Antrekk – 09.11.12

Dagens antrekk ble ikke akkurat som på bildene under, men jeg deler det med dere likevel jeg. Jonas dro til Oslo i går kveld for en fotballcup, og da knipset vi litt antrekksbilder på forhånd!

Det er så rart å ha leiligheten helt for meg selv. Jeg har faktisk aldri vært alene før! Tidligere har det alltid vært jeg som reiser rundt, men nå har jeg visst tatt en liten pause. Jeg føler ikke lenger behov for å reise til et nytt land hver måned. Nå har jeg jo ny jobb som jeg stortrives i også! 
 


Aldo sko, bukse fra Cubus, skjorte og jakke fra bikbok, clutch fra Gina Tricot


Da drar jeg på jobb jeg! Kos dere så lenge.
Vi skrives når jeg kommer hjem igjen!

42 kommentarer
    1. Så fantastisk! Det er så gøy at du fortsatt kler deg i mint. Det er en av de fineste fargene jeg vet om. Og at du topper det hele med en hvit jakke, som seriøst var den fineste jeg har sett er bare helt topp.. Jeg liker også detaljene, altså neglelakken 🙂 og pumps er så pent til bukser at jeg får virkelig ikke sagt det nok. Nei du Borge, dette kan du virkelig. Tusen takk for at du er en så stor inspirasjon for meg.
      Kan jeg også få meddele at jeg ikke går inn hit BARE for klær og mote sin skyld? Selfølgelig det også, men en annen er at du sprer så mye glede! Jeg leser også bloggen din for å hygge meg. Jeg blir liksom så glad innvendig av å lese denne bloggen, enda gladere enn jeg er fra før av. Du viser liksom hva Marthe Borge har å by på og du viser oss også hvem du er, uten at vi sier at vi kjenner deg.. Men nei, det er ren glede å lese bloggen din!! 🙂
      God lørdag kjære Marthe! Og kos deg 🙂

    2. Norges vakreste blogger med norges beste stil! Har lest bloggen din og fulgt deg i snart 2 år, går ikke en dag uten at jeg kikker innom. Du har så variert og inspirerende klesstil! Virkelig vakker er du:) Du er også veldig flink til å lytte til leserene dine og lage innlegg deretter. Alltid hyggelig å klikke seg innom bloggen din og få inspirasjon både innen mote, hår, mat, interiør og sminke. I tillegg får jeg alltid bedre humør! Klem:)

    3. har hørt lønna på veromoda er dårlig? uansett så er det vell ikke sikkert for pengenes skyld du jobber, må jo ha noe å gjøre på fritiden også 🙂

    4. Du har utrolig fin klesstil, Marthe! 🙂 Ser ut som du går i høye hæler hver dag, gjør du det på jobben (veromoda) også? Du er vel kanskje så vandt til å gå i det at det ikke er noe problem? 🙂

    5. Hei Marthe! Kunne du tenke deg å skrive noen ord om NOAHs fakkeltog i dag? Siden du har så mange lesere som ser opp til deg hadde det hjulpet mye om du viste at du brydde deg om en så viktig sak! Tusen takk og ha en super kveld <3

    6. Hei, jeg lurer på en liten ting ang. Vero Moda.. Jeg jobber der i praksisen min (i en annen by altså), og der har de det sånn at man MÅ kle seg i bare klær fra Vero Moda. Har dere det sånn? Eller kan du gå i hva du vil når du er på jobb?
      Utrolig fint antrekk du hadde på deg forresten! 🙂

    7. så utrolig fint antrekk! selv om stilen din er den fineste jeg vet om, så overasker du likevel hver gang med dødsfine antrekk 🙂 håper du har hatt en helt fantastisk dag, selvom du er aleine hjemme 🙂

    8. Kjempefint antrekk! Du har virkelig den beste bloggen, her er det alltid nye innlegg hver eneste dag, med bilder av kvalitet og alltid det beste. Alle de andre toppbloggerne kan gå å legge seg! Stå på :):)

    9. Karoline: Nei så hyggelig å høre Karoline! Tusen tusen takk for en kjempefin kommentar. Nå ble jeg glad. 😀
      Malene B: Det var visst mange lesere som var innom i dag. Kjempehyggelig! 😀
      helene: Tusen takk Helene og i like måte! 🙂
      Julianne: Man bør absolutt gå i Vero Moda klær på jobb ettersom veldig mange kunder spør hvor klærene våre er fra. Da er det litt pinlig å si åh buksen min er fra Bikbok, i stede for å kunne peke på den i butikken 🙂 Men Vero Moda har veeldig mye fint inne akkurat nå så det blir ikke noe problem det 😀
      Karina: Jeg har faktisk prøvd å gå i hæler på jobb, men det var helt fryktelig. Hehe! Man går jo i timesvis i strekk og da er ikke hæler noe særlig 😀
      Cathrine: Lønnen på Vero Moda er ikke dårlig, men det er ikke for pengenes skyld jeg jobber. 🙂 Jeg skatter 45% av lønnen min så det blir ikke mange kronene i lønn, men det er bare så vanvittig gøy!
      Eli: Åå! Tusen tusen takk Eli. Her var det mange fine ord 🙂 Setter stor pris på tilbakemeldinger som dette. Gleder meg å høre at bloggen er til inspirasjon for deg. Det er ingenting jeg ønsker mer enn å glede og få frem smil hos dere lesere 🙂
      Marthe K Halvorsen: Marthe, du Marthe. Tuuusen tusen takk for mange mange fine ord! Du kan virkelig det å oppmuntre 😀 Den dagen du slutter å lese bloggen, skal jeg legge hele greia ned! Haha 😀 Ha en superduper lørdagskveld Marthe!
      Ina L: Åh, takk for det 😀
      betinadurmiisi: Vet du hva, det har jeg faktisk! Jeg har begynt å ta B vitamin tabletter for hud, negler og hår. Det er sånne søte små tabletter som man får kjøpt på alle dagligvarebutikker og det hjelper virkelig. Både negler og hår vokser fortere og det er akkurat det jeg vil 😀
      Tusen tusen takk alle sammen. Kjempehyggelig med tilbakemeldinger på antrekkene mine 🙂

    10. Du er så skjønn 🙂 og bare for å få dette avklart ; jeg skal alltid være din trofaste leser! Så lenge du driver bloggen, så vil jeg alltid lese og legge igjen en kommentar! Jeg slutter aldri! 😀 men haha, jeg måtte le litt av den humoristiske biten der ;p stå på Marthe! 😀

    11. Kan jeg vær så snill få klesskapet ditt? Sko, kjoler, stil! ALT egentlig <3 Du inspirerer meg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg