Toppbloggere selger hele garderoben!

 

Hold av 16 februar jenter! Ihvertfall dere som er interesserte i å kjøpe garderoben til to shopping-glade bloggere. Hihi! Etter å ha sett hvor vellykket disse “salgsdagene” til Annette Haga, Ulrikke Lund og Cathrine Heienberg har vært, fikk jeg forferdelig lyst til å gjøre noe lignende selv.

Men ettersom jeg har vært alt for flink til å dele ut klær til venninner og familie så følte jeg ikke at mengden klær var stor nok for et slikt arrangement. Gjett om jeg ble glad for å høre at >Kristina< hadde tenkt nøyaktig det samme! HURRA. Datoen er allerede satt til lørdag 16 februar. Hvilket lokale kommer vi tilbake til, men det blir selvfølgelig i Kristiansand by. MASSE både klær og sko skal bort, og her kjører vi ingen dyre priser. Åh, jeg er allerede i gang med planleggingen. Dette blir så gøy!



Vi håper på å få treffe så mange som mulig av dere!

70 kommentarer
    1. leste dette på kristinas blogg og ble så utrolig glad. jeg kommer hvertfall, det må dere ikke tvile på 🙂 blir koselig å se dere og! selger dere hele garderoben deres? da blir det hvertfall mye fint tøy på oss lesere 🙂 dere er helt fantastiske, så gode!!

    2. helene: Åå jeg gleder meg SÅNN 😀 Hvis kristina skal selge hele sin garderobe så vet jeg ikke om lokalet blir stort nok! Haha, jeg har på følelsen at hun har enda mer klær enn meg nemlig. Men jeg tenkte ihvertfall å selge 95% av alt jeg har av både sko og klær 😀

    3. Koffor vil du det?? 😛 hadde eg hatt din skosamling hadde eg tatt de med meg i grava… 😛 og du kommer aldri til å få kjøpe like mye klær som du har nå for de pengene du samler inn på dette arragemange! Skjønner liksom ikke helt konseptet! Greit nok at du selger det du aaaldri bruker og bare ligger der, men det kan umulig være 95% av hele klesskapet ditt??
      Hadde angra noe sjuuukt hvis eg hadde solgt alle klærna+skona mine…!
      Men du får gjøre hva du vil 🙂 Stå på!

    4. Anonym: Jeg er lei av garderoben min og har lyst til å fornye den fullstendig. Det kan jeg ikke uten å kvitte meg med uendelig mye først! Jeg har bare en 40 kvadrats leilighet og et skap delt på to rommer ikke all verdens med klær. Gleder meg som en gal til å få bort nesten alt jeg! 😀

    5. Ååh, har såå lyst og komma! Men vett kje koss det blir i forhold te buss/transport fra Haugesund.. Hadde vært såå spennande 🙂

    6. Therese: Det blir så mye arbeid å selge litt her og litt der og måtte sende med posten og greier. Vi har så mye å gjøre fra før av om dagen! Men blir det noe klær igjen etter den 16 februar så skal du ikke se bortifra at det kan bli solgt på nett 🙂

    7. Så gøy!! 🙂
      Kan du noen gang ha videoblogg? Jeg har så lyst å høre stemmen din og dialekten din 😀

    8. åå, så gøy!! Nå ble jeg glad, dere har så masse fine ting begge to 😀
      Er veldig glad for at jeg bor i Kristiansand, så jeg har sjansen til å komme, hehe! Har vært med på noe lignende i Oslo, der det var flere bloggere som solgte masse tøy veldig billig, og det var masse folk,de fikk solgt veldig mye. Kjempe gøy at dere gjør noe sånt, skal holde av datoen! 😀

    9. Nina: Hurra! 😀 Dette andre arrangementet du snakker om, var det i starten av desember? Jeg tror jeg var invitert til å selge klærene mine her selv, men det passet ikke akkurat da 🙂 Ååh, dette blir så morro!

    10. Åå så gøy! Synd jeg bor her på Østlandet, så det blir litt vanskelig! Hadde jeg bodd nærmere skulle jeg gjerne ha kommet en tur! 🙂

    11. åh takk, du sjønne skapning! kommer selfølgelig! Du har virkelig en fantastisk stil, å eie noe etter deg, en ære! du er bare helt fantastisk!

    12. Jeg kan ikke komme:( synd jeg bor i nord-Norge…
      Men jeg lurer bare på noe: hvordan skal dere fordele alle pengene? Deler dere helt likt etterpå eller fordeler dere etter hvem sine klær som blir solgt?
      Altså at dere har hver sin kasse. Jeg lurer også på om det blir mulighet for å prøve klærne før man bestemmer seg for å kjøpe.
      Tar du bilder iløpet av dagen å legger ut på bloggen slik at bi som ikke fikk muligheten til å være der får ett lite innblikk i hvordan det blir?:)
      Lykke til:)

    13. Søren!! skulle ønske d var i stavanger, da hadde jeg gått bananas. ELSKER ALT både du og kristina har av klær osv… 🙂
      n.b leste i stavanger aftenbland i dag at Zara butikken åpner tidligst neste vår her i Stavanger.

    14. NEI OG NEI OG NEEEEEEI!!! 🙁 Hvorfor i Kristiansand da??!?! Buhuuuu 🙁 Jeg bor jo ikke i den byen, bor jo i hovedstaden jeg! Kan du ikke ta med klær til Oslo neste helg, så kan jeg kjøpe av deg, Marthe?! Hihi ^^ Du har SÅ INSAAAANE MYE fint!!! *misunnelig*. Og btw – de to bildene av Kristina og deg var bare heeelt herlige! Spesielt det hvor dere ser på hverandre og ler, ekte vennskap <3

    15. åh ! Skulle så gjerne vært der 🙁 men det er litt langt å kjøre fra oslo!
      Tror du at du kan ha sånn på mail eller no også?? 🙂 <3

    16. kan dere selge på nettet også?? <3 bor for langt bort!! Jeg mener det jeg har bare så lyst på klærene deres! vær så snill har allerede nesten funnet alt jeg ville hatt :O jeg har bare så lyst på garderoben deres :O Hvis du finner ut at du kan selge litt klær på nettet så send meg kjempe gjerne en mail!
      Elsker bloggen din!! Og hadde dødd for den garderoben 😉

    17. Ingen av dere har vel særlig med kvalitetsklær, det går vel mest i Nelly og Bikbok osv., så jeg synes det er rart at skulle selge det videre? Disse bloggerne du nevner har jo solgt designerplagg osv. for en billig penge? Hvorfor ikke bare gi klærne vekk til en god sak, istedet for å selge det og så bruke penger på enda mer forbruk? Tenker du ikke på miljøet med dette overforbruket?

    18. Det er utrolig kult!! Har enda ikke dratt på et slikt arrangement da alle er for langt unna, desverre gjelder det deres også.. Men jeg har så utrolig lyst til å komme at jeg har sjekket togrutene, og det eneste alternativet vil bli å ta tog som er i Kristiansand kl 12 og som kjører tilbake kl 13:45. Hvordan tror du dette passer med arrangementet deres? 🙂 Har såååå lyst til å komme!!!

    19. Endelig et stort klessalg i nærheten av meg!! Men jeg skal jo egentlig spare penger til jeg skal til Kina i påskeferien…

    20. Ååååh……… Hater at jeg bor så langt vekke. Det blir nok kjempegøy for dere, og alle som har mulighet til å komme 🙂
      Flinke og fine damer er dere begge to!

    21. Men Marthe hva med oss som gjerne skulle vært der men bor alt for langt unna?? Er det noen mulighet for at det kan være et lite nettsalg også??
      Elsker bloggen din!
      Lise 🙂

    22. wow, så gøyt ! 😀 Synn jeg bor i Bergen.. men jeg tar lett en tur innom Kristiansand for å møte deg og få kjøpt noe av alt det fine du har! LETT

    23. Åhh, det hadde vært så gøy å vært med på! Synd at jeg bor i Stavanger og ikke har mulighet for å komme til Kristiansand den helga :/ Men lykke til, håper dere får solgt mye! 😀

    24. anonym: Ja det må vi nesten få til for det innlegget falt virkelig i smak hos flere 😀 Men det blir ikke med en gang. Jeg tror ikke kjæresten synes det er like gøy som meg ser du 😀 Haha!
      Christine: Åå så gøy! 😀 Du er god Christine 😀
      Lise: Det blir nok først og fremst i et lokale i Kristiansand, men blir det noe igjen så skal dere ikke se bortifra at noe blir solgt på nett etterpå, men jeg tror nok at alt det fineste blir solgt ut i lokale :/ Vi tenker jo å prise alt slik at de aller fleste skal ha rå til litt! 🙂
      Camilla: Ja jeg tenkte det! 😀
      Lina: Det er jo en lørdag så jeg tenker vi åpner mellom 11 og 12 slik at alle har muligheten til å få stått opp og kommet seg ut døren 😀 Jeg har ikke snakket med Kristina om åpningstider enda, men har vi det fra 11-12 til 19.00-20.00 foreksempel så tror jeg de fleste som har lyst har muligheten til å komme innom 🙂
      Sandra: Hvis du er interessert i designerklær så behøver du ikke å komme Sandra 🙂 Vi tenker å selge små skatter kjøpt på MANGE ulike butikker både fra nett og fra butikker i ulike land. Prisene kommer til å være lave og det tror jeg det er vanvittig mange jenter som blir glade for. 🙂
      Vilde: I førsteomgang så vil vi nok prøve å få solgt det i butikk, men er det klær som ikke blir solgt så kan det godt hende at noe også blir lagt ut på nett! 🙂 Men det ble så mye arbeid sist jeg sendte pakker og en av dem ble til og med tustet bort med posten. Slikt er så dumt! <3
      Ida: Åå <3 Tusen takk for en fin kommentar Ida. HIV DEG PÅ ET TOG! Hehehe, nei jeg bare tuller. Det er ikke så lett når man ikke bor i Kristiansand, men skal du på familiebesøk eller til Sør av en eller annen grunn så vet du datoen og du er hjertelig velkommen 😀
      l: Kanskje det blir Stavanger neste år 😀 Hehe! Tuller du? Ikke før neste vår? Åh, herligfred det er jo hundre år til? Og jeg som hadde gledet meg til å dra på Zara i Stavanger allerede i sommer! :O
      anonym: Vi merker nok klærene med navn og pris og har to kasser 🙂 Bilder skal nok knipses i massevis. Håper bare det kommer litt mennesker! 🙂 Det virker jo slik 😀 Vi må få ordnet noe slags prøverom tror jeg, men jeg vet ikke helt hvordan vi skal få det til enda. Vi har mye planlegging forann oss enda, men dette blir så koselig!
      Åå, så glad jeg blir for å se hvor mange som ble glade for dette innlegget. Håper håper håper å se så mange som mulig der! Vil jo se hvem som skjuler seg bak disse ip adressene 😀

    25. åh, noe så dumt, jeg som hadde funnet akkurat de tinga jeg så gjerne hadde lyst på :/ Et lite tips hvis du sender pakker, er å sende med sånn sporing. For da må jo posten erstatte hvis det blir borte 😉
      Send en mail hvis du ombestemmer deg! Lykke til 🙂

    26. Jeg kommer seff 😀 SÅ må vi ta et bilde sammen 🙂
      GLEDER MEG SOM EN UNGGGGEEE! Du har så masse fint, tror jeg blir den første som kommer til å stå der til dere ” åpner” 😀

    27. jeg kommer med toget fra en anen by, jeg er veldig takknemlig for at dere åpner i 11-12 tia! hvis dere hadde åpna seint på kvelden hadde det ikke vært så mange fra andre byer som kunne ha komt! gleder meg utrolig masse!
      men jeg bare lurer på om du skal selge mange sko? jeffrey campbell ? hvilken størrelse bruker dere ? 🙂

    28. det hadde også vært kult hvis dere hadde hengt opp et outfitsbilde av klærene, over de klærene dere skal selge ;D

    29. ida martine: Åå så hyggelig å høre 😀 Gleder meg MASSE! Jeg skal ihvertfall selge flere JC sko. Jeg har skostørrelsene 36 og 37 og Kristina har 38 og 39 så vi bør ha litt av alt 😀

    30. Jeg og to veninner til kommer ! Gleder meg masse og har holdt av datoen! ❤❤❤ Gleder meg kjempe masse!!

    31. Høres kjempe artig ut! Litt synd at dere ikke har en salgs blogg eller noe i den duren. Siden det er så ufattelig mange som skulle ønske kunne komme men sombor for langt unna.

    32. Jeg kommer 🙂 Bor i Søgne såp jeg tar bare en buss, gleder meg masse emn kommer sikkert til og være en laang kø, hehe.. Men jeg får bare stå i kø for jeg kommer til og kjøpe mye, hahaha <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg