Månedens antrekk

Fysj for et vær det er her i dag. Ufyselig kaldt med haggelstormer som kommer og går hver halvtime. Jeg som ikke tok med annet enn tynne skinnjakker! Som en trøst tenker jeg at det er minst like kaldt på sørlandet. Snøen er vel like rundt hjørnet. Håper bare den varer til jul og forsvinner 1 januar.

Tenkte jeg kunne remse opp månedens favorittantrekk i dag jeg! Har dere noen favoritter blant mine så legg gjerne igjen en kommentar. Da blir jeg glad! Nå håper jeg dere er klare for å innhente litt inspirasjon fra novemberantrekkene som kommer. Jeg har jo gått til innkjøp av en splitter ny garderobe!

 

 

 

Har du en favoritt i oktober måned?

66 kommentarer
    1. Heisann. vi er fem jenter fra storetveit ungdomskole i Bergen som har fått en oppdrag fra “leger uten grenser” og skrive en sak om “millioner mangler helsetjeneste i slummen” Visste du at 800 millioner mennesker i verden lever i et slumområde? Visste du at 1/10 har lite eller ingen tilgang på helsetjenester? Underernæring, forurensning, dårlig hygiene og elendige sanitære forhold er noe av det som fører til farlige og smittsomme sykdommer som kolera, meslinger og HIV. Dette er noe media ikke vil ha inn. De mener de hadde mistet lesere pga det er kjedelig og lese om. Vi lurer på om du kan dele facebooksiden vår. Om mange liker den kan vi sende den inn til media og vise hvor mange som faktisk hadde brydd seg. Facebooksiden: http://www.facebook.com/taushetdreper

    2. kan du vise bilde av vinter jakken du skal bruke i vinter? og kanskje lage et innlegg om den? jeg bor i bergen og her har det kommet sne og blitt ganske kaldt. brrr

    3. Navn: Vet du hva, jeg har faktisk ikke funnet meg noen vinterjakke enda. Jeg er på leting etter en pelsfri, god og varm, men samtidig pen jakke selv! 🙂 Så fort jeg har funnet den så er det klart jeg kan dele noen ord og bilder videre. Jeg må se å få opp tempoet før jeg ligger med lungebetennelse for her er det heller ingen varme!

    4. Alle sammen, Marthe! 🙂 <3 Du har så ufattelig fin smak når det kommer til klær, elsker alle antrekkene dine, får bare lyst gå akkurat som deg!!

    5. Malin Louise: Tusen takk for det Malin. Kjempehyggelig å høre 🙂 Jeg går ikke på skolen lengre nei. Det tok litt tid før jeg bestemte meg for om jeg virkelig skulle slutte, men opplevelsesbasert reiseliv var ikke noe for meg så nå må jeg finne meg et nytt studie. I mellomtiden har jeg blogg og Vero Moda 🙂

    6. Et PERFEKT utseende
      En hel del NYDELIGE klær!
      ÅÅh! jeg messunneeer deg..!
      At det går ann å være så nydelig som deg Marthe tror jeg det
      er ingen som kan slå! ÆRLIG TALT!
      ALT ER BARE PERFEKT MED DEG!
      Du har en nyyydelig blogg, og jeg bare elsker den!
      FAST LESER! <3<3<3

    7. den blå spikejakken er helt fantastisk!!!
      Kan du lage et innlegg med tips til hvordan man kan style spike-bhen? Synes de er dødskule, og har lyst på en selv! men vet ikke helt hva jeg kan bruke den til..

    8. det snødde visst litt i går på sørlandet. så ikke så mye til det selv, så mer ut som regn spør du meg 🙂 det første antrekket digger jeg, det er så utrolig fint! elsker den jakken såmye<4

    9. Åhh! Du er så vakker! Men at du tror at jeg har en favoritt – tror nok du må revurdere den setningen! Denne mnd har jeg hele tre favoritter!!
      1. Antrekket med sølvskjørtet.
      2. Antrekket under.
      3. Antrekket med den oransje jakken.
      Jeg har lagt all min kjærlighet til disse, og fått MASSE inspirasjon, nok en gang! 🙂 tusen tusen takk 🙂

    10. Nei det er fint vær her på Sørlandet som altid! Sol å 5 grader 😀 Haha. Liker igrunn alle antrekkene dine, flinka 🙂

    11. det var kjempe fint 🙂
      jeg elsker bloggen din ! 🙂
      en ting jeg lurte på 🙂 skal du på jobb på vero moda i morgen ? 🙂 altså lørdag 🙂 jeg skal til sørlandssenteret og vil hilse på deg 🙂 håper du er på jobb !! 🙂

    12. egentlig er jeg ikke så veldig fan av “rocka” stil, men dette var kuuuult 😉
      du er så peeeeen og kler ALT!
      superfin blogg,leser den hver dag!
      hvis du svarer på dette skal jeg løpe 10 ganger rundt huset!
      klem<3<3<3

    13. Så utrolig vanskelig å velge! Du er fin i alt, Marthe! Elsker UNIF jakken din! Derfor liker jeg veldig godt antrekkene med den, antrekket med leopardshortsen, det med den røde skinnbuksa og det antrekket etter det igjen! Haha 😀
      Flinka <3

    14. Kjempekule antrekk 😀
      Når det kommer til været kan du trøste deg med at i trøndelag har det vært full snøstorm hele uken. Så vi har alt over en halvmeter snø! Litt tidlig spør du meg

    15. Frida: Tusen takk 🙂 Unif jakkene er så lekre og leopardshortsen er jo også UNIF. Fantastisk merke det der 😀

      anonym: Jeg har Nikon D 3000 og antrekkene er også tatt med portrettlinsen Nikon 50 mm 1,4 🙂

      løvefrika: Begynn å løp! Hehe. Tusen takk for en kjempefin kommentar 🙂

      Lisa: Nei dessverre! Jeg skal neste lørdag men ikke denne 🙂 Kom neste! 😀

      Marthe: Å så hyggelig å høre! Kjempemorro å se hvilke antrekk som faller mest i smak og hvile som inspirerer mest 😀

      helene: Ja vet du hva her både snør og hagler det om hverandre! Er redd vinteren er like rundt hjørnet :-O

      helene S: Det skal jeg se om ikke jeg kan få til. 🙂

      marenher<3: Åå <3 Tusen tusen takk for fine ord Maren. Det setter jeg stor stor pris på. For en oppmuntrende tilbakemelding 😀

    16. likte best den gangen du gikk med se svarte buksene, hvit strikkegenser og skinnvest! helt sykt rått!

    17. Jeg digger siste antrekket med den oransje jakken og håret ditt var så utrolig fint stylet. Såå kult. Og så likte jeg veldig godt antrekket med glitterkjolen under den hvite genseren. Du er så flink å kle deg! Blir så inspirert 🙂

    18. Elsker antrekkene dine Marthe! Alle sammen! Det er virkelig et høydepunkt for meg å lese bloggen din i dag. Ligget på sykehuset en uke og har ikke tilgang til internett, men måtte bare innom å sjekke med telefonen! Elsker bloggen din! 🙂

    19. Guud, du har fin stil! Hvor er den olajakken med nagler fra?? ELSKER DEN<3 Kan du værsåsnill å svare i neste innlegg?:)

    20. ALLE er favorittantrekk jooo! 😀 Går seriøst ikke ann å bare velge ett! Du er RÅ! Stor klem til deg Marthe!

    21. Marte: Godt spørsmål! Jeg har ikke plass, men jeg kaster det heller ikke så nå er klesskapet bare et himla rot. Huff! 🙂

      Marie: Den er fra http://www.nastgal.com 🙂 Eeelsker den!

      Mia Andrea: Ånei! Håper det går greit med deg Mia. Masse god bedring fra meg! Krysser fingrene for at litt blogglesing gjorde deg litt bedre? 😀

      Ida: Jeg bruker faktisk noe så enkelt som pixlr.com. Et gratis redigeringsprogram på nett. Det eneste jeg gjør er å sette på en effekt eller en ramme 🙂

      Rebecca: Tusen tusen takk! Jeg er bare 1.62 høy 🙂

      Åh så hyggelig det var å klikke seg inn i dette kommentarfeltet. Tusen tusen takk for mange fine ord og tilbakemeldinger. Dere er blitt så flinke på kommentarfronten. Fantastisk! 🙂

    22. åhh,du e så nydelig jeg kunne spring så masse eg kan bort til deg å få autografen din hviss eg hadde sit deg seriøs eg meine da 😀 du e sååååååååååååååå nydeliggggggggggggggg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg