Jobb på 15 cm hæler!

Herligfred for ei vimse! I går ankom jeg jobb på et av mine aller høyeste par sko og oppdaget ikke selv at jeg hadde glemt å bytte før jeg var i butikken. Heldigvis kom jeg ti minutt før så da var det rett og slett bare å spurte på DNA og kjøpe seg et mer behagelig par. Jeg har nemlig prøvd å jobbe i hæler før, og det gikk ikke mer enn et par timer før jeg ble nødt til å bytte. Absolutt ingenting å anbefale!

I dag kommer jeg dessverre til å være en litt dårlig blogger. Det må jeg på forhånd bare få beklage, men dere vet jo at jeg kommer sterkt tilbake i morgen! Jeg forsov meg fra alle planer jeg hadde for morgenen i dag og måtte bare løpe rundt som en gris da jeg våknet halv elleve. Nå begynner jeg på jobb om en time, kom akkurat inn døren og har ikke engang rukket å spise frokost. HATER å forsove meg! Jaja, jeg tenkte ihvertfall jeg kunne vise dere mitt nye par sko! Jeg tok med meg det første paret jeg så jeg.

Jammen var de litt tøffe også! Eller hva synes dere?

45 kommentarer

Siste innlegg