Selger mitt Canon utstyr

God morgen! Huff, det var virkelig ikke meningen å glemme dere helt bort i går. Tiden løp fra meg og plutselig måtte jeg bare hive meg i bilen for å kjøre på jobb. Dermed fikk jeg ikke oppdatert dere noe mer! Jeg drar på jobb igjen om to timer, men jeg slutter litt tidligere så da håper jeg på å få oppdatert dere i kveld igjen. Jeg hadde ikke krefter til å sitte oppe og forhåndsskrive på innlegg i natt. 

Først og fremst har jeg lyst til å legge mitt Canon utstyr ut for salg i dag! Jeg bestemte meg i fjor for å beholde det selv om jeg kjøpte meg nytt utstyr i Nikon, men ettersom det bare blir liggende ubrukt i skuffen, må jeg bare få solgt det. Kamera kjøpte jeg i Mexico til 5500 kroner. Jeg ble rundlurt ettersom det i Norge bare er verdt 2800 kroner. Kamera er Canon 1100D og fungerer akkurat som det skal! Dette kan dere også filme med. Portrettlinsen min velger jeg å selge sammen med kamera. Linsen er en 50 mm 1,8 og er fungerer også akkurat som den skal! Alt selges for til sammen 3200 kroner. Send meg en mail om du er interessert! Mailene vil bli besvart i kveld ettersom jeg drar på jobb.

Noen bilder tatt med Canon portrettlinsen..

  
 

Send meg en mail på [email protected] om du er interessert!
Dere fra Sørlandet vil bli førsteprioritert om jeg slipper å sende.

16 kommentarer

Siste innlegg