Ny kategori for sminke og hår


Nei, nå har jeg funnet ut at jeg må lage en “sminke og hår” kategori her på bloggen. En sminkekategori skulle jeg hatt for lenge siden, men fremover vil jeg også bli flinkere til å komme med hårtips og steg for steg innlegg med “oppskrift” på mine hårfrisyrer. I dag har jeg fått testet ut sminkesettet “To faced” som jeg viste dere tidligere denne uken! Jeg er så fornøyd. Skyggene var bare herlige å jobbe med.

På det ene øyet prøvde jeg meg på en blanding av brun, beige og bronse. Tre nydelige farger! På det andre ville jeg teste noe jeg aldri hadde prøvd før. Rosa og brun! Jeg trodde aldri det skulle bli bra, men jammen gjorde det det. Sammen med litt lys rosa rouge og min nye rosa leppestift.

Til rosa look:
1. Isadora leppestift farge 54
2. Rosa rouge
3. Rosa, beige og lys brun øyenskygge


Til brun look:
1. Eyeprimer
2. Miks sammen en brun, en beige og en bronsefarget øyenskygge
3. Legg et tynt lag eyeliner på øyelokket og påfør mascara.

Ta dere god tid, vær tålmodig, prøv dere frem og miks! 
Min nye kategori for sminke og hår finner dere HER.  

43 kommentarer

Siste innlegg