Antrekk – 150113

Hihi, jeg bare tuller med dere! Det lange, slitte håret mitt sitter enda på hodet. Alle er ikke like lettlurte, men jeg klarte jammen meg å lure en del av dere! Og tusen takk for alle de flotte kommentarene. Herlighet, over 100 kommentarer og nesten alle så ut til å like liksombobben min jo! Dere er gode. Kanskje jeg faktisk må manne meg opp til å klippe den på ordentlig? Nei så tøff er jeg dessverre ikke.

Den siste tiden har jeg hatt så mange lyse og fargerike antrekk at i dag var det på sin plass med litt mørk og mystisk igjen. Jeg har brukt to skinnjakker over hverandre, og leppestiften er tilbake!

 
Vero Moda bukser, Modekungen sko, UNIF skinnjakke, lilla skinnjakke fra H&M, skjorte fra Vila

Nå hva synes dere? Noen som savner bobben allerede?

51 kommentarer
    1. Aha, var det to skinnjakker det var ja 🙂 Kreativt!! 😀 Flinka! Men jaaa…jeg savner faktisk “bobben”, for du kledde det. Det er jo ingen som sier at du må klippe det sånn med en gang, du kan jo ta det steg for steg 😉

    2. Like fin og flott som alltid! Du er god du, Marthe! 😀 Du burde manne deg opp en gang til en bob, du hadde virkelig kledd det! Men skjønner godt du ikke tør, det er jo sykt store endringer for ei jente som er vant med langt hår. Kjenner meg igjen! 😀
      Ble det ikke tykt med to skinnjakker utenpå hverandre eller?

    3. Caroline: Hehe! Tusen takk for det 😀
      Tusen takk alle sammen. Så flinke dere har vært til å legge igjen kommentarer i dag! Dere er jo helt ville 😀 Kjempestas!

    4. Ja jeg savner bobben 🙁
      Jeg lurer på en ting Marthe. Hvor ofte ser du på kometnarene? Er det slik at når du poster et nytt innlegg så sjekker du liksom ikke komentarene på det forje innlegget lenger osv.? Jeg bare lurer siden jeg vet at noen bloggere har det slik.

    5. Så fin du er! Bare lurer, siden du tar mye bilder hver dag, hvordan organiserer du det på pc’n din egentlig? Jeg elsker å ha system på akkurat sånt, men finner liksom ingen god løsning som gjør at det er lett å finne et bilde jeg leter etter… Så bare lurer hvordan du gjør det med mapper. En mappe for mat, antrekk, klær, innkjøp? Eller etter dato.. Kan godt hende du ikke har noe system, men regner egentlig med det siden du er blogger 🙂 Haha

    6. Du MÅ manne deg opp til den hårfrisyren! Aldri har jeg sett noen som kledde det så godt som du! Fineste Marthe <3

    7. Så fine bilder og antrekk! Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg virkelig klipt den bobben! Det var helt utrolig fint på deg <3

    8. om du klipper bobb kan du bare bruke extensions om du ikke liker det så godt, og tror faktisk ikke du hadde angret deg 🙂

    9. Hvordan klarte du å redigere sånn at det så ut som om du hadde kort hår ? 🙂
      Jeg har utrloig lyst til å klippe meg ,men må færst få en lite innblikk om hyvordan jeg kommer til å se ut med det 😀 <3 hvis du skjønner.

    10. Hvordan greier du å gå i jeffrey campbell sko når det er vinter, er jo så glatt og krunglete? :O
      Har helt nye spikes stående som jeg ikke tørr å bruke for er redd for å gå på snørra haha!

    11. Hahaha! Jeg gikk rett på 😀 Du hadde kledd bob, men selv angret jeg på at jeg klipte det kort, og sparer nå til langt hår igjen. Ta vare på det lange håret ditt du 🙂

    12. skulle tro du var modell og hadde mange års erfaring i den jobben! du er så fotogen og virker som du trives utrolig godt foran kameraet 🙂 så er du jo så fin!! igjen, dødskult antrekk – den jakka er rå kul!

    13. Stine: Tusen takk! 😀
      Katrine: Takk Katrine 😀 Hyggelig å høre <3
      Sanna: Tusen takk for det 😀
      Catharina: Å jeg er sikker på at de ser like bra ut på deg Catharina! Også er de så gode og myke 😀 Himmelske å gå i!
      helene: Du har så mange gode ord på lur! Går du aldri tom? Hehe, det er jo helt fantastisk. Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen de fineste kommentarene på hvert eneste innlegg Helene. Setter stor pris på deg!
      ICT: Ja det er det jeg er redd for. Plutselig angrer man og da er det ingen vei tilbake. Men extentions kan jo være en fin løsning da 🙂 Da kan man ha kort hår en dag og langt en annen. 😀
      Ronja: Nei det er ikke bare bare med hæler på snø. Det må jeg ærlig innrømme, men disse er fantastisk behagelige. Jeg vil ikke anbefale noen å kjøpe dem da de har en ekstremt dårlig kvalitet (blir ødelagte med en gang i sålen), men fy søren så behagelige de er. Selv på snø og is! <3
      Gesine: Å jeg redigerte det ikke, jeg bare la håret mitt ned i jakka og skjulte det inni den 😀 Jeg klippet nemlig opp håret mitt i fjor vinter og har enda en del hår som er kortere enn resten av håret. Derfor kan jeg gjøre slikt 😀
      Tone: Takk! Å det vet jeg faktisk ikke. Vi har ikke vekt her i hus. Sist jeg sto på vekten viste den 49 kg men det kan være for et halvt år siden så nå aner jeg rett og slett ikke. En befriende følelse 😀 Haha!
      Hannah: Jeg har egne mapper for antrekk, mat, innkjøp osv som du skrev ja 🙂 Men antrekkskategoriene deles gjerne opp i år og i Del 1 og del 2 for å få litt oversikt over hvilke som er nyest og eldst. Det blir jo en del av disse mappene i året 😀 Hehe. Ellers flytter jeg alle bildene mine over på en ekstern harddisk slik at ikke pcen blir så overfull. Så på min rosa lille harddisk befinner det seg mange mange tusen bilder organisert i hundrevis av mapper. Når bildene og mappene blir så mange så er det nesten umulig å holde kontroll, men jeg prøver så godt jeg kan 😀
      Hanne: Åå <3 Nei jeg oppdaterer "kommentar knappen" hele dagen så jeg håper ihvertfall at jeg får med meg absolutt alle kommentarer. 🙂
      Tusen takk alle sammen for de oppmuntrende kommentarene deres! Fy søren så flinke dere har vært på responsen i dag 😀 SUPERGØY altså. Det er en fryd å være toppblogger i dag. <3

    14. Syns du hadde kledd bobb skikelig jeg, men samtidig kler du lengre hår mer:)
      Elsker outfitten, aldri sett deg med noe sånt! Lignet nesten ikke på deg heller, haha:o Elsker jakken! Kjempe fint:) 🙂

    15. Litt skeptisk på leppestiften, kult antrekk, alt kler den smukke! hehehe. Kult at du tør å gå med noe litt annerledes! tommel opp for det 🙂

    16. Hei! Har du ev. link til de to skinjakkene? er de til salgs nå?
      Digger stilen din! Du ser super ut! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg