Husmor Marthe – In action!

Gjett èn gang hva jeg brukte torsdagskvelden min på?

Oh yes! Følte meg som den husmoren der jeg satte og lagde verdensrekord i tøybretting. Her i huset har haugene med rene klær en tendens til å bli store som fjell. Det blir fort slik når begge parter er veldig glad i å vaske klær, men ikke like glad i å brette det etterpå. Juletreet vårt er også blitt så overfylt med gaver nå at stuen bare ser fryktelig rotete ut. Haha, men pakker må man ha! Ingen tvil om det..

Husmor Marthe slår til! Jammen er det litt koselig også.
Nå skal det lages på julekarameller før jobb!

27 kommentarer
    1. Flink du er 🙂 Er slik her også. Men vi har vaskekjeller, og det ender ofte med at klærne ligger der i en evighet – og når jeg først henter den føler jeg de er møkkete siden dem har ligget i kjelleren, og må vaske dem på nytt, haha :p

    2. Du har den mest varierte bloggen, med mest oppdateringer! Det er vell ikke rart at leserne elsker deg? Hvordan du får inspirasjon og tid til dette må nok være et hemmelig triks, for jeg finner virkelig ingen andre som kan det du kan! Kanskje du burde undervise de andre på topplisten hvordan det gjøres, for det er du som virkelig er en blogger. Om du er på 1. eller ikke. GOD JUL 🙂

    3. carine: Åå <3 Tusen tusen takk for det Carine. 😀 SÅ hyggelig å høre 🙂 God jul til deg også. Nå legger jeg ut oppskrift på julekarameller hvert øyeblikk! 😀

    4. http://www.coolstuff.no/Klesbretter
      noe sånn her Marthe! 🙂 haha
      digger forresten bloggen din, du gir meg så sykt mye inspirasjon når det kommer til klær og mat. De klærne jeg har kan jeg ta på meg uansett om andre ikke liker det, at jeg går med det jeg selv vil. Jeg har også hentet mange oppskrifter på mat hos deg. Lagde de lefsene en gang med majones og karri, søskenbarnet mitt ble overrasket og spurte om jeg virkelig kunne lage mat, haha. Men han likte hvertfall det utrolig godt 🙂

    5. akkurat sånn er det her hjemme i hus med meg og, takker gud for at jeg har mamma 🙂 når mamma gir meg det nyvaska tøyet mitt så går det rett i en haug på rommet, men det er litt fordi jeg ikke har plass til alt tøyet heller. har liksom en stooor haug på gulvet som begynner å bli like høy som meg nå, pluss at en hel seng er dekket med masse tøy og den begynner også å vokse seg oppover. så er det jo stappfult i skapet, så jeg vet jo ikke hvor jeg skal legge alt dette tøyet.. har just gitt vekk en hel haug til sånn innsamlingsauksjon til folk som ikke har tøy så har jo bare det jeg selv trenger igjen. hmm, luksus problem 🙂

    6. Karoline: Hei hei! Og takk for hyggelig kommentar Karoline 🙂 Den er fra Zara 🙂
      Stine 14år: Haha, genialt! 😀 Kanskje jeg må investere i en sånn. Den var jo ikke akkurat dyr heller. Hehe! Og tusen tusen takk for en kjempehyggelig kommentar Stine. Så morro at du prøvde deg på karrimajones lefsene! Godt å høre at de falt i smak også 😀 Det er så hyggelig å kunne være til inspirasjon og hjelp med bloggen. 🙂
      helene: Hehe, høres ut som meg og min situasjon! Jeg har faktisk brettet klærene nå men de har jo havnet på gulvet. Det er jo ikke plass til dem noe sted! Og jeg kan da ikke kaste eller gi mer bort nå. Jeg har jo akkurat sortert ut en hel haug og gitt det bort. Noe må jo få bli værende i klesskapet også 😀 Haha, huff. Vi må nok bare se å få skaffet oss noe større så klærene også får plass! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg