Steg for steg – Min favorittfrisyre

1. Sett i extentions. Har du naturlig langt hår så slipper du dette steget! Løshåret jeg har brukt her er splitter nytt og fra www.californiahair.no. Det er 50 centimeter langt og veldig fyldig. Passer perfekt til krølling ettersom håret da blir betydelig mye kortere. Et sett koster 799 kroner og fås kjøpt HER. Fargen min er 613/6/8.

 
 

2. Ta frem krølltangen! Jeg har brukt Braun sin tykke krølltang for store lokker. Nå skal alt hår bortsett fra “luggen” krølles. Håret helt fremme med ansiktet deler jeg fra resten av håret og sparer til slutt!

3. Slik fungerer den!

1 2
34

4. Når alt hår er krøllet bortsett fra det fremste, bytter du til en tynnere krøllstav. Her bruker jeg www.makestyle.no sin variant. Dere kan kjøpe den HER.  Krøll det gjenstående håret og spray med hårspray. Gjør du det riktig så vil du nå se ut som et monster. Gre forsiktig en børste gjennom krøllene for å roe dem ned og legg litt hår fra den ene siden over på den andre slik som på bilde nummer 4.

Forsto dere dette?
Til slutt pleier jeg å feste håret i en liten spenne på den ene siden.

44 kommentarer

Siste innlegg