Antrekk – 190113

Det er svært så sosial jeg er om dagen da! I går fikk jeg besøk av Andrea, i dag har jeg vært på cafè, og nå drar jeg videre til Annika for å høre siste nytt fra livet hennes! Det har blitt litt for mye antrekk på bloggen i dag, det må jeg bare beklage. Håper jeg kan inspirere dere på litt bredere områder i morgen!


Bukse fra Vero Moda, JC sko, Modekungen veske, Skjørte fra Bikbok, og vest fra Gina Tricot

Det ble et enkelt antrekk på meg i dag! Kan vel ikke alltid se ut som en struts.

40 kommentarer
    1. Så flott du er! 😀 Har daua litt i kommentarfeltet ditt, jeg.. Har så mye å gjøre, så rekker bare titte innom en gang i blant for å lese det nyeste! Skulle ønske jeg bodde nærmere, da hadde jeg definitivt kommet på salget deres i februar!
      Tror virkelig jeg må skaffe meg en skinnvest snart, det er så utrolig pent på deg, Marthe! Og håret ditt… trenger vel ikke si mer om den saken! 😀

    2. Syns det er bra med masse antrekk jeg! Trenger all inspirasjon jeg kan få!
      Men fryser du ikke på armene, mtp at vesten bare dekker overkroppen? Eller er du en av de som “aldri” fryser?;)

    3. Kan du blogge et innlegg om trening, kosthold osv… Liksom dine erfaringer hva du kan spiseikke spise og hva du trener, hva du føler har virker for deg osv
      Hadde oå vært kjekt om du la ut forbilder liksom hvordan kroppen din har forandret seg etter du har begynt å trene?
      Du er også en fantastisk blogger og virker du en ekstremt bra person, Marthe 🙂
      Hvor ofte trener du?

    4. er faktisk sånn at jeg får en hel haug med inspirasjon fra deg og hver gang du legger ut nytt antrekk, så får jeg nye ideer om hva jeg kan gå med 🙂 så jo fler antrekk, jo bedre er det! likte dette antrekket dødsbra (du går jo alltid med verdens fineste tøy) og den vesten der er så kul! har sett på en sånn lenge, og samme i skinnjakke 🙂 håper du hadde en helt fantastisk dag sammen med annika, det fortjener du virkelig!

    5. Ååååårhh!! du må snart slutte å skrive på engelsk, du kommer til å miste så mange lesere pga det!! 🙁

    6. Fint antrekk! 🙂
      Men en ting jeg lurer på. Jeg har ikke vært på bloggen din på en stund og det er flere ting jeg ikke har fått med meg. Så det jeg lurer på er om du har fått deg hund?

    7. Lena: Tusen takk Lena 🙂 Nei det har jeg dessverre ikke. Jeg har fremdeles så lyst på en at jeg ikke får beskrevet hvor mye engang, men jeg vil ha en stor hund og slik det ser ut nå så har vi tenkt til å bo i denne 40 kvadrats leiligheten i en god stund til. <3
      Martine: Haha, hva i all verden er det jeg har skrevet! Jeg må ha vært i svima. Takk for at du retter på meg Martine 😀
      anonym: Hvor finner du Engelsk? Kommentert feil blogg? Hehe. Jeg skriver vel aldri på engelsk? 🙂
      Sandra Cathrine: Tusen tusen takk. 😀
      helene: Gode Helene. Tusen takk! Det var veldig godt å høre 🙂 Jeg blir selv veldig glad for å se antrekk på andres blogger, men slik er det jo ikke med alle. 🙂 Det er godt vi er like ihvertfall! Håper du har hatt en fin torsdag selv Helene. <3
      Mia: Tusen takk Mia! Det var hyggelig å høre. 🙂 Kostholdet mitt er dessverre ikke noe jeg ville ha anbefalt noen andre å følge. Jeg prøvde meg på et "sunnere liv", og trener fremdeles, men noe fast kosthold har ikke fungert for meg til nå. Humøret mitt faller til bunns med en gang sukkeret forsvinner og skal jeg prøve å spise sunt så tenker jeg på fet, usunn mat hele døgnet og ender opp med å spise mer enn noen sinne. Derfor har jeg valgt å spise som jeg vil, men trene i tillegg. Jeg prøver å løpe hver morgen. Alarmen står på 09.00 hver morgen og etter en løpetur trener jeg styrke i stuen. Da går det stort sett i situps og armhevninger, plankeøvelsen og litt andre mage/rygg øvelser 🙂
      Camilla: Jo jeg frøs da jeg skulle til byen og gå litt utendørs så da hev jeg en liten søt jakke over vesten 🙂
      Andrea: Aww <3 Takk for det Andrea 😀
      Frida: Åå, jeg skulle også ønske at du bodde nærmere. Har veldig lyst til å hilse på deg Frida. 🙂 Du er så flink til å legge igjen gode kommentarer. Setter STOR stor pris på deg!
      Tusen takk for fine ord alle sammen. <3

    8. Hei jeg bare lurte på om du har hardt eller mykt deksel på telefonen din har så lyst på et deksel som heter white diamond men det er hard.. er så i tvil på hva som er best å bruke og hva som ser kulest ut. Digger deg ellers og leser bloggen din daglig. You rock my world:)

    9. Høres veldig bra ut å åpne 11-12 🙂 Håper bare at jeg får kommet meg inn før jeg må dra igjen.. Hvordan ligger forresten togstasjonen i forhold til dette arrangementet? 🙂
      Hvilken størrelse bruker du i klær og sko? 🙂

    10. Så fint antrekk! du er jammen meg god til å få det til!!!
      en liten fail da med datoen i dag da. det er den 18 i dag og ikke 19. hehe 🙂

    11. Åh, elsket dette antrekket! Du er forbildet mitt Marthe og jeg håper jeg får møtt deg en gang <3
      Klem fra Celina

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg