Søndagen!

God kveld alle sammen! Nå gikk akkurat besøket vårt. Vi har hatt en kjempefin dag på Randesund julemesse. Jeg tror lille Adriana var storfornøyd da hun fikk holde kaninungene de hadde på gården. Etter litt lappespising, og titting på dyrene, dro vi hjem til oss hvor jeg lagde litt middag. Jonas er ikke til å snakke med engang når det er barn i nærheten. I dag var det bare han og Adriana. Han blir plutselig til en kid selv, kryper rundt på gulvet, hyler, skriker, gir jentungen all slags usunnheter, og ler seg ihjel når foreldrene ikke kan gjøre stort. Stakkaren er så misunnelig på Marthe og Dardan om venter nummer 2 om mindre enn to måneder! Her i gården er det uheldigvis for han, bare snakk om hund.

 
 

Marthe sin blogg kan dere lese HER

37 kommentarer
    1. Jonas er så søt <3 Skulle ønske min kjære var så glad i barn. Her er det jeg som er babysyk til 1000 og samboer vil vente noen år. Men, jeg får trøste meg med at jeg har hund og får hund nummer to om 7 uker 🙂 Så får barn komme når det kommer.

    2. Så søtt! Han kommer sikkert til å en suuuper far i framtiden 😀 Håper du fortsatt blogger hvis dere gifter dere en gang slik at vi får se bryllupsforberedelser og kjolevalg osv. Om et par år da, hehe ^^

    3. Åee, høres ut som en utrolig flott kveld! Men du, Marthe har ikke du lyst på barn en dag? Ikke akkurat nå, men kanskje litt senere? Jonas virker som den perfekte faren, han er så utrolig flink med barn! Ha en fin kveld videre! 🙂

    4. åå, så heldige de er! er blitt helt babysyk etter å ha vært i praksis i en barnehage, med unger fra 0-3. de er bare så herlige, du aner ikke! etter at de har sovet så kan de jo sitte på fanget i evighet og bare kose, også er det rolig og ikke så mye bråk, som det er på de større avdeligene 🙂
      men du, har ikke du lyst på barn i det hele tatt? eller er det bare det at det er litt tidlig? dere er jo fremdeles unge!

    5. Haha så skjønn! Dere kommer til å bli nydelige og flinke foreldre! Ikke nå selvfølgelig, men seinere 🙂

    6. har fulgt med bloggen din i mange år, og du har blitt så vakker i det siste marthe! hårfargen din kler deg og øynebrynene dine ser mye mer naturlige ut enn tidligere 🙂

    7. Hei! 🙂
      Føler for å si en ting: jeg vil si tusen takk for at du har en blogg som ikke er stappet med bilder av røyk, snus, fest og fyll. I tillegg opplever jeg lite banning på bloggen. Jeg er en kristen jente på 18 år som elsker å lese blogger, og opplever at nesten alle bloggene jeg leser legger ut bilder av en helt annen livsstil en hva jeg er vant meg. Da er det godt å se at noen bloggere kan spare leserne for dette. Nå vet jeg selvsagt ikke hva du lar vær å vise oss, men det bryr jeg meg ikke om, for det er ting som vi ikke har noe med. Selv drikker jeg vin og vet og kose meg, men jeg ser en forskjell på fjortisfyll og kos med venner..

    8. så skjønne kjærestepar! og gutter/menn som leker med barn er det fineste som finnes, så utrolig herlig å se på 🙂 gleder meg til dere to får en liten kid, må jo bli verdens skjønneste unge noensinne 🙂 melder meg frivillig til å sitte barnevakt!

    9. anonym: Det har jeg gjort før 🙂 Du finner et innlegg om dette i kategorien “Marthe tipser” i sidemargen til høyre her på bloggen 🙂
      helene: Hehe, å ha en mann som ikke vil være med å hjelpe med barnepass må jo være det verste. Kjempeglad for at Jonas er helt motsatt 🙂
      Cathrine: Ja det gjør vi! 🙂
      Jorunn: Hei Jorun! Tusen tusen takk for en kjempeflott tilbakemelding. Slike kommentarer setter jeg stor pris på, så takk for at du tok deg tid til å legge denne igjen. 🙂 Dette var oppmuntrende!
      Thea: Å <3 Tusen takk Thea!
      Hanne: Akkurat nå har jeg ikke lyst på overhode, men jeg håper og tror at det endrer seg med årene. Jeg er jo bare 20 🙂 Innerst inne vil jeg ha barn, men jeg får det bare ikke til å passe meg. Hehe!
      Amalie: Aw <3 Jeg vil nok ha med årene, men akkurat nå frister det lite 🙂 Det er kun når jeg (en sjelden gang) ser veslevoksne barn, at jeg får lyst på noen selv. Hehe, jeg har en stor greie for veslevoksne barn. Jeg var på besøk i en barnehage selv en dag da jeg gikk på videregående og da så jeg ei lita jente som gikk rundt og fortalte alle de andre barna hva som var riktig og galt å gjøre. Skjønneste englebarnet. En slik kunne jeg hatt 😀
      Maya Sol: Haha, ja det ville vært noe 😀
      Andrea: Det er alt for tidlig for meg ihvertfall! 🙂

    10. Åh, skal du ikke snart ut å reise igjen ? 😀 du liker jo det så godt!
      jeg synes det er så gøy å lese om reiser og steder du er på <3 <3

    11. åe, så søt! ja, liker forsåvidt de som er veslevoksne selv jeg! de vet ofte veldig godt hva de vil, de jeg ikke liker derimot er de som er enebarn! de er ofte VEELDIG veslevoksne, itillegg til at de er frekke! gjelder selvfølgelig ikke alle, og pleier som oftes ikke å bli så gale, før de kommer til barneskole alder. før det har de vært noe vant med å dele, også plutselig snur alt seg og eneste de konsentrerer seg og er seg selv, og sitt! 🙂 så hvis det blir aktuelt for dere å få barn en gang, så vær så snill og få dere mist to! da har de også noen å være sammen med, hvis ikke det er så mange andre barn i familie, nære venner! perfekt avstand i alder (etter hva jeg har erfart) er 2-3 år 🙂 det er også den beste alder, med tanke på svangerskap, og henting og levering i barnehage og sånn! 🙂
      tror forresten at dere hadde blitt veldig gode foreldre, som ikke gir ungene mer enn hva de trenger av saker og ting (samtidig som de har nok av leker) 🙂

    12. Hahahaha, ser den! Føle alle vænninne rundt meg og fålk eg har gådd på skole me får seg onga, mens eg og samboaren snakka om å skaffe åss hund snart.. 🙂 Og han smelte heilt me onga han å, værtfall når han e ilamme onkelongen sin!

    13. Så på bloggen til Marthe hvor dere hadde rigget adriana til forran tvn! Trodde egentlig dere var litt “ikke skittne til putene” siden dere har så masse fine ting. Men der tok e jammen meg feil!
      Du er heldig som har Jonas! Ser for meg at han er en pappa som kommer til å være der for sine fremtidige barn

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg