Flink salgshopper!


Herlighet så flinke dere var til å stemme på gårsdagens siste innlegg! Over 250 stemmer! Ååh, så gode dere er. Jeg skal av gårde på jobb hvert øyeblikk, men jeg ville bare gi dere en liten sneek peak på smykkesamlingen jeg dro med meg hjem fra Gina Tricot i dag. De solgte en mengde smykker, ringer og armbånd til 15 kroner per stykk og da kunne jeg ikke dy meg. Tommel opp for salg!

Jeg har forresten også akkurat fått øynene opp for Body Shop sine leppestifter, så nå går jeg berserk der inne. Har lyst på alle fargene de har jeg! To fikk jeg til jul, og nå har jeg kjøpt meg to til. Hihi, og jeg som ikke kunne fordra noe av leppestifter for bare et lite år siden.. Sånn kan det gå!

I sommer skal jeg gå med mye mer smykker og leppestifter i alle verdens farger!

36 kommentarer
    1. Så fint! ^^ … elsker når det er salg, men da er det typisk meg og ikke ha penger på kortet eller i lommeboken da -.-” haha..men kjempe fint! ^^

    2. Åh, så herlig! Elsker salg 😀 Ser superbra ut, gleder meg til å se innkjøpene på deg, da 😀 Jeg har kjempelyst til å bruke leppestift, men jeg er litt for feig for å gjøre det.. Vet liksom ikke hvilken farge jeg bør bruke, eneste jeg vet er at jeg tror jeg er ei som passer mer mørk enn lys farge.. Likte veldig godt den mørkerosa fargen på den ene du kjøpte 😀

    3. du er en superflink blogger Marthe! stå på, du fortjener HVER eneste fine kommentar 🙂 søt er du også 😛

    4. Ååå, elsker salg!♥
      Lurte på noen ting? 🙂
      1: Kan du lage et innlegg, der du gir oss noen treningstips?
      2: Kan du ha videoblogg? :D♥♥
      Elsker bloggen din, du er såå pen♥

    5. Så mye fint! 😀 Synes det er supert at du bruker produkter fra The body shop, kjempe gode og ikke minst dyrevennlige 😀

    6. Såååå fine ting! 🙂
      jeg vil bare si at du er den eneste bloggeren som aldri skuffer! Du lager alltid tid til bloggen, og du bruker faktisk tid på innleggene dine med å redigere bilder, tenke igjennom hva du skriver. Det er høydepunktet mitt når jeg kommer hjem fra skolen å klikke meg innom bloggen din. Du gir utrolig mye inspirasjon, og du virker såååå herlig! 🙂 Stilen din er så nydelig og du er min favorittblogger uten tvil!

    7. Hvor lenge varer salget?
      Elsket det♥
      Du er en fantastisk blogger.
      Jeg leser og ser gjennom forskjellige innlegg flere ganger om dagen.
      Elsker klærne,ja alt du har av sminke og sånt!

    8. Hei Marthe! Er nødt til å legge igjen litt ros til deg jeg, for det fortjener du! Jeg har nylig oppdaget bloggen din, og er mektig imponert over kvaliteten på bildene dine, innholdet og variasjonen i innleggene dine og den fantastiske måten du behandler dine lesere på. Har spesielt lagt merke til dette i kommentarfeltet der du alltid svarer leserne på en hyggelig og ytterst takknemlig måte. Det er bare å gi seg selv et klapp på skulderen for en veldig god blogg. Og ikke minst et veldig godt stiløye! Jeg gleder meg til tiden fremover som fast leser av bloggen din!

    9. Hejsan, vilken fin blogg du har!
      Förlåt om jag stör, men jag undrar bara ifall du har något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas mer utan att behöva betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från ModeMikael

    10. Ser at noe savner sommeren ja 😉
      Kan du lage et innlegg hvor du prøver alle leppestiftene(fra Body Shop altså) og skriver hva de forskjellige fargene heter? 🙂

    11. åh så mye fint!!
      Forresten, jeg stjal noen av bildene dine til ett innlegg om inspirerende motebloggere på bloggen min 🙂 håper det er greit!

    12. Så mye fint! Er fortsatt i jeg-liker-ikke-leppestift fasen jeg…
      Bra at du handler sminke hos Bodyshop, de tester ikke på dyr:D

    13. Vet ikke om du leser dette, men kan du ikke lage et innlegg om dine absolutt favorittantrekk ?? 🙂
      eller:
      Lage et innlegg om hvor du får din inspirasjon fra, angående klestilen din 🙂

    14. kjøpte meg også et nydelig smykke og den fineste ringen for kun 15 kr per stykk på gina 🙂 for et kupp det var, tingene var jo dødsfine også! og skjønner godt at du kjøper masse leppestifter, for du kler det faktisk utrolig bra. faktisk så synes jeg at når man tar på seg leppestift så piffer det opp hele antrekket 😀

    15. helene: Skulle nok oppdaget dette 15 kroners salget litt tidligere ja 😀 Hehe! Helt enig med deg angående leppestift. Det kan gjøre så mye med et antrekk! 🙂
      Therese: Det kan jeg aå absolutt få til Therese! 🙂
      Ozygirlza: Det er så greit at 😀 Bare hyggelig det!
      Anne Mari: Det var slett ingen dum idè du! Tenkte jeg kunne ha et “mine leppestifter” innlegg hvor jeg viser litt ulike farger på, viser favorittene og forteller hvilke farger og merker de er i 🙂
      Andrea: Åå <3 Tusen tusen takk for en kjempeflott tilbakemelding Andrea! Det ble et litt sent svar i dag ettersom jeg har vært på jobb, men tusen takk skal du ha. Det er alltid stas med nye lesere, men det er ekstra stas når dere legger igjen slike oppmuntrende kommentarer 🙂 <3
      Aurora: Aw <3 Tusen takk Aurora. Dette var hyggelig å høre 😀 Håper du fortsetter å følge meg i lang tid fremover. Jeg skal ihvertfall gjøre mitt for å ikke skuffe! 😀
      Ida: Tusen takk for gode ord Ida! Det vet jeg ikke helt sikkert, men jeg tror ikke det varer veldig mye lengre enn ut januar ihvertfall 🙂
      Josefine<3: Hva mener du? 🙂
      Aina: Du er vel god. <3 Tusen takk!
      Idem: Tuusen takk! <3 Jeg har verken vært god på treningsinnlegg eller videoblogging til nå, men det skal vi få orden på! Håper å bli mye flinkere spesielt på sistnevnte i 2013. Det vet jeg at det er flere som savner 🙂
      Tuusen tusen takk for alle de flotte kommentarene dere har lagt igjen her. Setter stor stor pris på dere alle sammen! 🙂 <3

    16. Salg er virkelig TOPPEN! 😀 Og iallefall januarsalget! Da er det fortsatt mye fint, og ikke bare stygge og fæle rester. Jeg kan også anbefale H&M sine smykker nå Marthe, de som er på salg er freshe 🙂 Fine og spreke farger som piffer opp ethvert antrekk! Meeen du…. ser det er en bikbok pose på bildet, hva handla du derfra da? Hihi. Og hva betalte du for leppestiftene? (pr. stk.)
      Stooor klem til deg Marthe-mor ^^ <3

    17. Ida: Åh, da skal jeg ta meg en tur innom H&M også jeg! 😀 Tusen takk for beskjed Ida! Hva som gjemmer seg i Bikbok posen får du nok kanskje se i morgen 😀 Om jeg rekker å knipse noen bilder før det blir mørkt. Jeg jobber fra morgen til 16.00 i morgen ser du. Ellers får du se det på onsdag 😀 Leppestiftene koster 139 per stykk. Stor klem <3

    18. Marthe! <3
      Du er virkelig helskjønn! Den eneste på topplista som aldri skuffer 🙂 Og se så flink du er til å svare på kommentarer da! Creds creds creds 🙂
      (Gleder meg til innlegget om leppestiftene)
      Stor klem fra stor fan! <3

    19. Aha, spennende!! Da gleder jeg meg til å se hva du kjøpte fra Bikbok. Var innom butikken selv i går, og nyhetene er SÅ FINE!! 😀 Masse lekkert! Og faktisk ganske deilig og se de klærne, litt mer vår og sommer i det, så godt å tenke på at det er den tiden vi går i møte 🙂 Ang. neglelakkene fra Body Shop, skal dra innom i dag og titte (kanskje kjøpe 😉 Hehe). Var ikke ille pris heller 🙂
      God jobbings i dag, Marthe! Deilig å være tidlig ferdig da, så får du ettermiddagen og kvelden hjemme. Klem <3

    20. Så gøy 🙂 Mye fint du har funnet. Jeg har oxo funnet mye på Gina i det siste. Smykker også. Se gjerne på bloggen min i kategorien shopping, så ser du hva jeg har kjøpt 😉 Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg