20 heldige vinnere er kåret!

Goood morgen! Dere aner ikke hvilket styr det har vært å bo sammen med meg det siste døgnet. Internett forsvinner ut av løse luften akkurat i det jeg skal poste et innlegg eller er midt i en mail. Det gjør meg mildt sagt til et dårlig menneske. MEN! Nå ser det ut til at det er på plass igjen og da er jeg glad og fornøyd.

Jeg hadde en kjempefin dag på jobb i går. Fikk hilst på flere søte lesere! I dag har jeg trukket de 20 heldige vinnerene fra forrige søndagskonkurranse og sendt dere alle en mail. Jeg legger ved navnene på de 20 heldige under her sammen med noen av mine nyeste leserbilder. Jeg har ikke fått svart på alle mailene fra dere, men tusen tusen takk skal dere ha! Jeg setter stor stor pris på headerne og leserbildene dere lager til meg.  


Bildet laget av www.emilymoen.blogg.no


Laget av Elisabeth Bø


Dette er laget av www.fotoas.blogg.no


Disse to er laget av www.bstf.blogg.no


Av www.martinekristine.blogg.no


Header laget av
www.bberre.blogg.no


Dette er laget av Tora.


Dette og bildet under er laget av www.fotohb.blogg.no

Vinnerne av Mini skin care sett
Lise Othelie, Synne Løken,
Eline Naley, Oda Kveinå Tonstad, Hanne Ramstad, Mia Malen Jensen, Maren Edvardsen, Yvonne Silden, Therese Sannes, Ida M. Rygnestad, Frida Wirum, Therese Arnestad, Helene Ulveseth, Katarina Johansen, Katrine Åstorp Heggeriset, Henriette Falch, Lizbeth Osnes, Helene Omland, Sol Vilde Marie Andreassen, Silje Wang Jensen

34 kommentarer

Siste innlegg