Festløver på Plaza!

 

FOR en kveld! Fy søren som vi lo, drakk, koste oss, lo drakk, danset, sang, koste oss, lo, og drakk.. De siste bildene som ble tatt i går kveld måtte bare plasseres i “den hemmelige mappen, kun for meg”. Vi hadde det bare helt vanvittig morro. Ingen av oss er egentlig noen festløver, men i går feiret vi bare for absolutt alt. SKÅL FOR DITT OG SKÅL FOR DATT! Beste lørdagskvelden på lenge.

Cathrine ligger enda og snorker ved siden av meg så nå må jeg bare få unnagjort litt arbeid. Jeg har en hel hau kommentarsvaring å ta igjen fra det siste døgnet. Alle skal få svar! Håper dere har hatt en like fantastisk helg som det vi har. Jeg skal ihvertfall leve på disse dagene lenge!

Åh, for en fantastisk helg!

46 kommentarer
    1. Anita A.: Hehe! Det er noen som har sagt det de siste dagene, men jeg tror egentlig bare vi ligner på bilder. Vi er nok litt mer ulike i virkeligheten tror jeg 🙂

    2. Marte: Hei! Mener du om dagen eller om kvelden? Om dagen så rakk vi kun innom tre butikker i Karl Johan. Vi hadde en del vi måtte gjøre i Oslo utenom shopping så det tok litt lengre tid enn planlagt. Derfor var jeg bare å se i sentrum mellom 10 og 11 om morgenen, men om kvelden dro vi faktisk på Hard Rock cafè. Hehe, aner ikke hvordan vi kom frem til at vi ville dit, men det var veldig morro 😀

    3. Hei.
      Fin blogg!
      Hvordan er fargene på extensionet du kjøpte fra californiahair (#613/6/8)? Er den mørkeste fargen nesten på grensen til svart? Har du flere bilder av håret der du har brukt vanlig lys?:)

    4. Har du testet Bobbi Brown foundationen? Om du ikke har det kunne du ha gjort det og så skrevet en omtale om den? Vurderer sterkt å kjøpe den når jeg skal dra til London på Justin Bieber på konsert blant annet (wiiiih), men jeg er ikke helt sikker.
      Du er veldig vakker forresten! 🙂

    5. for en nydelig kjole du hadde skaffet deg, den kledde deg virkelig 🙂 det så utrolig koselig ut, og virka som dere koste dere som bare det. og utelivet i oslo var nok helt fantastisk!! håper dere har hatt en knallbra helg i oslo, også må dere ha en fin tur hjem 🙂 snør som bare det i kristiansand igjen, forresten..

    6. helene: Tusen tusen takk Helene 🙂 Håper du har hatt en fin helg også! Å fysj, mer snø og kulde var det siste jeg hadde håpt å komme hjem til, men jeg tror ikke det er like kaldt hjemme som her. Det var nok nærmere 15 minus her i natt. Ufyselig kaldt med kjole!

    7. Lisbeth: Hei hei! Jeg har denne 613/6/8 fargen ja. Ettersom jeg ikke har en ren farge i håret mitt men litt både lyst og mørkt så passet denne veldig godt til meg 🙂 Hva mener du med vanlig lys? Her har jeg brukt blitz så denne fargen stemmer ikke helt med virkeligheten, men hvis du blar deg gjennom antrekks kategorien så finner du mange bilder av håret mitt i vanlig dagslys 🙂 Det blir nok mer korrekt.

    8. Amanda: Nei den har jeg ikke testet. Har ikke hørt om den heller jeg 🙂 Jeg er veldig fornøyd med foundationen som jeg bruker nå, men den er i Max factor som dyretester så jeg skulle gjerne funnet en som ikke dyretester. Vet du om Bobbi Brown gjør det?

    9. Lizbeth Osnes: Ååå, nei så koselig Lizbeth! Du kommer nok ikke til å få lyst til å feste så fort bebisen er i armene 😀 Da vil du helt sikkert bare være hjemme og passe på at alt går som det skal. Hehe, MASSE lykke til <3

    10. Jeg har svar på om Bobbi Brown tester på dyr, og det gjør det ikke. De har hverken ingredienser eller ferdige produkter som er testet på dyr. Så det er et safe merke.
      Godt å se at du har kost deg så masse i helgen, Marthe. Det fortjener du virkelig. Du er alltid så flink med bloggen, jobber hardt og ved siden av så har du en annen jobb, men klarer å oppdatere bloggen fler ganger daglig. Du skal ha god og stor cred for det. Og det er ikke for ingenting at du er min favorittblogger 🙂 Så gøy det også så ut i går, og du så helt fantastisk ut som vanlig – du er jo ei prinsesse 🙂 Ha en fin dag videre.

    11. Marthe K. Halvorsen: Åja! Tusen takk Marthe 🙂 DA skal jeg faktisk prøve denne Bobbi Brown foundationen! Hvor fås den kjøpt? Vet du det? 🙂 Tusen takk for gode ord Marthe. Kjempegodt å ha deg tilbake i kommentarfeltene 😀 Setter stor pris på deg. <3

    12. Ok, tusen takk for svar:) Men hvor langt må jeg gå tilbake i tid for å finne håret ditt når du hadde det så blondt/lyst med extensionet i? Den fargen er mer lik min ser du, så jeg skal se hvordan det kan se ut i mitt hår som er så blondt;)
      Tusen takk for svar på forhånd!:)

    13. Lisbeth: Åja, du tenkte på det lyse håret ja! Da må du nok gjerne tilbake til sommeren om ikke det er enda litt lengre siden! Føler jeg har hatt mørkt i hele evigheten jeg nå, hehe men jeg tror jeg var ganske lys i sommer og våren 2012 🙂

    14. storakeroglarsen: Hehe, nei vi er ikke det altså! 😀 Det er så mange som har kommentert dette de siste dagene. Vi ligner nok mer på bilder enn i virkeilgheten 🙂

    15. har du truffet kristina andersen mens dere har vært i oslo? jeg leser også hennes blogg. dere er kjempeflotte og flinke bloggere begge to

    16. Navn: Nei det har jeg ikke fått gjort. Det ble ikke noe tid til å treffes i Oslo denne gang, men vi hadde en hyggelig date både tidligere denne uken og uken før der 🙂

    17. Hvis du prøver delupe.no, der tror jeg faktisk det er salg på bobbi brown foundation 🙂 Men du kan også prøve Steen og Srøm, det passer jo veldig fint nå som du er i Oslo 🙂

    18. Jeg tror ikke Bobbi Brown dyretester, men jeg er ikke 100% sikker. Jeg har hørt så mye bra om den men jeg tror jeg har ganske lik hudtype, hudtone og hudfarge som deg så det hadde vært supert om du kunne testet den! Tror den koster litt over 300kr, litt stiv pris men men. 🙂

    19. Så først nå at du svarte en annen kommentar om at du skal prøve ut Bobbi Brown foundationen! Tusen takk for det <3 Den fås kjøpt på parfymelle, estetique og kicks tror jeg! Om jeg ikke tar helt feil, haha.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg