Marthe Borges Juleverksted

Åh, så koselig jeg hadde det i natt! Som dere kanskje ser så lagde jeg meg mitt eget lille juleverksted på stuegulvet. Her satte jeg faktisk til halv fire i natt, og ikke ble jeg ferdig heller. Mitt lille prosjekt må jo være nøye! Fy søren så koselig det var å bare sitte slik i timesvis. Trykket i meg alt for mange mintkonfekt også! *Vondt i magen*. Skal vise dere det ferdige resultatet av prosjektet mitt etter jul. Det ble kun tre timers søvn på meg da jeg måtte opp igjen syv for å kjøre til togstasjonen. I dette øyeblikk sitter jeg i Stavanger og beundrer alle julegavene som ligger fint plassert under treet. FOR et syn.

Beste fredagskveld på lenge!

34 kommentarer
    1. ånei.. er du i stavanger? 🙁 skulle på sørlandssenteret i dag og håpte på å møte deg, men får heller komme en tur innom etter jul og hilse på deg da! må forresten fortelle deg om en av mine drømmer igjen (leste bloggen din i går kveld før jeg la meg igjen haha og da drømte jeg som vanlig om et møte med deg). drømte at jeg kom hjem til deg, uten at jeg aner hvorfor jeg var der, men jeg var hvertfall hjemme hos deg i et hvitt hus. det var mange andre folk der, som jeg ikke ante hvem var men i drømmen så visste jeg tydeligvis det, haha. så stod vi utenfor å ventet på deg også kom du gåendes inn gården også ropte jeg: “hei marthe!!” også kom du bort til meg og var skikkelig glad og smilende og gidde meg et klem og kyssa meg på kinnet haha! også stod vi å snakka om alt mellom himmel til jord før vi gikk inn i huset ditt som var så fint! våkna av at en utafor måkte så da stoppa drømmen min der. men gud så gøy det virker å møte deg i virkeligheten. ifølge drømmene mine så virker det som du er enda mer fantastisk i virkeligheten enn på bloggen – så håper virkelig jeg møter deg på vero snart 🙂 er kanskje ikke så lurt å lese bloggen din rett før jeg legger meg for det ender alltid med at jeg drømmer om deg (samme skjer hvis jeg ser en film osv) men måtte bare fortelle deg det, er så morsomt!

    2. Herlig 🙂
      Er det mye trafikk i Stavanger på denne tiden? Skal dit selv om noen få dager, og hadde vært kjekt å vite, hehe 🙂 Kos deg masse i jula!

    3. HERREGUD! Jeg gråter herregudherregud du svarte på kommentaren min!! Serriøøøst?! Åååå, sitter å griner nåå, er så overlykkelig nå -hahah.. Tenk att du har lest noe jeg har skrevet! Og att du sitter i Stavanger akkurat nåå! Samme by som meg hihi.
      Men uansett , nydelige bilder som alltid! Gleder meg til å se hvordan det ble 🙂
      Du får ha en kjeeeeeempe god jul og jeg håper du får det du ønsker deg <3
      Ble plutselig i sååå godt humør nå her jeg ligger med halsbetennelse hehe 😉
      God jul igjeeen hehe <3

    4. Så utrolig flink du er! Det så veldig koselig ut altså:) fikk lyst til å prøve meg på noe slikt selv!

    5. Hvorfor er du så ofte i Stavanger egentlig? Kommer du derfra, har du Stavanger dialekt? Jeg elsker forresten bloggen din, og bor på Tasta i Stavanger!!

    6. ååh så fin du var på de bildene! 😀 Du får ha en riktig god jul og godt nytt år Marthe! Håper du og familien din koser dere masse! Tenk om du hadde fått en HUND til jul da! Du er kjempefin:D Masse klemmer fra en fast leser <3

    7. mathilde habbestad: Tusen tusen takk for det Mathilde. Og gooood jul til deg og dine også! <3 Jul må jeg nok få skaffet meg selv på nyåret. Om jeg bare får lov. <3

    8. Malin: Så skjønn du er Malin. Selvfølgelig både leser og svarer jeg på kommentarer 😀 Det er så herlig når leserne setter så stor pris på svarene. Det er jo bare en fryd. Nå sitter vi i samme by ja. Fineste byen i Norge om du spør meg 😀 Masse god jul Malin, og goooood bedring må du ha. Kan ikke være syk med halsbetennelse i jula. Fysj! <3

    9. Guro: Hei Guro! Beklager for sent svar. Håper du ser dette likevel <3 Jeg kjørte med toget, men skal du til Stavanger så håper jeg at du enten kjørte i dag eller ikke skal ned før på jul. I morgen melder de storm og ufyselig vær og da kan det fort bli kaos på veiene ettersom mange skal hjem til jul <3

    10. helene: Åå! Er det ikke typisk Helene. Nå har jeg gledet meg til at du skulle komme innom også 😀 Du er jo så flink til å legge igjen gode ord at du nesten skulle hatt en egen pris. <3 Haha! Du er litt av en drømmer altså. Det er godt å høre at drømmene til nå har vært positive, men begynner du å få Marthe Borge mareritt, så håper jeg ikke du leser bloggen før du legger deg mer. Hehehe! Håper jeg treffer på deg etter jul en dag Helene. 🙂 Du er god!

    11. Storesøsteren min fant på at hun skulle lage slike mintkonfekt, men hun hadde litt sjokolade i en form først, og så hadde hun mintdeigen i midten, før hun hadde enda mere sjokolade på toppen:) De ble kjempegode, Takk for en kjempegod oppskrift:D<3

    12. du er så utrolig nydelig med det vakre smilet ditt!!! God jul marthe! håper du får en fantastisk jul og ett flott nyttår med familie og venner 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg