Antrekk – 06.12.12

Hei og hopp! Håper dere har hatt en fin torsdag så langt! Jeg gleder meg så til denne helgen skal komme i gang. Jonas og jeg får nemlig Dino på besøk i hele helgen, og som om ikke det var årets beste julegave så kommer hund nummer to, “Jason” på besøk allerede mandag! Han skal bo hos oss helt til jul!

Åh, dette kommer til å bli de beste desemberdagene i hele mitt liv. Jeg gleder meg virkelig som et barn. Holder snøen seg så skal Jonas og jeg ut på skitur med hunden. Det er en ganske stor hund full av energi, så nå skal vi virkelig settes på prøve. Det tror jeg er kjempelurt før vi går til anskaffelse av en egen hund!

 
UNIF shorts fra Nastygal, Belte og vest fra Gina Tricot, Genser fra Carlings, Sko fra Nelly

Nå må dere ha en fin kveld så lenge!

56 kommentarer

Siste innlegg