Stor takk til gode lesere!

Jeg har hatt en kjempefin, men rolig dag på jobb denne søndagen. Fikk hilst på mange søte lesere i dag! Det blir litt mange hverdagslige innlegg om dagen, og litt for lite inspirasjons innlegg, men tiden har ikke helt strukket til. Dere klager jo aldri, men jeg vet jeg kan bedre og vil gjøre det godt igjen vet dere.  

Jeg må bare dele noen av de siste bildene jeg har mottatt. Nå har jeg fått så mange flotte bilder at jeg denne gang ble jeg rett og slett nødt til å velge ut bare noen av dem! -MEN tusen millioner takk til dere som lager disse herlige bildene til meg. Jeg har en egen mappe på dataen hvor det nå ligger over 200 leserbilder i. Dere aner ikke hvor mye det varmer å glane på disse bildene. Noen av dem er også fulle av gode ord, og herlighet så oppmuntrende det er å lese om og om igjen! Blir aldri lei av fine ord..


Bilde laget av www.BSTF.blogg.no


Laget av www.hannestava.blogg.no


Bilde laget av www.juliemlarsen.blogg.no


Laget av www.loveif.blogg.no


Laget av Thea Pedersen


Laget av www.charlottep.blogg.no


Laget av s0p.blogg.no

Tusen millioner takk!

57 kommentarer

Siste innlegg