Ready for work!

Da er jeg klar for en ny dag på Vero Moda! Nå har jeg hatt alt for mange fridager. Ser frem til noen fine dager på jobb denne helgen. Jeg jobber til og med søndag, så om noen av dere har lyst til å komme innom og handle litt klær eller bare hilse på, så vet dere ihvertfall at jeg blir å finne på Vero Moda sørlandssenteret i hele helgen! Ellers må dere ha en kjempefin dag videre. Nå står middagen servert på bordet forann meg her. Jeg skal glefse i meg Jonas sin spesial før jobb. NYT HELGEN. Det skal jeg!

 
I dag er jeg heldekket i Vero Moda klær! Kun skoene er fra Jeffrey Campbell.

Til slutt må jeg få si tusen takk for alle de flotte kommentarene dere legger igjen!
Det er en fryd å være blogger når tilbakemeldingene er så gode.  

54 kommentarer
    1. Kjempe fint anterkk, men jeg lurte på om du dro på jobb 10 over 7 på kvelden. Siden du jobber på Vero Moda, ikke noe frekt ment bare lurte:) Elsker bloggen :):)

    2. Såå fint! Men bare lurte på noe, hvorfor lager du aldri videoer? Kan du lage en sminkevideo elns?
      Du er kjempepen forresten, elskeeer bloggen din 😀 <3

    3. Jobber du neste helg også for da skal jeg shoppe julegaver, og vennen min liker bloggen din veldig godt og det hadde vert kult og få autografen din til henne (og en til meg såklart)
      -Amalie<3

    4. Dette antrekket var virkelig vakkert! Jeg har tenkt at det passer med mørkere klær om vinteren, men du fikk meg til å bytte mening 🙂 Ha en riktig god helg!

    5. Flotte Marthe! 😀
      Hadde jeg bodd i sør hadde jeg med glede kommer og hilset på deg, for du virker som ei utrolig hyggelig jente, vennene dine er heldige som har deg! 🙂
      Du har forresten utrolig søte smilerynker ved øynene! (haha, ikke rynker på en dårlig måte, det viser at du smiler mye, det er kjempefint!)
      God helg <3

    6. Hanna: Tusen takk! Det var hyggelig å høre Hanna 🙂 Jeg hadde en kjempefin dag på jobb. Håper du hadde en fin dag selv!
      Marita<3: Kjempehyggelig 😀
      Frida B: Hehe, nå måtte jeg smile. Tusen takk for en kjempefin kommentar Frida 🙂 Skal du til sør en gang så får du dra på shopping på Vero Moda 😀 Hehe!
      June: Tusen takk June. Jeg er egentlig for litt mørke klær jeg også, men så blir jeg lei og må prøve ut noe nytt 😀 I like måte! GOD HELG 😀
      Astrid: Han har mange spesialer 😀 Hehe, men i dag var det noe kinesisk med wok. Jum, jum, jum!
      AmalieMariell: Ja det tror jeg at jeg gjør! 🙂 Så da er det bare å komme innom. En autograf eller to skal nok ikke bli noe problem 😀
      Elise: Jeg har prøvd flere ganger, men ender opp med å slette videoene før jeg får publisert dem. Jeg kan ikke fordra å se meg selv på video! Hehe, huff. Men jeg må bare se å prøve igjen når jeg får tid for video er det mange som ønsker seg. <3
      Amalie: Nei jeg begynte fire 🙂 Det var Jonas som postet innlegget for meg, litt for sent! Hehe <3
      Sarah: Det er Jonas. Er han ikke flink? 😀 Jeg er så fornøyd med min personlige fotograf 😀 Hehe!
      Margrethe: Hei hei! Tusen takk Margrethe 🙂 Hvis jeg går med hæler på jobb så er det bare noen superlave, mer behagelige. Jeg ville ikke gått i Jeffrey Campbell med mindre jeg bare skulle jobbet i et par timer 🙂 Man får så fort vondt i føttene. Det blir jo gåing i massevis!
      Tusen tusen takk alle sammen! Ønsker dere en kjempefin helg 🙂

    7. så utrolig flott du ser ut, det gjør du alltid 🙂 virker så koselig å komme innom deg på vero moda! det smitter så utrolig mye positiv energi over på meg av å lese bloggen din, så tenk hvor gøy det blir å møte deg i virkeligheten. du er helt fantastislk du 🙂

    8. Du er bare helt ufattelig nydelig Marthe! Vet at du sikkert får høre det mange ganger i løpet av en dag, men må bare få sagt det! Du er alltid positiv og blid, tror faktisk jeg aldri har lest et innlegg med så mye som et snev av negativitet her inne. Elsker virkelig at du skriver om så mye forskjellig! Mote, dagens antrekk, hverdag, oppskrifter, bøker og masse mer. Er som et lite blad, bare et det er en nettside, DIN nettside, og helt gratis! Må kalles en suksess, rett og slett 🙂 Du har all grunn for å være superstolt over deg selv, tenk på hvor mange som klikker seg inn her hver eneste dag, og hvor mange DU får til å smile, bare fordi du blogger 🙂 Blir med en gang i bedre humør etter å lest litt her inne! Huff, denne kommentaren ble mye lengre enn planlagt haha, men måtte bare få det ut! Ha en strålende dag imorgen! 🙂

    9. Du er nydelig og jeg elsker å lese bloggen din, se på outfit bilder av deg osv, du er en stooor inspirasjon, rett å slett et forbilde!!:) og jeg tror ikke jeg er den eneste. God helg!

    10. årh! så fint, digget skoene når du tok ut de gule lissene 🙂
      du fikk forresten også fantastisk fint hår! nydelig farge på det, mend akuratt nok spill i det 🙂

    11. Favorittbloggeren min! digger deg, du har den aller morsomste bloggen å lese, noe nytt og inspirerende hver dag. keep it up GIRL 😀

    12. Du er helt utrolig nydelig og det var antrekket også!! Jeg elsker det! 🙂 Jeg leser bloggen din hver dag, du er utrolig flink! Har et lite spm, hvordan holder du huden din så ren og pen?? Trenger tips 😉 Klemmer fra fast leser<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg