Blue leather

Da ble det en spontan jobbvakt på meg både i dag og i morgen! Jeg drar til Vero Moda så fort dette innlegget er publisert og kommer ikke hjem før sent i kveld, så kommentarene deres skal jeg sette meg ned med i kveld og svare på. Ellers har jeg et forhåndsskrevet innlegg på lur til litt senere!

Jeg får nesten hver dag inn kommentarer fra lesere som spør om jeg har instagram. Vel, nå har jeg kommet så langt som å laste det ned, men jeg har ikke tatt det i bruk enda og har heller ikke helt bestemt meg for om jeg vil gjøre det. Jeg tror nemlig ikke jeg kommer til å være noe flink til å oppdatere den! Men mens jeg fintenker på om jeg skal begynne med dette eller ikke, kan dere ihvertfall like facebooksiden jeg har til bloggen min! Jeg har ikke vært så flink til å bruke den aktivt tidligere, men dette skal jeg bli mye mye flinkere til fremover. Facebooksiden min finner dere HER.

 
Blå skinnbukser fra H&M, Topp fra Zara, Belte fra Bikbok, sko fra Aldo

Nå må dere ha en flott onsdag så lenge!

48 kommentarer
    1. Liker bloggen din utrolig godt, men kan du ta noen antrekkbilder framover UTEN SOLBRILLER? <3 Hehe, det er jo ikke sol på mange av bildene du har med solbriller en gang.. ;)) <3

    2. Fint antrekk! kos deg på jobb 🙂 Hvorfor overtenker du instagram så mye? Kan du ikke bare slette instagram om du ikke liker det, da? 😉

    3. Du er bare helt fantastisk nydelig! Kan du lage et innlegg om hvilken kamera du har, linse altså kamera utstyr? Og hvordan få gode bilder? Og hvordan du redigerer dem? 😀

    4. jeg var også litt skeptisk til instagram, men ble fort hektet.
      Jeg tror du kommer til å like det 🙂 du har jo så mange fine bilder og dele! 😀

    5. Jeg lover deg, du kommer til å bli hekta på instagram så raskt du bare begynner! Det er en utmerket metode å dele sine bilder på (og nå ut til “alle” der – ikke bare de faste leserne dine), og i tillegg å følge sine favorittbloggere på. Ulrikke, Elise, Anette, Fanny, Angelica – alle har det, og det er spennende å se bildene deres 😀
      Nydelig antrekk, som vanlig! 🙂 Ha en fin dag på jobb 😀

    6. Må bare spørre, går du med slike høye hlere på jobb, eller bytter du?:-) ser bare for meg et par slitne føtter etter en arbeidsdag:)

    7. Fint anntrekk. Du har skikkelig bra klesstil! 😀
      Hvorfor har du sluttet å skrive ”Moutfit”? Du skrev alltid det før, men nå skriver du alltid anntrekk eller outfit. Kanskje litt teit spørsmål, men 😛

    8. Om du ikke liker instagram er det bare å slette det, er ikke noe problem. også er det veldig lett og forstå seg på det. Og du blir nok fort hekta, det er heller ingen som sier at man må legge ut 45678 bilder om dagen, kan gå to/tre uker uten å legge ut bilde. Skjønner ikke helt hvorfor dette virker så “farlig” for deg, var kanskje ikke rett ord, men men.
      Håper du har en super dag på vero moda i alle fall! 🙂

    9. facebook siden din er likt for lenge siden, må jo få med meg når du legger ut nye innlegg 🙂 du har perfekt stil, blir så gira på å kjøpe masse nytt og fint tøy når jeg ser alt det fine du har! det er alltid de gangene jeg går innom bloggen din daglig, at jeg plutselig blir i bedre humør. vet ikke hva det er, men føler bare at hver gang du legger ut et nytt innlegg så blir jeg så utrolig glad 😀

    10. Jeg så deg på Vero Moda i dag, men turte ikke gå bort haha! Ble litt starstruck tror jeg..haha, men du er så sinnsykt pen! Fint outfit:)

    11. Benedicte: Å tusen takk! Jeg følte meg som en dass i dag, så det var faktisk ekstra hyggelig å høre 😀 Du skulle bare kommet bort og hilst. Det er SÅ hyggelig 😀
      Emilie: Okei, jeg har bestemt meg! Jeg skal lage meg en “konto” eller hva det nå kan kalles og ihvertfall prøve meg 🙂 Men da må jeg jammen begynne å ta bilder med mobilen også. Hoho, det gjør jeg aldri. Jeg vil ihvertfall prøve meg! Fungerer det ikke så er det jo bare å slette som du sier 🙂
      Fast leser: Ja det har jeg sluttet med for lenge siden 🙂 Jeg trengte bare en forandring 🙂 Hehe
      Andrine og Silje: Nei jeg går ikke i hæler på jobb 🙂 Jeg har prøvd meg på det, men det fungerer dårlig. Hehe! Man går jo i et sett og er dø i bena når man kommer hjem i vanlige sko, så hælene legges på hylla før jobb 😀
      Lotte: Tusen takk Lotte! Ønsket ditt er notert ned 🙂
      Tiril: Hehe, jeg hadde en fryktelig “sminkedag” om jeg kan kalle det det. Det gikk litt fort i svingene på badet og da måtte solbrillene komme på uansett vær 😀 Haha, men jeg håper å være litt heldigere i morgen!
      Tusen tusen takk for alle de fine kommentarene dere legger igjen. Jeg setter stor stor pris på alle sammen 🙂 Kjempehyggelig å komme hjem fra jobb til så mange fine ord <3

    12. Jeg er så glad i å lese bloggen din! Du er så inspirerende og det jeg liker best er at du kjøper klær man faktisk har råd til. Er 17 år og bor for meg selv, så har ikke mengder med penger, men du setter sammen så kule plagg og har mange gode tips og matretter!

    13. Det går ann å overføre bilder fra data til mobil og så bruke dem på insta også. Man må ikke ta bildene med mobilen. Fotballfrue bruker de samme bildene der som hun har på bloggen. Fordelen med instagram er at man kan oppdatere med et mobilbilde om man ser at man ikke får tid til å blogge på en stund. Det er ikke vanskelig å bruke. Du kommer fort inn i det. Det finnes egne redigeringsapper du kan legge på telefonen som gir kule bilder og collager og med direkte kobling til insta.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg