Fristelsen ble for stor..

Arh.. Fristelsen ble for stor da jeg fikk øye på den stolte hingsten min. Det er tre år siden sist jeg så Billy, og i dag var gjensynsgleden virkelig stor. Jammen tror jeg at han husket meg igjen også! Han virket så glad og fornøyd. Det ble litt klining på oss, men jeg tror Jonas tok det med et smil..

Fantastisk at min gamle hest nå bor fem minutter unna besteforeldrene mine! Hans nye eier virket som ei herlig jente, og hans nye bestekompis Romeo var også helskjønn. Det så ut som han stortrivdes og ingenting gjør meg gladere enn det. Kan ikke vente med å få besøkt kjekkasen min igjen!


Se så pen han er!


Romeo, Billys nye kompis!


Han hadde heller ikke glemt sine gamle sjekketriks! Jeg smelter hver gang..


Jonas skulle for alt i verden ikke ha noe nuss!

Tusen takk til snille Thea som lot meg komme på besøk!

41 kommentarer
    1. hahahha, tror du lurte oss alle ganske godt der. hvem ville da tenke seg at din gamle flamme var en hest? men så skjønt, den hesten var nydelig 🙂 jeg var selv og rei på en hest i går som var ei veninne sin, og hester må jo bare være de nydeligste dyrene noen sinne!! tenker det var gøy for deg å møte han igjen, spesielt hvis han kjente deg igjen!

    2. Så herlig den var! så utrolig snill ut, forstår du måtte innom han!
      Jeg holder på med hester sjøl, kunne ikke sett for meg ett liv uten hester! 🙂

    3. Jeg er også en stoor heste elsker ! Og savner min hest ( som vi selgte for noen år siden) veldig mye! Kjempe pen hest ! <3
      Ta gjerne en titt innom bloggen min : ginagausemel.blogg.no
      Btw: elsker bloggen din <3

    4. Det så ikke ut som at den hesten hadde fått så godt hovstell akkurat. Høvene ser jo ikke ut. Ellers var det en flott hest.

    5. Fikk faktisk nesten en tåre i øyet nå! Ga selv fra meg min hest, Campeon som jeg hadde i 6 år og vant masse stevner med han da jeg flyttet til Norge. Ei vennine fra spania som fortsatt bor der nede var og å besøkte han ( han står på europas største galoppbane) og han var fortsatt i live, men pensjonert fra spranglivet. savner han SÅ! <3

    6. Åååh!!! Billyen min 😀
      Så fint han har det bra. Har lurt veldig på hvordan han har det..
      Er jo 6 år siden allerede at jeg solgte han til deg :S tiden flyr!!
      Skal garantert se om jeg også får besøkt han hvis jeg er i Stavanger en gang:)
      Har jo ny hest nå men tenker på Billy hver gang jeg er i stallen <3
      Savner umuliussen :')

    7. Hahaha, det beste på lenge ^^ du har snakket nå i nesten to dager om at du skulle treffe din “gamle flamme” haha hvem skulle trodd at det var en hest! Og en virkelig sjarmør og^^

    8. Så heldig du er som kan besøke din gemle hest! Jeg solgte min for å gå på skole i utlandet, og savnet ham veldig. Sendte en melding til eieren for en stund siden og spurte hvordan det gikk, og han ble visst avlivet i fjor. Det er så utrolig trist at jeg aldri får besøke ham, herlige hesten.. Jeg har heldigvis videoer, bilder og masse gode minner. Hester er noe helt spesielt. Store personligheter.

    9. Kjempe pen blogg, håper jeg får en like bra blogg som deg. Jeg blogger for det meste om hverdagen og outfit, men jeg leser din blogg hver dag, bare for og få inspirasjon. Stå på!!
      Håper på kommentar tilbake <3

    10. Du har jo sånn naglebh! har du opplevd at en av naglene har falt av? og isåfall, hvordan har du fått festet de på igjen?

    11. Elsker bloggen din ! lurer på om du kunne laget et innlegg om alle nettbutikkene du pleier å handle på ? elsker smaken din på klær og slik så hadde vært bra om du kunne gjort dette 😀

    12. Kjære Marthe, jeg må bare si det jeg har lest bloggen din hver dag nå så lenge jeg kan husker å jeg må bare si at jeg digger den, og digger deg. Å lese bloggen din gjør meg glad:) Hilsen Janne

    13. Janne: Nei så koselig å høre! Tusen takk for fin tilbakemelding Janne 🙂 Det gleder meg!

      M: Vet du, det har jeg alt gjort 😀 Du finner innlegget under “Marthe tipser” kategorien i sidemargen til høyre her på bloggen 🙂

      Vibi: Jeg har ikke opplevd at naglene har falt av nei, men hvis de gjør det så tror jeg ikke det er så vanskelig å sy dem på igjen. Det er et hull i hver side av hver nagle så de skal sys 🙂

      Love: Hehe, ja lurte dere der 😀

      Thea: Takk for at jeg fikk komme på besøk! Billy var kjempefin og virket storfornøyd hos deg 🙂 Kommer gjerne igjen om jeg får lov til det 😀

      Camilla: Ikke sant! Tiden flyr som bare det. Jeg kan ikke tro at det er over 3 år siden jeg hadde han. Han har tydeligvis smeltet eiernes hjerter når de både 3 og 6 år senere begge vet hvor han holder til. Hehe 😀

      Isabel: Aw <3 Hester er noe helt spesielt. De har så mye personlighet og man blir så vanvittig glad i dem. 🙂

      Maren: For noe tull.

      hestejente98 og Emilie: Jeg synes jeg husker at det sto dansk varmblods i passet hans. Kalte han bare palominoen min jeg 😀

      helene: Hehehe, lurte deg godt der 😀 Du var så søt med kommentaren din: "Jonas må passe godt på da så ikke flørten blir for stor" 😀 Herlig! <3

    14. Hester er verdens flotteste dyr <3 Hadde selv ni islandshester tidligere og drev med konkurranseriding. Savner den tiden veldig i blant. Jeg er helt sikker på at han husket deg igjen, og ble glad for å se deg 🙂 Så bra du kan komme å besøke han da, det skulle jeg ønske jeg kunne med mine tidligere hester også!

    15. Har Billy tidligere holdt til ved Arendal og Grimstad ridklubb? Han var identisk med “Billy” som jeg var forvert for, for et par år tilbake siden skjønner du 🙂 hehe

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg