Liten forandring – Splitter nytt par!

Jeg hadde egentlig planer om å selge dette paret i Jeffrey Campbell, men da jeg endelig fikk fingeren ut og byttet snørefarge i dag tidlig, ombestemte jeg meg raskt. Herlighet så mye finere de plutselig ble! Jeg fikk jo aldri brukt dem med de gul/oransje snørene. De passet ikke til noe som helst. Nå føler jeg at jeg akkurat har fått et splitter nytt JC par i hus. Gleder meg til å ta dem i bruk allerede i dagens antrekk.

Dette er en av de mest behagelige parene jeg har, og jammen er de varme også!
Ble de ikke mye finere med sorte snører?

37 kommentarer
    1. Hvis du ikke bruker de snørene, kunne du solgt de? 😀
      Snørene fulgte ikke med da jeg kjøpte mine everest, og jeg har veldig lyst på de snørene 🙂

    2. woow! Et helt nytt par, hmm? E det ditt 110 ende par me sånne sko? Kansje du burde kjøpe deg 3 nye par, hvis du har råd? Ojj, vent litt… Du har sikkert ikke plass i det overfylte skapet ditt. Folk som deg vet ikke ka/hvordan verden e. Dokker gjemme dokker bak ting dokker har brukt flere 1000 kr på. E faen ikke sjalu! Vil ikke leve det overfladiske livet dokkers, der dokker trur at alt og alle har øya bare på dokker. Snakke ikke bare om dæ, snakke også om de overfladiske bloggeeran som e på topp 100. hvis æ f.eks. skulle skaffe mæ sånne sko som dæ, eller i det minste et plagg du har i skapet diit. Måtte æ ha spart penga i ca en heil uke. Nokka å tenke på? hmm?

    3. Jeg syns de var dødskule uansett! 😀
      De har liksom ett spesielt preg med de orange lissene, men de var sååå fine med sorte! jeg ser hva du mener med at du ikke får brukt dem, men du er jo pen i alt! 🙂

    4. Dødskule! 😀
      Jeg bare lurer, kunne du ha skrift et innlegg hva du er mindre glad i når det gjelder klær, sko osv? 🙂 du er jo å se i det meste, men hadde vært artig 😀

    5. Det ble faktisk en skikkelig forskjell med en annen lisse farge. Nå kan du jo bruke de til mer, i og med at det er en mer nøytral farge på lissene nå. Og jeg kunne ikke la være å lese den kommentaren litt ovenfor. Jeg vet du er flink til å ikke ta sånne kommentarer til deg, men bare sånn at du husker ordentlig på det. Ikke bry deg om det, “faktaene” i den kommentaren har jo egentlig ingenting med innlegget å gjøre. Stå på Marthe, du er super flink 🙂

    6. Ja, syns de ble mye finere med de svarte snørene! 😀 Trodde du skulle ha på skoene slik, en med svart snør på og den andre med orange x) heheh tar vel feil, håper jeg?

    7. Husker jeg tenkte når du hadde kjøpt de at de var litt spesielle, også så jeg de aldri i outfits, men nå som du byttet lisser ble de kjempe fine! Slike kunne jeg også hatt, liker ikke å stikke meg ut slik, men disse var kjempe fine, nøytrale med fine detaljer!
      Kunne ikke la være å si noe om Hanne Kolht sin komentar, den var bare veldig usakelig, Marthe har jo hatt disse skoene lenge? men uansett, hun har jo jobb i tilegg til bloggen, hun er også en av de som tar å gjør blogg jobben ordetnlig, og ikke bare kaster inn et par “Har vært veldig opptatt, og har ikke hatt blogglyst+ at internettet har vært dårlig” neida, vært eneste innlegg er interresant, og det er en jobb i seg selv!!
      stå på

    8. herregud! fineste skoene jeg vet om, og med den nye tråen ble det bare rålekkert! gud så fine, begynner nesten å grine, skal bare ha de!!

    9. Anja: Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding 🙂 Ja jeg synes skoene fikk en helt ny vri bare ved å bytte farge på lissene. Plutselig gikk de til alt 😀

      Belinda: Hehehe! Nei jeg byttet til sort på begge til slutt 😀

      Anniken: Synet fordrar ikke denne gang 🙂 Hehe, de er faktisk varme. De er ikke foret på innsiden, men de er nok foret med noe mellom skinnet ved anklene for de er vanvittig gode nå til litt kaldere tider. Jeg legger ikke hælene på hylla bare for litt snø 😀 Da er det godt å ha noen gode, stødige og litt varme 🙂

      Sandra Helene: Tusen takk Sandra! 🙂 Jeg tar det selvfølgelig ikke til meg. Den stakkars jenta har sikkert ikke hatt en like fin dag som meg og må prøve å la det gå utover andre. Men det fungerte dårlig 😀

      Nora: Hei Nora! Jeg skal ihvertfall få vist det noen dager. Det er sikkert ikke så interessant for dere å se når jeg har fått en liten sjokolade eller en såpe, men jeg kan vise dere litt og litt samlet tenkte jeg 😀

      anonym: Ja det kan jeg godt prøve på, men da må jeg inn i tenkeboksen litt for jeg vet jammen ikke helt om det er noe jeg ikke liker 😀 Jeg prøver meg gjerne på det meste! Eller nei, nå kom jeg på en hel hau ting. Et innlegg skal bli 😀

      Linda: Tusen takk Linda 🙂 Jeg likte dem også veldig godt med de gule, men de var bare så vanskelige å få brukt. Men jeg kan jo alltids bytte tilbake 😀

      anonym: Nei det blir det dessverre ikke i år. Jeg fikk så mange problemer med den jeg hadde i fjor. Samarbeidspartneren sendte aldri noen av premiene og da går det selvfølgelig ut over meg. Men noen konkurranser blir det i år altså 😀

      Hanne Kolth: Huffda. Hatt en dårlig start på helgen du da? 🙂 Vel, jeg ønsker deg en riktig fin lørdagskveld videre og GOD JUL! <3

      B: Det er jo litt morro å spare på dem også så kan jeg bytte tilbake ved en senere anledning om jeg vil det 🙂

      Ingebjørg: Hei Ingebjørg! Jeg har bare 3 par Jeffrey Campbell 🙂 Jeg hadde fire men solgte akkurat et av dem.

    10. de var skikkelig fine før, men de ble dobbelt så fine med svarte lisser! nå passer det hvertfall alt og hvis de i tillegg er varme så er jo det helt fantastisk 🙂

    11. Lizbeth Osnes: Tusen takk Lizbeth. Oi oi! Hvite spikes høres rått ut 😀 Man får aldri nok av de nei. De skulle bare vært noen hundrelapper billigere! 🙂

    12. Hvor fikk du tak i lisser? 🙂 har en venninne som sliter med å finne nye da hun måtte klippe sine pga hun knyttet dem for hardt, haha!
      Jaffal, hun var og hørte på DNA men fikk beskjed om at man måtte ha noen spesielle lisser til JC-sko? Veldig merkelig, hehe 🙂

    13. Kristine: Så rart! Nei jeg kjøpte et par lisser på DNA og et par på Din sko. De må være ganske lange, men ellers behøver de ikke å være av noen spesiell type som bare kan bestilles på nett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg