Jeg ble bitt av basillen!

Tusen takk for alle tilbakemeldingene på forrige innlegg! Det satte jeg enormt stor pris på. Jeg har lest nøye gjennom alt sammen og notert ned det som må forbedres, det dere ønsker mer av, og det som kan kuttes ned på. Nå er det jo litt ulike meninger om det forskjellige, men dette var virkelig til stor hjelp!

Det er kanskje ingen overraskelse at jeg er blitt bitt av julebasillen? Jeg synes dagene går uendelig tregt for tiden! Hvor blir det av desember? I dag har jeg sittet og googlet hvit jul i håp om å få noe inspirasjon til julepyntingen. Har dere noen inspirasjonsider å komme med så må dere gjerne legge igjen en link i kommentarfeltet. Jeg er ikke så flink til å finne slike gode nettsider. Så langt har jeg planlagt å kjøpe hvite saueskinnsputer, legge saueskinn over alt, ha tente stearinlys til alle kanter, og pakke enhver gave inn med sølvpapir og glitrende bånd. Jeg skal ikke være så gal å kjøpe hvitt juletre, men det skal dekkes i sølv og hvit juletrepynt, med stjerne på toppen, saueskinn under og nydelige gaver i alle størrelser. Bildene under her kan ikke engang måle seg med det bildet jeg har tegnet i hodet mitt.


 
 

Kanskje jeg også skal være så gal å henge opp marshmallows etter taket?
JA! Jammen skal jeg farge noen av dem sølv også..

40 kommentarer

Siste innlegg