har litt fravær. Vi (leserene) er her uansett, du er den beste bloggeren og den flinkeste til opp oppdatere med fine og innspirerende innlegg vær dag!

    15. Åh, du er så ufattelig flott, Marthe! 😀 Elsker disse toppene fra Bik bok, du passer både denne og den grå like godt, som alt annet 😀 Gleder meg til å se hva du skal gi Jonas, og gratulerer så mye til han i morgen! 😀 Og som de andre skriver, du har virkelig ingenting å unnskylde for, for du gjør en så utrolig god jobb med bloggingen, og tar deg tid til å ta kjempeflotte bilder av kvalitet i stedet for mobilbilder i speilet, og skriver utfyllende oppskrifter osv. Det er det man kaller en ekte toppblogger! <3 Pass på å få slappet av da, det fortjener du! Ta deg en kosekveld og sove mye, det er herlig 😀 Stor klem!

    16. Du er faktisk den eneste bloggeren som jeg føler er oppriktig lei seg for at du ikke har oppdatert så ofte! Du skal ha så mye kreds for alt du gjør, har ikke lagt merke til noe spesielt få innlegg om dagene jeg 😀 Er innom her flere ganger om dagen, og om det ikke er et nytt innlegg så er det like morsomt å se de inspirerende antrekkene, oppskriftene og alt annet du legger ut! 🙂 Du er en super blogger! Min favoritt 🙂 Vi går ikke noe sted! Ikke bekymre deg 😀 Håper du videre får en fin dag, du gjør iallefall at oss lesere får en bedre en 😀

    17. Marthe, du er heit! Sjeldent jeg tar meg tid til å kommentere på blogger, men tenkte jeg skulle gjøre et unntak, bare fordi det er deg. Jeg liker bloggen din, innleggene dine og deg, stå på og fortsett som du gjør! Du oppdaterer mer enn nok kjære deg, husk på å slapp av innimellom også, og fokuser på det som kjennes viktig for deg der og da. God klem

    18. Enig med Julie over her! 🙂 du oppdaterer mer enn nok, mye bedre enn alle andre blogger jeg leser. Må være lov til å slappe av litt også, ikke stress deg ihjel 🙂
      Du er F-A-N-T-A-S-T-I-S-K!

    19. Marthe, Marthe, du er bare helt fantastisk! Man finner skjeldent folk som legger så mye av sjela si i bloggen. Håper at du fortsetter sånn som du alltid har gjort, og at du ikke faller ned i “gropa” som de andre bloggerne på topplisten har gjort nå. Er fast leser, og det vil jeg nok forsette å være en lang tid fremover 🙂 kooos deg!

    20. Blir bare sååå inspirert av å se hvor mye du jobber for både deg selv og bloggen!! Ha en super dag! Gleder med til å høre hva Jonas får av deg. 😉
      Forresten.. Er det noen sjanse for at du kan få tak i en rabattkode på klokker.no til oss? Har siklet etter en MJ-klokke SÅÅÅÅ lenge nå, men det er så innmari dyrt..

    21. hai, det shai tinge. hvorfor får jeg rekning i posten på 200 ++ , ? jeg bestilte på det gratis tinget . så fikk jeg den , åg idag fikk jeg rekning å enda flere blader ….

    22. Du trenger virkelig ikke beklage deg for noe, selv om du har ufattelig mye å gjøre får du alltid oppdatert oss med kvalitetsinnlegg, og det liker jeg! er det noen som fortjener 1 plassen, så er det deg. gleder meg til å høre om gaven og alt som skjer!

    23. det er ikke ofte jeg skriver kommentar til folk, men nå må jeg bare.
      Digger den stilen din, syns du er så flink til og finne på ting(Tøy/smykker)

    24. Synes du har vært flink til å blogge jeg! Men at du unnskylder deg for å ikke ha blogga mye sier jo bare litt om hvor mye du bryr deg 🙂 Du har en GIVENDE blogg Marthe, jeg kommer ikke til å slutte å følge livet ditt omså du bare blogger et par ganger i uka!
      Lovelovelove <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg