Den perfekte avslutningen!

Se på den fine gjengen da! Som vi koste oss i går. Alle var så lekre! Victoria og Andrea sto på kjøkkenet i tre timer for å ordne oss en ordentlig kvalitetsmiddag med kalkun! Resten av jentene tok med desserter, chips og sjokolade. For en kveld det ble. Jeg tror jammen ikke jeg har hatt en så fin nyttårsfeiring siden jeg var liten! Nyttårsaften har liksom aldri levd opp til forventningene de siste årene, men i går tror jeg vi storkoste oss alle sammen. Håper virkelig dere hadde en like fin avslutning på 2012!


Haha unnskyld Annika! Det var bare så fint av dine sidemenn <3

Nå er jeg klar for alt det nye året måtte bringe!

26 kommentarer
    1. Du e så awsome og vakker du!:)
      Ser ut som at dåke koste dåke masse, fine bilde:)
      Foresten, så fekk eg kjøpt meg peplumtop no og svart belte til midjen, inspirert av deg, love that:) Sånn egentlig burde du ligge heilt på nr 1 av blogg sine liste syns no eg, sia bloggen e så utrulig bra og variert og har liksom “the whole package”!:)
      Godt nyttår:)
      Klem fra vestlandet:)

    2. Hvordan får du krøllene til å sitte hele kvelden ? Alle var forresten nydelig, så it som dere hadde det veldig gøy!

    3. så utrolig flotte dere alle sammen var! må bare si at du så helt nydelig ut i den kjolen, den var så fin til deg 🙂 håper du gikk inn i det nye året på en kjempefin måte, det så det hvertfall ut som på bildene over! jeg selv har ikke hatt en så fin nyttårsaften på lenge og kom tuslendes hjem klokka 3 i natt, klissblaut.. men det var absolutt verdt det 🙂 godt nyttår, fineste marthe!

    4. Åh, nå ser jeg jo at du hadde det flott! Måtte le litt av bildet hvor Annika ser så sinna ut, hihi! Kjolen var jo bare superfin! Skulle ønske jeg gjorde mer ut av nyttårsaften, må gjøre noe med det til neste år 😀
      Gleder meg til å se masse mer av deg i løpet av året, mye kan skje! På min front skjer det kjempemye i år, jeg blir ferdig med skole og blir fotograflærling, fyller 18 om bare noen måneder og kan ta lappen, og mye mye mer 😀 Woho!

    5. Frida: Høres ut som du har et spennende år forann deg Frida! 🙂 Håper du følger meg gjennom det nye året også! Du er så flink til å legge igjen gode ord i kommentarfeltet 😀
      Annika: Du ser snill ut selv om du prøver å være sur. Haha <3
      helene: Tusen takk Helene! Haha, huff da håper jeg kvelden var verdt det ja 😀 GODT NYTTÅR HELENE! 😀
      Victoria: Hvem mener du? 🙂 Ingen av jentene har blogg. <3
      anonym: Jeg bruker en rosa strong hårspray fra H&M. Utrolig god! Eneste som fungerer av de jeg har testet 🙂
      Hanne: Hvis jeg klarer å komme på noen så skal jeg jammen lage et innlegg av det! 😀
      Susanne P: Tusen takk Susanne 😀 Nei så morsomt! Kjempegøy å høre at jeg kan være til inspirasjon i klesveien. <3 GODT NYTTÅR til deg også!

    6. Hei sann, elsker bloggen din!!<3 E skjenner andrea og karen karen var hjelpe læreren vår og andrea er det nå:D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg