Nytt til garderoben!

Jeg lovte å vise dere gårsdagens innkjøp. Her kommer de! Veldig mye nytt ble det ikke, men noe fikk jeg med meg hjem. Blant annet denne rålekre toppen fra Bikbok til 299kr. De hadde 30% på alle topper i går, og da var det bare å slå til. Nå vurderer jeg å kjøpe den i beige også. Den var rett og slett helt RÅ på.


299kr fra Bikbok


To nye bukser fra Bikbok. 399kr per stykk. Belte fra Gina Tricot.


Blazer fra Gina Tricot til 399kr

Og til slutt.. En halsgenser! Åh, ENDELIG fant jeg en genser med hals! Jeg har letet meg ihjel etter en slik. De er så gode å ha nå som minusgradene er kommet! Jeg fant den faktisk på Carlings for 350kroner. Jonas og jeg skulle se på julegave til han, men da han ikke fant noe han likte ble det julegave til meg i stede. Hehehe.

Noe dere likte?

36 kommentarer

Siste innlegg