Ønskeliste – 2012

1. Istid og Harry Potter: Det blir noen barnselige filmvalg på meg i år, men sånn er det! Hvem liker ikke Istid og Harry Potter? Jeg mangler Istid 4 og Harry Potter 1 og 7 både del 1 og del 2.

2. Hårprodukter: Jeg tror jeg kjører Absolutt repair serien igjen jeg! Mitt stakkars hår ønsker seg både shampoo, balsam, og kur i denne serien. Blir aldri lei av disse produktene.

3. Truser: Ja, jeg trenger truser etter at Jonas har missfarget alle mine i vask. Hoho! Mannfolk.. Søte blondetruser i alle farger fra Gina Tricot, Cubus, Lindex, eller H&M i XS/34.

4. En god bok: Her har jeg for første gang faktisk ingen spesielle ønsker. Jeg leser alt bortsett fra Krim! Alle bøker jeg har lest tidligere ligger i “bok” kategorien i sidemargen til høyre her på bloggen.

 
 

5. Victor & Rolf Flowerbomb parfyme: Favorittparfymen min som jeg aldri kommer til å bytte for noe som helst. Har dere ikke luktet på denne parfymen så må dere se å gjøre det. Verdens beste!

6. Twilight: Jeg ønsker meg alle fire filmene. Den siste er nok ikke kommet ut før jul, men jeg ønsker meg alle som kan fås kjøpt i butikkene i dag. Jeg har så lyst til å ta en hel kveld med Twilight maraton!

7. Mobildeksel til Samsung galaxy S3: Nå som jeg har fått en så fancy mobil, må jeg vel ha noen fancy deksel til den også? Jeg er ikke kresen, men Ole Brum og Hello Kitty er kanskje ikke helt min smak.

8. Gavekort på Vero Moda: Vi har så vanvittig mye fint på butikken nå, og vi kommer bare til å få inn mer på nyåret! Så får man så mye bedre samvittighet av å handle med gavekort. Er dere ikke enige? Drar man bankkortet hele tiden så forsvinner litt av den store shoppegleden. Det kan vi ikke ha noe av.

 

9. Sminke: Fordi det er livsnødvendig (høhø) og kanskje det kjedeligste som finnes å bruke penger på. Bodyshop pudder, solpudderet til H&M, og mascara fra Maxfactor kommer godt med!

10. Sengekappe: Kan jeg kalle det for det? Et slikt laken som dekker den fæle, blårutete undermadrassen på sengen vår. Det er bare dette som mangler nå før sengen blir perfekt.

11. Duftelys: Ja jeg ønsker meg noe så kjipt som duftelys. MASSE duftelys. Jonas og jeg bruker nesten opp to krukker med duftelys hver dag. Godlukt er viktig, spesielt i en såpass liten leilighet som vi har.

12. Greengate servise: Var det noen overraskelse? Jeg elsker alt av Greengate, så her har jeg ingen spesifikke ønsker. Jeg vil bare ha alt til den elskede Greengate samlignen min!


 

13. Bestikk: Vi trenger både biffbestikk, vanlig hverdagsbestikk, og et sett litt penere bestikk til leiligheten. Det vi har nå er allerede fullt av rust og ser skittent ut selv etter vask.

14. En hund: Hehehe, lov å prøve seg!

15. Klokke fra CMYK: Ingen Marc Jacobs, Guess, eller D&G variant. Jeg ønsker meg en søt og rimelig “sølv” klokke fra CMYK. Klokkesamlingen min savner noe i sølv, men den takker heller ikke nei til sort!

16. Matkurs på Gladkjøkkenet: Dette tror jeg faktisk at jeg skal ønkse meg fra Jonas. Jeg har vært på matkurs på Hotell Norge i Kristiansand to ganger tidligere og det var virkelig helt fantastisk. Jeg vil mer enn gjerne delta på noe lignende igjen. Da blir det matkurs på både Jonas og meg eventuelt. Romantisk!


 

17. Tannbleking: Jeg skulle hatt en ny runde bleking i oktober, men ettersom jeg aldri har fått fingeren ut kan jeg vel like godt ønske meg dette til jul? Whiteningstrips i merket Crest er det store ønsket.

18. Treningsklokke: Ikke noe avanserte greier til 500 ++. Jeg vil bare ha en liten sak som forteller meg hvor langt jeg har løpt, tiden jeg har løpt på, og hvor mange kalorier som er forbrent. That’s it!

19. Joggesko: Jeg ønsker meg noen nye joggesko. Både fordi jeg trenger det og fordi treningsmotivasjonen min trenger det. Et nyttårsforsett er definitivt å trene MYE mer.

20. Penger: Penger kommer alltid godt med etter den store julehandlingen.


Det ble hele 20 ønsker på meg!
Har du noen juleønsker du vil dele med meg i år?

43 kommentarer
    1. Sifre: Jo, men det står i leiekontrakten at dyr ikke er tillatt og jeg har ikke turt å spørre da jeg er livredd for å få et nei. Da blir jeg knust. Haha 😀

    2. Okei 🙂 Håper du får deg hund etterhvert da, det er sååå morsomt og ha en og leke med, nå er jeg jo aldri alene hjemme lenger 😀

    3. jeg tror du får lov med hund om du spør, eller jonas kunne spurt og overraskket deg med hund til jul! 🙂

    4. ønsker veldig mye likt som deg, men jeg må ønske meg sølv til bunaden min i steden, men så har jeg heldigvis bursdag etter jul så da får jeg mer gaver 🙂

    5. hei Marthe!
      elsker bloggen din og finner alltid inspirasjon her 🙂
      blir så glad hver gang jeg ser at du har postet et nytt innlegg!
      Jeg så at du ikke ønsker deg noen bøker i år, derfor vil jeg anbefale boken “Bare for deg” av Sylvia Day. Den ligner veldig på Fifty Shades-triologien..

    6. På toppen av juleønskene mine så øsnker jeg meg slalåmski! Jeg elsker å stå alpint, både på slalåm og snowboard, men de slalåmskiene jeg har nå er utrolig gamle og ikke så fine lengre, har arvet de fra broren min.
      Ellers øsnker jeg meg blant annet alle Friends sesongene, sminkeveske fra Lulu’s, penger, krølltangen MAST fra Makestyle og parfyme! 🙂
      Håper du får mye av det du ønsker deg til jul:)

    7. Hvor mye trener du egentlig? det ser ut som du trener mye du har jo den kroppen <3
      Kan du blogge enda mer om trening?

    8. sånne her innlegg er kjempegøy å lese faktisk, synes det er skikkelig spennende å se andres juleønsker 🙂 jeg ønsker meg masse gavekort for som du sier så får man så mye bedre samvittighet av å handle med gavekort enn sine egne penger. når du drar ditt eget kort så forsvinner jo pengene men når du bruker gavekort så føler man nesten at det MÅ brukes og at du ikke bruker noen av dine penger og får det tøyet du vil ha 🙂 jeg har lyst på en liten katt til jul jeg, men det går ikke ettersom mamma er allergisk.. nye fotballsko og treningstøy er kanskje noe jeg burde ønske meg?:)

    9. Du burde få deg en hund, du hadde nok gitt den et bra hjem 🙂
      Hva heter plassen du var i Mexico forresten?

    10. Såg du ville ha ei treninsklokke, fordi du ville sjå kor langt du har sprunget og tiden du har brukt. Du kan jo berre laste ned ein treningsapp, som f.eks runtastic. Da ser du kor lenge du har sprunge, kor mange kaloriar du har forbrunnet, kor lang tid du har brukt, og eit kart som viser kor du har sprunget +++! Smart, genialt og gratis! 🙂

    11. har et tips til deg:) siden du først ønsker deg nye joggesko kan du kjøpe noen som har plass til en nike+ chip inni. hvis du laster ned nike+ appen forteller chippen direkte til appen alle kalorier du har brent, tid og distanse:) jeg bruker nike+ og er supermotivert!

    12. det finnes en app du kan laste ned, og kjøpe en chip på en sportsbutikk å legge i skoen, så forteller den deg det:-) Se appen på fotballfrue sin blogg:-) I kommentarene har hun skrevet at hun kjøpte en chip å la i skoen.

    13. YEY! Ble så glad du ønsket deg noe fra CMYK! Jobber her selv, men det virker ikke som at det er så mange som vet om oss, men da du ønsker det noe herifra, får kanskje folk øynene opp litt 😉
      Nettopp åpnet ny CMYK-butikk på Tasta! 🙂

    14. Mange fine ønsker 🙂 men anbefaler deg å laste ned en treningsapp som f.eks. nike sin eller endomondo, det er kjempesmart og god motivasjon. du må si ifra hvis du finner en pulsklokke med gps (som er nødvendig dersom du skal ha distansen du har løpt) til under 500 kr 😉 det koster nok myye mer enn det 🙂

    15. Astrid: Tusen takk for det Astrid! 🙂 Jeg redigerer dem faktisk bare i Windows gallery live. Et redigeringsprogram som ofte følger med på dataen når man kjøper den. Ellers kan man laste det gratis ned på nett 🙂 Det eneste jeg gjør er å forsterke kontrast og lys på bildene. Og av og til setter jeg på en ramme som jeg har gjort her. Da bruker jeg http://www.pixlr.com. Det er også en gratis nettside hvor man kan sette på rammer og effekter 🙂
      Maria: Det er notert ned! 😀
      Trine: Okei, da tror jeg heller at jeg kjøper en skrittteller til et par hundre kroner! Haha 🙂 Skal virkelig ikke ha noe gps 🙂
      Hilde: Å så bra at du sier ifra om sånt! Tusen takk <3
      Christina: Nei så stilig! Det skal jeg finne ut av. Kanskje Jonas også vet noe om dette. Han jobbet på XXL i sportsavdelingen en god stund og vet litt om sånt 🙂
      Charlotte: Tusen takk for tips! Jeg ser det er flere som vet om dette og har tipset meg. Dette høres jo genialt ut 🙂
      Martine: Vet du hva, jeg vet faktisk ikke hva området het! Jeg kan ikke huske det. Haha, huff. Det eneste jeg kan komme på er at det lå 1 time unna Playa Del carmen med taxi, og 4-5 timer med buss fra Cancun. 🙂
      Madden: Jeg skal prøve å få ut et innlegg med treningsmotivasjon i morgen! 🙂 Jeg trener ikke så mye selv akkkurat nå, men det er rett og slett fordi jeg ikke har sjanse i havet til å få tid! Jeg kunne selvfølgelig stått opp enda tidligere og løpt før jobb, men jeg vil ikke slite meg helt ut heller. 🙂 Men mer trening blir det forhåpentligvis på nyåret og da blir det flere innlegg om det også.
      Ingrid: Vet du! Den boken har jeg faktisk fått sponset så den skal jeg lese så fort jeg er ferdig med Fifty Shades nummer 3 😀 Jeg tror den kommer til å falle kjempegodt i smak 🙂
      Marte: De fås kjøpt hos http://www.madlady.se 🙂
      Kjempemorro å lese deres julegavetips! Nå fikk jeg litt mer inspirasjon og litt flere idèer til hva jeg selv også kan ønske meg. 🙂

    16. Ikke for å være kjip her, men virker som at du skriver dette med håp om at du blir sponset masse av det du ønsker.

    17. Mange fine ønsker! Selv ønsker jeg meg ikke så mye i år. Konsertbilletter har jeg allerede sikret meg som julegave på forskudd, og ellers ønsker jeg meg for det meste penger og litt utstyr til å bake cupcakes med 🙂

    18. Jeg elsker bøkene fra Hunger Games triologien! Vet ikke om du har sett filmen? Bøkene synes jeg ihvertfall er fantastiske. Vet ikke hvordan type bøker du liker, men disse er ihvertfall umulig å legge i fra seg, da det både er spennende, koselig og trist alt på en gang. Anbefales på det sterkeste!

    19. tror du er en av de mest jordnære bloggerene på lista mi! 🙂 Du er herlig, håper du får en kjempefin jul!

    20. Hei!
      Jeg kjøpte crest tannbleking i USA og er kjempe fornøyd, men vet du hvor man kan kjøpe de eller bestille dem til norge?
      – Du er utrolig inspirerende person! Ha en flott førjulstid 🙂

    21. Hei Marthe 😀
      Vet du om det går an å kjøpe den flowerbomb parfymen på nett, i en norsk butikk? :-))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg