Bare for deg

Da var første bok av min nye bokserie utlest på to dager. Bøkene består av 300 sider og med all denne romantikken så forsvinner side for side ut i løse luften. Jeg kom meg ikke på badet før halv to i dag. Jeg klarte ikke å legge boken fra meg!
 
Bare for deg er første bok i den splitter nye crossfire trilogien. Den har mye til felles med Fifty Shades bøkene, men er betydelig mye kortere, og med det mindre langdratte etter min mening.  Språket er bedre, og romantikken er like intens. I hvert fall nesten! Ingenting kan vel egentlig slå hete Fifty Shades. 24 år gamle både rike og nydelige Eva Tramell har akkurat flyttet til New York for å starte et splitter nytt liv. Første dag i ny jobb møter den 28 år gamle forretningsmannen Gideon Cross. En mann hun aldri har sett maken til. Både kropp og ansikt er til å dåne av. Denne mannen er virkelig rett på sak, og det går ikke mange sidene før romantikken er i full gang. En heltopp bok for dere jenter som elsker het romantikk og som synes Fifty bøkene blir et for stort prosjekt å begynne på. Jeg kan nesten ikke vente med å begynne på bok 2 og tviler ikke på at den leses ut på et døgn!

Bok nummer to heter “Gjenspeilt for deg”. Bok tre er enda ikke ute.
Disse anbefales sterkt til alle jentejenter fra 16 år og oppover!

28 kommentarer

Siste innlegg