Antrekk – 16.12.12

Det er nærmest umulig å være en god blogger om dagen. Jeg fikk vanvittig mye motivasjon da den første snøen falt og alt så mye lysere ut, men nå er det blitt forferdelig mørkt og trist ute! I dag har regnet bare falt og falt. Til og med en mørk tåke har lagt seg her nå. Jeg krysser fingrene for et drastisk værskifte snarest for dette tror jeg tærer på motivasjonen til oss alle sammen. Hvem får vel lyst til å stå opp og dra på skole eller jobb i dette mørket? Jeg er så takknemlig for å ikke bo i nord akkurat nå.  

Jeg skal ihvertfall gjøre mitt aller beste for å lyse opp både min egen og deres hverdag disse “mørkedagene”.  Det fortjener dere, for fy søren så flinke dere er til å lyse opp min hverdag.


Vero Moda bukse, Genser fra Carlings, Sko fra Modekungen, veske fra Gina Tricot, Jakke fra Bikbok

Hva synes dere om antrekket? 
Alle kommentarer fra i dag og i går vil bli besvart i kveld! Alle skal få svar!

70 kommentarer

Siste innlegg