HUNDEBESØK!

Dino og jeg ønsker dere god morgen fra stuen! Fy søren så mye morro det er med hund. Da jeg kom hjem fra jobb i går satte Dino midt på sofaen og stirret ned på sitt mesterverk av et rot. Jonas hadde dratt for å handle, og i mellomtiden tok Dino seg friheten til å åpne pakkekalenderen min!

Alle de små pakkene som lå på gulvet, var revet opp i tusen biter og gavene som inneholdt godteri var ikke bare åpnet, men også oppspist. FOR et syn! Jeg kunne ikke annet enn å juble og ønske Dino hjertelig velkommen hjem til tante Marthe. Så belønnet jeg han med en tur! Ettersom jeg akkurat hadde kommet hjem fra jobb tenkte jeg bare å ta en halv times tissetur, men vi gikk oss vill i Tømmerstøs mørkeste skoger, og før jeg visste ordet av det var halvannen time gått. Jeg var livredd. Dino var storfornøyd!

Ellers har vi hatt en helt fantastisk morgen! Jonas og jeg var akkurat ute på tur med Dino og tok sjansen på å la ham løpe litt fritt i den nye snøen. Fy søren så glad han ble. Jeg hadde tatt på meg en søppelsekk så jeg kunne leke med han uten å bli alt for våt. Åh, som vi koste oss. Beste morgenen!

Litt ufrivillig aking ble det også!
Nå må jeg på jobb, men vi skrives nok igjen i kveld.

42 kommentarer
    1. Håper ikke det var alt for mye sjokolade i den pakkekalenderen, det er jo forferdelig giftig for hunder. Men alle hunder takler det jo forskjellig, og det så nå ut som han der var i god form iallefall! Hunder er virkelig herlige dyr, så jeg tviler på at dere kommer til å angre om dere skaffer dere en 🙂

    2. For noen fine bilder :)) Ser ut som du storkoser deg når Dino er på besøk! 😀 Hund er virkelig superkjekt! Selv har jeg to hunder, og det er så mye selskap og glede i dem 😀 Har hatt hund hele livet og kan aldri se for meg et liv uten! Hunder er noen herlige skapninger <3

    3. Hunden kan bli dødssyk av sjokolade ja, søk på sjokoladeforgiftning på Google, også burde du følge med på hunden de neste 12 timene, kan hende den blir syk etter 10 timer også liksom. Hunden min spiste sjokolade(hu hadde vært på bordet), og da dro vi rett til dyrlegen når vi så det, dyrlegene klarte å redde hu ved at hu lå med intravenøst i noen timer, og det var flaks at vi dro dit.. Bedre en gang for mye enn en gang for lite synes jeg 🙂 men kjempe herlige bilder!

    4. for noen herlige bilder!! disse bildene minte meg om sånne bilder som blir tatt ut av en sånn kalender i vintermånedene 😀 for en utrolig skjønn hund, skjønner godt at du koser deg!

    5. hhaha adhd hund. ønsker meg hund selv, håper denne erfaringen gjør at dere blir mer sikre på at dere ønsker dere hund 🙂

    6. Hahaha! Å, nå lo jeg høyt her hjemme! Han syntes visst det var gøy med pakkekalender! Håper det ikke var sjokolade i godteriet da =) Nydelig hund! Å, det høres gøy ut å leke i snøen med en så leken hund!

    7. Håper du ikke kommer å ha for vane å belønne hunden med tur for å ha ødelagt noe i huset, blir helt feil ifølge normal hundepsykologi. Forresten, hvis det var sjokolade i den kalenderen ville jeg passet veldig på hunden den neste dagen, sjokolade er nemlig gift for hunder og magen kan vrenge seg! Bare et tips 🙂

    8. Åh! Såå gøy det ser ut med hund. Jeg synes du er virkelig en kjempeflink blogger, for du blogger liksom aldri kjedelig!! Det er alltid gøy å ta turen innom bloggen din, og du blogger ganske ofte på en dag, og det er skjeldent du glemmer å blogge/ikke har tilgang til det 🙂 men jeg har et spørsmål: hvorfor videoblogger du aldri? 🙂
      Du er en kjempegod blogger, Marthe! Stå på.

    9. for det første så kan man ikke straffe en hund som har vært hjemme alene og ødelagt noe,den vet ikke hva du kjefter for da,du må ta den i øyeblikket, det var til den pers over her som sier at marthe belønte hunden med tur så det er feil å si.og for det andre ja sjokolade kan være farlig i store mengder og da spes mørk mørk sjokolade,men en hund dør ikke av å få i seg en bit eller to..min hund får sjokolade av og til og hun lever i beste velgående, bestemoren til min samboer ga hunden sin en liten melkesjokolade hver dag hele livet dens og den ble 16 år gammel..er ikke å anbefale men som sagt litt av og til skader ikke,finns verre ting å gi. marthe og jonas vet nok hva de holder på med når det gjelder hund;) og marthe:elsker det siste bildet det er så stilig!

    10. Beklager for at jeg kommenterer et litt gammelt innlegg, men åå så godt dere passer til å ha hund! Dere er de perfekte hundeeierne.
      Måtte bare si det haha, blir så glad av å se på bildene av dere og søte Dino!
      Og jeg er verdens største fan, eelsker bloggen din og stilen din er helt RÅ! Er ikke verdens flinkeste til å kommentere, men du er uten tvil favorittbloggen min. Har lagd et innlegg på bloggen min med mine 3 favorittblogger, gjerne ta en titt på deet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg