Salongxtend har fått inn 60cm clip on!

Da jeg var og fikk nytt hår + styling hos flinke Tone for rundt en måned siden, lovet jeg å legge ut link med en gang Salongxtend også fikk inn 60cm clip on extentions i nettsalongen sin. Alle bor jo ikke i Kristiansand, og da er det jammen ikke lett å bare stikke innom salongen heller! Nå kan dere altså få tak i akkurat det håret jeg fikk satt på. Ettersom jeg har såpass med striper i mitt hår, fikk jeg tre remser i tre ulike farger. Disse fargene heter 10, 6 og 16. Nettbutikken har også 50 centimeters sett om dere heller vil ha dette, men skal håret brukes til krølling så synes jeg det absolutt beste er 60 cm.

Kanskje noe å tilføye på ønskelisten?
Dere finner 60 centimeter clip on HER og 50 cm HER

18 kommentarer
    1. Så kult! Ville berre sei at du e et stort forbilde for mange jente! du he fantastisk stil og du virka som ei veldi snild å kjekk jente ! Elska bloggen!
      ville blitt veldig glad for en komentar tilbake 🙂

    2. Hei
      Jeg elsker bloggen din og er fast leser.
      Men det er en ting jeg lurer på hvor er det den salongen ligger i Kr.sand?
      Du skjønner jeg bor i Kristiansand og har veldig lyst på de.
      Og ossen dager er det du jobber på vero moda??
      Store klemmer fra Elisabeth
      Ps.elsker alt det du skriver om i bloggen din<3

    3. Elisabeth: Hei Elisabeth! Det skal jeg selvfølgelig prøve å forklare 🙂 Hvis du går ut fra Sandens shoppingsenter, ikke fra markens inn/utgangen men fra inn/utgangen på baksiden først så er det i grunn bare å titte ned på høyre side av gaten sandens ligger i. Står du utenfor denne inngangen og ser ned til høyre så ser du rett på salongen 🙂 Jeg jobber på Vero Moda på sørlandsenteret blant annet i morgen og på lørdag 🙂 Bare å komme innom! Klem

    4. Anna: Tusen takk Anna! 😀 Jeg blir aldri lei av krøller og elsker å variere. Har fire ulike krølltanger og de blir alle brukt 🙂
      Gina: Så hyggelig av deg. <3 Tusen takk for fine ord Gina. 🙂

    5. Utrolig fin blogg, Marthe! Jeg kan tippe du er et stort forbilde for veldig mange der ute i landet. Håper du har en fin dag videre, og kos deg! 🙂
      Hadde blitt glad om du leste om min historie på bloggen!

    6. så utrolig praktisk egentlig! har egentlig såpass langt hår at jeg ikke trenger extensions, så der er jeg heldig. men i en stund har jeg vurdert å klippe lang bob og da kommer jo extensions godt til nytte 🙂

    7. Elsker håret ditt, det ble utrolig fint! Har lyst på extensions selv for å få tykkere og lengre hår. Og da lurer jeg på om det er veldig dyrt å sette det på hos en frisør eller lignende?:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg