ANSIKTSBEHANDLING



Åh, her snakker vi en herlig start på helgen. Klokken 09.30 i dag dro jeg til Sørlandets hudpleieskole for min aller første ansiktsbehandling. Noe så skjønt! Det var gode >Cathrine< som utførte behandlingen på meg. Aller først fikk jeg ansiktet renset og analysert for å finne ut hvilken behandling som passet meg best. Deretter fikk jeg en slags syrebehandling som virkelig fikset opp ansiktet mitt. Nå er ikke jeg den med flest skader og urenheter i ansiktet, men jeg har dem! De aller fleste av oss har noe enten de tror det eller ei. Ettersom jeg bruker en del sminke på huden og er fryktelig dårlig på å rense den morgen og kveld, føltes det ekstra godt å gjøre det ordentlig hos en hudpleier.

Etter syrebehandlingen fikk jeg massasje i ansiktet, på hals og nakke, og deretter ble jeg innsmurt i både ansiktsmaske og krem full av fuktighet. Ah, nå sitter jeg her silkymyk og kan nesten ikke ta fingrene fra fjeset. Jammen er det ikke dyrt heller. En behandling koster 250 kroner ettersom dette er en skole med elever som enda lærer! 250 kroner er ikke engang halve prisen av det de tar på hudpleiersalongene i byen. Virkelig noe jeg kan anbefale videre. Helskjønt å unne seg selv nå om vinteren!



Salongen finner dere på Hånes senter i Kristiansand!

23 kommentarer

Siste innlegg