God morgen fra trøtt-tryne!

Goood morgen! Jeg har verdens største trøtt-tryne i dag. Det ble en sen kveld med masse mailsvaring i går. Kjempegøy at så mange var interesserte. Mye av det gikk jo på bare noen minutter! Planen min om å førsteprioritere de fra Kristiansand gikk mildt sagt i dass. Hehe! Jeg fikk noen søte mail fra lesere i både sør, nord, vest og øst og jeg kan jo ikke si nei. Så det ble første mann til mølla i stedet. Nå har jeg begynt på innpakningen av varer. Alt skal sendes ut i løpet av dagen! Jeg har enda litt mail å svare på fra morgenen i dag, så det skal også gjøres før jeg tror jeg skal ta meg en oppkvikkende joggetur.

Ønsker dere en fin onsdag!

31 kommentarer
    1. Ha en fantastisk onsdag videre kjære Marthe!
      Ville bare si at du virker som en fantastisk jente, og at jeg tror det er mange som setter stor pris på deg, det er ikke mange toppbloggere som tar seg tid til å svare hver enkelt av komentarene han/hun får 🙂 Du er både pen, morsom og du kjempe herlig <3 Tilslutt har jeg et lite spørsmål, kunne du lagt ut navnet på et par julesanger du liker?
      Stå på videre, Marthe. <3 Du er nok et flott forbilde for mange, inkludert meg!

    2. Madden: Tusen takk for en kjempefin kommentar! 🙂 Dette var hyggelig å lese. 🙂 Angående julesanger så må jeg gå litt i tankeboksen for å komme på disse tror jeg! Om en ukes tid så tenkte jeg å gå i gang med julebaksten og da skal jeg sette på julesang etter julesang mens jeg baker. Jeg kan godt legge ut både oppskrift på julekakene + julesanger i samme innlegg! 🙂

    3. Så bra! Gleder meg til oppskriftene pluss julesanger 🙂
      Lite tips til en flott julesang er : Celin Dion – I met an angel on a christmas day
      Den er både fengende, julete og fin!

    4. Hei Marthe!
      Du har en super blogg. Jeg bare lurte på om du vil lage et innlegg der du skriver litt om hva sminke du bruker? Hva prduktene heter og hvordan du bruker de? 🙂

    5. haha, herregud for et søtt ansikt du har når du er trøtt! Ble glad av å se det, hehe 😀 Har forresten fått en helt syk julestemning av å lese bloggen din! Utrolig gøy 🙂

    6. Å neeei!!! Siden du sa at du prioriterte Kr. Sand, så valgte jeg å ikke sende noen mail.. Jeg som hadde sååå lyst på mye av det du la ut! 🙁

    7. du er så FANTASTISK! tror ikke jeg kan huske å ha sett en toppblogger ta seg så god tid til både innleggene som blir skrevet, kommentarer fra lesere både positive og negative (skulle det være noen negative så svarer du på en fin måte). du er virkelig en HERLIG jente! ta det positive innover deg, og se at du er et forbilde, et GODT forbilde for mange jenter!
      tror jeg kunne lagt til mye, men ettersom jeg er syk, så klarer ikke hjernen å jobbe optimalt, så runder av her 🙂

    8. Amalie: Å nei så hyggelig! <3 Tusen tusen takk for herlige ord Amalie. Dette var jammen oppmuntrende. Kjempeviktig å sette pris på å svare på kommentarer. Det er jo nettopp disse de fleste av oss blogger for. Det er ihvertfall tilbakemeldingene som driver meg og min motivasjon til å blogge! Ingen som vil kommentere og stille spørsmål for morro skyld tenker jeg 🙂
      Mari: Åå, jeg fjernet teksten ganske kjapt etter at jeg ombestemte meg, men jeg skulle skrevet det tydelig i innlegget at planene var endret! Neste gang får jeg gjøre det riktig 🙂 Det blir nok uten tvil en neste gang også!
      Marte Skålevik: Haha, det må være dagens koseligste kommentar. Det er godt å høre at noen blir glad av trøtt tryne mitt også 😀
      ebbalove: Tusen takk! Håper du har hatt en fin onsdag selv 🙂
      Andrea: Jeg har skrevet en del om sminke den siste tiden faktisk. Har du tatt en titt i sminke/hår kategorien i sidemargen til høyre her på bloggen? 🙂 Jeg må bli flinkere til å vise hvordan jeg legger på sminken, men foreløpig kan du ihvertfall finne hvilken sminke jeg bruker og hvilke hårprodukter 🙂
      Christine: Hehe, ja det gikk superfort denne gang! 😀
      Håper dere har hatt en kjempefin onsdag alle sammen. Jeg har ihvertfall hatt en herlig dag til tross for surt høstvær 🙂

    9. ååå, så sinnsykt skjønn du var på bildene! du ser alltid like fin ut – uansett hva du gjør 🙂 møtte forresten veninna di annika på ica idag. jeg måtte jo bare spør henne om hun var veninna di for sikkerhetsskyld, haha. håper å se deg neste gang jeg går innom vero moda da 🙂

    10. helene: Haha, hun sendte meg faktisk melding om at hun møtte på to lesere og ikke ante hva hun skulle si 😀 Nå må du bare se å komme deg på Vero Moda Helene 😀 Hehe!

    11. Korleis går det me øye ditt? Hørte næmmli hær om dagen att det va kåmmen en ny øyensykdom tell Norge, på landsbasis og den va sånn att det verka som en vanli øyebetennelse først osv, men så kunne man faktisk bli blind av det, og smitten av detta fra en “bærar” kunne vær på f.eks ett dørrhantak i åver 1 uka.. heilt sykt og skummelt!
      Håpe verkeli ikke det e det du har såfall. 🙂 Og eg hadde vældi løst på di snakeskin høghælla skoen fra Nelly, men eg har en del større føtter enn deg så eg kjika ætter di på Nelly men fant di ikke, e det længe sia du bestillte di? 🙂

    12. haha, var usikker på om jeg skulle spør eller ikke for jeg kjente henne jo igjen! hadde lyst å be hun hilse til deg fra meg. ble jo litt starstruck når jeg så henne siden hun var veninnen din så lurer på hvordan jeg kommer til å reagere når jeg møter deg, haha 🙂 men nå må jeg se å komme innom vero moda ganske fort og si hei til deg, hadde vært så gøy å hilst på deg og tatt bilde 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg