Antrekk – 240113

Fyyy søren for en dag! Først må jeg si tusen millioner takk for fantastiske kommentarer på forrige innlegg. Jeg ble helt i hundre da jeg kom hjem og så hvor mange som hadde tatt seg tid til å tipse meg om spennende bøker. Jeg fikk skrevet en hel liste med “må ha” bøker takket være dere. Så fort middagen er servert skal jeg stupe ut i bilen og kjøre til Sørlandssenteret atter en gang. Tusen takk!

Tilbake til “fy søren for en dag!”.. Jeg har løpt rundt som en gris for å rekke alt som sto på gjørelisten min. Jeg har handlet inn det ene og det andre og Jonas har knipset 500 bilder av meg. “Åh, kom igjen nå Jonas. Bare et antrekk til.. Så har du fri hele helgen.. Lover å bake til deg senere!”… Noe må man jo prøve å bestikke de stakkars bloggkjærestene med. Nå er det bare å skrive alle innleggene da! Jeg kommer til å sitte i timesvis med redigering i kveld. Heldigvis er det så morro at det bare er å glede seg.


Bukse fra Bikbok, skjorte, belte og vest fra Gina Tricot, Sko fra Nelly, Body Shop leppestift

Håper det står bra til med dere alle!

57 kommentarer

Siste innlegg