Antrekk – 280113

Wæææ! Hvorfor har ikke døgnet mer enn 24 timer? Jeg som sto opp så tidlig i dag for å rekke alt! Sånn kan det gå. Jeg har knipset på 700 bilder i dag jeg! Tenkte jeg skulle være flink blogger å forhåndsskrive en hel hau innlegg til jobb denne uken. -Men så glemte jeg helt at dere skulle oppdateres i dag også! Nå må jeg hive meg i bilen hvert øyeblikk, men jeg lover å oppdatere dere med en gang jeg er hjemme i kveld. I morgen tidlig skal jeg skrive en time for time “to do liste”. Jeg tror det er den eneste måten jeg klarer å få gjort ting veldig effektivt på. Nå må vi ha et antrekk igjen her på bloggen. Det har ihvertfall jeg savnet i helgen! Jeg har fått på meg min nye Zara genser. Tok den like greit på feil vei jeg. Why not?

 
Bukse fra New Yorker, Genesr fra Zara, Belte fra Gina Tricot, Sko fra Nelly, bh fra www.madlady.se

Vi skrives i kveld! Ønsker dere en flott start på den nye uken!

45 kommentarer

Siste innlegg