I shoppingposene..

God morgen! Her kommer skattene som skjulte seg i shoppingposene jeg viste dere for et par dager siden. Smykkesamlingen og mine nye leppestifter har dere jo allerede sett, men her kommer garderobens siste nyheter. Jeg har blitt bitt av mønsterbasillen. Den ene blomsterskjorten har jeg visst glemt å ta bilde av, men her ser dere ihvertfall to av mine tre nye elskbare skjorter. Tenk den rosa blomstrete skjorten med en knallrosa leppestift til. Ååh, det er nesten så jeg setter i gang et gledeshyl. 

Jeg kan ikke forstå hvor jeg får denne ekstreme vår/sommer stemningen fra. I natt lå jeg fullt påkledd med tre dyner + Jonas krøllet over meg og jeg var sikker på at jeg skulle dø av frostskader! Vi er begge blitt avhengige av å sove med vinduet oppe, men det er jammen ikke bare bare når det er 16 minusgrader ute! Fy for en natt. Heldigvis melder værsidene nå mer sol og varme. H-U-R-R-A!

  


Genser fra Bikbok. Kjøpte den for 100 kroner og fikk smykket med på kjøpet!


Skjorte fra Gina Tricot 249 kroner.

  
Og denne kjøpte jeg også på Bikbok for 149 kroner.

Fuskepelsen på første bilde er den samme som jeg har i hvit fra Bikbok.
Den koster nå 199kroner!

24 kommentarer
    1. Tror det ikke er bra å sove med vinduet oppe, når det er så kaldt. Ta heller å åpne vinduene en god stund før dere legger dere, og så lukke dem igjen når dere går til sengs. 🙂

    2. Synes det er utrolig tøft at du tørr å skille deg ut! Hadde vært så kjedelig hvis alle hadde gått i helt enkle klær med kjedelige farger! Jeg liker klesstilen din kjempegodt, du er så flink til å sette sammen antrekk, og i tillegg finne sminke og hårsveiser som passer til! Verden skulle hatt flere som deg <3

    3. jeg er avhengig av å ha ovnen på på rommet, og våkne til at det er glovarmt 😀 finnes virkelig ikke bedre enn det, derfor jeg liker å våkne på sommeren når sola skinner og det er varmt. dødsfine ting du har kjøpt forresten, digger virkelig stilen din så ufattelig mye. dette tøyet var unikt og dødsfint, gleder meg til å se tøyet i videre antrekk 😀 liker forresten at du har begynt å kjøpe tøy som minner om sommeren, blomster på tøy er så fint!

    4. MASSE lekkert som alltid, Marthe! 🙂 Moro med kupp! Hva synes du om nyhetene på Bik Bok? Og fant du noe fint på H&M? Klem <3

    5. Åh, så utrolig herlige innkjøp! Har såå lyst til å dra deg med på shoppingtur en gang, bare for å faktisk tørre å prøve! Du er helt rå i klesveien, og du tør å gutse, sånn som i det siste antrekket du la ut etter dette innlegget. Jeg syns det var kjempetøft! Det beundrer jeg deg uendelig mye for <3 Jeg har iallefall turt å gå til innkjøp av en barokkmønstret jeans (men den var grå, så det teller ikke), hihi. Jeg gleder meg også utrolig mye til sol og varme! I tillegg har jeg garantert meg lærlingplass under fotograffaget, på verdens beste arbeidsplass, så da er det bare enda mer å glede seg til! 😀

    6. Janne: Før planla jeg alltid dagen før, men nå bruker jeg en halvtime om morgenen til å finne antrekket 🙂
      Frida: DET ville vært noe Frida! 😀 Men å shopping med meg er ikke bare bare skal jeg si deg 😀 Haha, det vet Jonas alt om! Vi må innom enhver butikk og jeg er mer enn gjerne i butikken en halv time og vel så det. Haha, huff. Å, så koselig å høre at ting ordner seg for deg Frida. Dette fortjener du, så god som du er. 🙂 Ønsker deg masse lykke til på alle områder jeg! Viktig å satse litt i klesveien også å prøve noe nytt av og til. 😀
      helene: Tusen takk! Hyggelig å høre at du likte det 🙂 Helt enig med deg! ELSKER å både legge meg og våkne i rene badstuen, men så er jeg avhengig av at luften er god og ikke innestengt. Ellers får jeg ikke sove. Jonas og jeg er astmabarn begge to så det er vel noe med det. Haha, huff. <3
      Ida: Bikbok hadde kjempemasse fint de! H&M tror jeg ikke at jeg var innom faktisk! De har ikke hatt så mye de siste gangene jeg har vært der. Jeg handler bare solpudder og undertøy der 😀
      <3: De koster 139kroner per stykk. Jeg har bare fått brukt dem litt og hittil er jeg kjempefornøyd. De er litt svake så de blir ikke like unaturlige som andre farge-leppestifter. Med mindre du gnurer på da (som jeg gjør). Haha!
      anonym: Ååå <3 Tusen tusen takk for det! Kjempehyggelig å høre <3
      Sara: Ja jeg tror vi skal prøve det i dag Sara, for gårsnatten var helt forferdelig! <3
      Tusen takk for alle gode ord. Dere er så flinke til å kommentere om dagene <3

    7. Haha, da kan jeg si at vi er veldig like, Marthe! Jeg kan bruke sneglelang tid i hver butikk, og i prøverommet er det ikke bare to plagg med! Plukker gjerne med meg halve butikken før jeg trør inn bak forhenget 😀 Men hallo, det er jo bare gøy! Tusen takk, du er så utrolig snill og god <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg