Den perfekte juleballkjolen

Endelig kommer innlegget som så mange har ventet på. Mange av dere skal på juleball i desember og er nå på utkikk etter den perfekte kjolen. Jeg har surfet litt på nettet og funnet en nettside til dere med tidenes utvalg. Den perfekte ballkjolen for meg er en lang, diger kjole. En kjole som ikke egentlig ikke passer inn noe annet sted enn på ball. Selv hadde jeg en lilla, gigantisk, og helt nydelig kjole da jeg var på ball i 10 klasse. Kjolene dere finner under her ligger på alt fra 500 kroner til rett over 1000 lappen.

Såpass synes jeg ballkjolen skal være verdt! Disse kjolene ser ut som en million kroner og kan helt sikkert selges for akkurat samme pris etter ballet. www.jenjenhouse.com er nettsiden alle disse er tatt fra og etter litt research har jeg funnet ut at leveringstiden på kjolene er 5 til 9 dager. Hvor mye frakten kommer på ser du når du bestiller. En størrelseguide finner dere også i et skjema under alle kjolene.

12
3 4
5 6
7 8
1 HER, 2 HER, 3 HER, 4 HER, 5 HER, 6, HER, 7 HER, 8 HER

9   10
1112
13 14
15 16
9 HER, 10 HER, 11 HER, 12 HER, 13 HER, 14 HER, 15 HER, 16 HER

Alle kjoler kan bestilles i alle farger HER

43 kommentarer
    1. Jeg bestilte kjole fra denne nettsiden, men jeg fikk aldri kjolen min. Det var noe de hade surra med etter jeg hadde stilt ett spm. Men jeg fikk heldigvis refundert beløpet. jeg har 2 venninder som har kjøpt kjole herifra og hun ene sin har jeg sett og den er veldig fin. Den andre har jeg ikke sett men det var visst en bryllupskjole og hun har sagt hun er veldig fornøyd med den 🙂 dette var bare litt tips til de som skal bestille derfra 😀

    2. Heihei, kjempefine kjoler. Jeg kjøpte meg kjole nr 13 i sommer, å den ble jeg IKKE fornøyd med. Den så ut som de hadde fått tak i den på Nille, som et prinsessekostyme for 4 åringer.. Så jeg ville vært veldig forsiktig med siden, jeg har aldri vært så skuffa over en kjole før jeg fikk den.

    3. Jeg bestilte kjole fra jenjenhouse til gardeballet som var i mai. Tok 15 arbeidsdager å få den fordi jeg valgte å få den spesialsydd i og med at målene mine er ganske små. Når kjolen kom klarte jeg omtrent ikke å ta den av meg fordi den var så utrolig fin, og den satt som støpt. Har fått kjempe mye skryt for kjolen i ettertid 🙂 kommer nok til å bestille flere kjoler der fra til andre spesielle anledinger.

    4. Jeg har bestilt en kjole derfra 🙂 Min var litt stor ,men ingen problemer med å sy den inn:) Fargene er veldig like som på fargekartet.
      Mange av vennene mine har bestilt derfra og alle er fornøyde !
      Veldig kort frakt fikk den litt over en uke etter at jeg bestilte den og min var skreddersydd !

    5. Det er IKKE kjolen på bildene du får når du bestiller. Kjolen som kommer ligner mer på et billig prinsessekostyme for barn :/

    6. ÅÅ, for noen nydelige kjoler! Jeg kan trygt si at det er en STOR forskjell mellom “kjolevalg” i nord og i sør. I sør har dere de slike lange, eksluksive og fargerike kjoler, som du selv viser i dette innlegget. Men, i nord, der jeg bor er det en ganske stor forskjell. Her er det om å ha den korteste kjolen, slik at den såvidt henger over rompa og kjolen skal helst ha en stor utforming. De fleste kjolene er i tillegg svarte, så alle her ser nesten like ut. Skulle nesten ønske vi hadde det lik som dere 😉 Kjolene er jo bare helt nydelige!

    7. Har faktisk bestilt fra denne siden nå nylig! Har fått den og den er PERFEKT! Akkurat som jeg ønsket meg! De har også kolonner hvor man kan fylle inn egendefinerte mål 🙂

    8. jeg mener en juleball kjole bør være lang, uansett. det er det som er så fint er når du må holde litt i kjolen for å ikke trykke på den – åå nå fikk jeg lyst å gå på ball!! 🙂

    9. Fant selv den nettsiden for et par måneder siden. Beklager men det er ikke en sikker side,svindel og falsk. De selger veldig lav kvalitets kjoler og man får ikke det man kjøper. De bruker også kopi bilder. Man må ha paypal for å i det hele tatt få pengene tilbake.. :/

    10. <3: Nei så kjedelig! Da er jo alt det spesielle ved ball borte. Med ball hører det laaange, digre kjoler til :-D
      anonym og Silje: Jeg solgte min for flere år siden dessverre. Skulle ønske jeg hadde bilde av den for den var virkelig nydelig! <3
      Tusen takk for at dere deler erfaringene deres dere som har handlet fra denne nettsiden. Dere har sikkert hjulpet mange i dag! :-) Jeg ser det er litt delte meningen rundt om nettsiden selger bra kjoler eller ikke, men slik vil det vel alltid være. Ta Nelly foreksempel. Noen av kjolene er av super kvalitet, andre er ikke. Av og til er servicen bedre enn andre dager og hvor lang tid det tar før varene kommer frem kommer også litt ann på hvor mange bestillingen nettsiden har. Men det var godt å høre at flere her har bestilt kjoler fra denne nettsiden og blitt veldig fornøyde :-)
      Lykke til med kjolevalg alle sammen!

    11. Fin blogg du har! Du er veldig vakker jente <3
      Ååå, Utrolig mange fine kjoler må jeg si 🙂 kjolene er ikke så dyre som de ser ut som, hehe.

    12. Jeg bestile fra Jenjenhouse for et par uker siden, og fikk kjolen akkurat en uke etter jeg bestilte. Det gikk veldig fort, og jeg hadde til og med krysset av på akkurat mine mål, så de håndsydde kjolen til akkurat meg. Jeg fikk min på salg, 75 % og betalte bare 500,- for den. Det blir litt over 700 med frakt. Jeg er kjempefornøyd og kjolen sitter som et skudd. Definetivt verdt pengene. Kundesericen er også kjempebra!
      Har du bestilt derfra noen gang?

    13. Thea: Så bra at du ble fornøyd! Kjempefint at du deler erfaringen din med oss som ikke har handlet herfra enda. Jeg har ikke handlet her selv, men jeg føler meg trygg nok på nettsiden til å kunne handle herfra nå 🙂

    14. Vi har ball i starten av februar, og selv om det er flere måneder til har mange begynt å se på kjoler, og mange har bestilt. Jeg selv vurderte også å bestille herfra, men endte opp med en fra PromGirl som jeg faktisk får i morgen! Uansett, venninnen min bestilte en kjole fra JenJenHouse der hun skrev inn egne målinger, og hun ble kjempefornøyd!

    15. Hei! jeg forstår ikke hvorfor du reklamerer for denne siden! jeg bestilte nr. 8, og jeg tok mål av meg selv, slik at jeg visste den ville passe! når jeg fikk den var den altfor stor, og stoffet var utroligt stygt! jeg er 1.72cm høy, og på bildet gikk den litt under rompen, men på meg var den langt under knærene! Kjolen er noe av det styggeste jeg har sett, og lignet overhode ikke på hvordan den var i virkeligheten og hvordan den var på bildet. Jeg synest at du burde skjekket mer om denne siden, før du reklamerte om den… 1000kr wasted!

    16. eva: Som du ser i kommentarfeltet her så er det mange som også er storfornøyde med kjolene de har bestilt fra denne nettsiden. Man vil alltid ha delte meninger om både vanlige butikker og nettbutikker er gode eller ei å handle fra. Jeg har både gode og dårlige erfaringer fra Nelly foreksempel, men konkluderer ikke at nettbutikken er dårlig og full av svindel av den grunn. Du har nok vært veldig uheldig, og det er selvfølgelig veldig dumt. Men du kunne bare ha sendt kjolen i retur og fått pengene igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg