CROSSFIRE TRILOGIEN

Denne morgenen har jeg lyst til å tipse dere om den nye Crossfire trilogien som er blitt så vanvittig populær den siste tiden. Bok nummer en har jeg hatt i hus i flere uker allerede, men bok nummer 2 kjøpte jeg meg forrige uke. Jeg har ikke fått lest noen av dem enda, men jeg bare vet at jeg kommer til å elske dem. Ryktene sier nemlig at vi som likte Fifty Shades bøkene, kommer til å elske disse også. Jeg regner med det er en årsak for at begge bøker har havnet på toppen av New York Times bestselgerliste!

Jeg tror dette er noen flotte bøker for dere som synes at Fifty Shades bøkene ble for lange og for dristige. Disse bøkene er også både romantiske og erotiske, men ikke på den samme måten. Det sies at språket skal være bedre i Crossfire romanene. Bøkene ligger på rundt 300 sider noe som bare er halvparten av den siste Fifty boken, og skriften er større så her er jeg faktisk bekymret for at romanen skal leses ut alt for raskt. Nå må jeg bare se å bli ferdig med boken “Fri” så jeg kan starte på disse! 

Noen som har lest bøkene? Hva synes dere om dem?  
Burde jeg glede meg?  

22 kommentarer
    1. Har bare lest den første så langt,men dette er virkelig bra lesestoff! 😀 har ikke lest Fifty Shades bøkene og jeg hadde tenkt å kjøpe de,men så fikk jeg øye på Crossfire og at de skulle være bedre. Så da måtte jeg bare kjøpe 🙂 blir kanskje Fifty Shades på meg etter at disse er lest.

    2. Jeg har lest bok nummer 1, og holder på med bok nummer 2 nå, og jeg ELSKER de <3 Mye bedre enn fifty shades med tanke på språk, handling, personligheter, ja faktisk alt ! Og det skal sies at jeg liker fifty shades også ganske godt. Men denne elsker jeg, nye favorittbøkene definitivt ! Gled deg 🙂

    3. jeg må få lest fifty shades bøkene, siden alle skryter sånn av dem 🙂 er ikke en leseløve, men de bøkene der tror jeg virkelig jeg kunne likt!!

    4. Har to ord til deg; gled deg.
      Jeg lånte bok nr 1 av en venninne og leste ut hele på under 2 dager. Christian Grey er INGENTING imotsetning til Gideon Cross.

    5. Har lest ut begge bøkene for en stund siden, og for å si det slik. Du leser de opp ganske så fort! brukte en influensadag på å bli ferdig med bok 1 🙂 kjempe spennende, og morsomme. Anbefales i alle fall!

    6. Jeg har begge bøkene. Du kommer til å elske de. Har lest de flere ganger allerede og klarer ikke legge de fra meg når jeg leser de. selv om jeg vet hva som skjer. hehe. Gled deg.

    7. Synes Fifty Shades er bedre. Ikke med tanke på språk, men lengden, innhold osv. Sikkert smak og behag, men forventer å få med meg Christian Grey når jeg åpner boken.. Blir litt skuffet da det er Gideon Cross. Men helt klart ganske bra bøker 🙂

    8. Jeg vet ikke som mye om de bøkene, men handler de ikke hovedsakelig om kun sex og erotiske ting? Isåfall er jeg ikke interessert i å lese dem!(:

    9. Jeg elsket fifty shades serien, så hoppet i taket når jeg hørte disse skulle være enda bedre. Har lest begge bøkene nå og gleder meg veldig til siste bok kommer i mai, men må innrømme at de ikke er i nærheten så gode som 50<3 Stopp allikevel ikke etter første bok, jeg syntes "reflected in you" var mye bedre enn "bared to you"...Koeslig å kunne ha noe å lese på i julen er det jo uansett:)
      Ps: Bloggen din er super Marthe! Det er så herlig når en blogger putter så mye jobb og omtanke i bloggen sin som du gjør - God Jul!! 🙂

    10. Sophia: Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Sophia! Jeg gleder meg halvt ihjel jeg nå til å få begynt på denne nye serien. Jeg holder jo enda på med den siste Fifty boken så den skal selvfølgelig nytes til det fulle først, men SÅ er det ny serie 😀 Fantastisk å ha så mye bra lesestoff nå som julen nærmer seg! GOD JUL til deg også 😀

    11. Har ikke lest de, men har nettopp lest ut fifty shades freed, og fyy søren og jeg grein på slutten. Er så trist at det er slutt på fifty shades, krysser fingrene for en “sequel”!

    12. For en ukes tid siden leste jeg ferdig den siste Fifty Shades boken (hvor jeg leste hele trilogien på under en måneds tid) – så den siste uken har jeg lurt på hvor jeg skulle gjøre av meg, var på nippet til å begynne på Fifty Shades bok nr 1 igjen – helt til jeg så innlegget ditt.
      Så idag kjøpte jeg boken “Bare for deg”. Og for vel ti minutter siden leste jeg den ut også.. Den har gått i en fei! Gled deg, sier bare jeg! 😀
      Jeg har vel og merke aldri vært en lesehest, det var først da jeg begynte på Fifty Shades bøkene at jeg fikk øynene opp for bøker!

    13. Jeg har lest både fifty shades, og de 2 første crossfire bøkene.
      Jeg for min del likte Fifty shades veldig mye bedre, var mye mer av alt i den 🙂
      Men..Crossfire er absolutt verdt å lese, så venter med spenning på den siste boken.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg