Det er lille julaften!

God morgen! Ja jeg må faktisk si god morgen så sent som 14.00 i dag. Jeg våknet nemlig halv tolv! Kan ikke huske sist jeg sov så lenge. Utrolig skjønt å få tatt igjen alle de tapte timene med søvn. Det er lille julaften i dag, og NÅ håper jeg dere har rukket å komme i julestemning! Her i Stavanger ligger det nesten ikke et snøfnugg på bakken, men all julepynten til bestemor gjør opp for den manglende snøen. 

Vi er fire personer som skal feire jul sammen, men treet sier noe annet! Jeg vedder på at vi har like mange gaver som en familie på 10. Haha, julekvelden kommer forhåpentligvis aldri til å ta slutt. Utenfor er det storm, så denne dagen skal brukes til full avslapning. Jeg skal pleie kropp og sjel, gå sminkefri hele dagen, lese en god bok og ha kvalitetstid med familien. Goood jul til deg og alle dine kjære! 

 

 

Nå må dere passe på å nyte juletiden godt!
Julen er over før dere vet ordet av det.

28 kommentarer

Siste innlegg