Prøv Shai barberhøvel gratis du også!

Det er søndag, og ikke en hvilken som helst søndag. Jonas og jeg har 3års jubilem i dag! I den anledning har jeg startet dagen med litt hjemmespa. Kroppen er skrubbet og barbert fra topp til tå og deretter innsmurt i en godluktende fuktighetskrem. Den siste uken har jeg fått testet noen splitter nye barberhøvler! >Dorco Shai< heter merket, og høvelen jeg akkurat barberte meg med er faktisk verdens første damehøvel med 6 blader.

Ikke bare er høvelen pen å se på, men de seks skarpe bladene gjør barberingen så effektiv som overhodet mulig samtidig som høvelen er snill mot huden. Her slipper ingen hårstubber unna! Det aller beste er at man ikke engang behøver å dra til butikken for å handle dem. Her kan du ligge på latsiden med de hårete bena på stuebordet, utføre et klikk og få redningen servert rett i postkassa. 

Akkurat nå får dere en helt gratis prøvepakke! Her betaler man overhodet ingenting verken for produtet, porto eller ekspedisjon. Ønsker du myke, hårfrie legger? Klikk hjem en gratis Dorco Shai høvel med to ekstra blader HER.


Til slutt har jeg en konkurranse til dere! Ikke bare en, men TO av mine lesere stikker neste uke av med et Dorco Shai årsforbruk hver. Et år med gratis, hårfrie legger! Jeg håper ingen av dere kan motstå det tilbudet.

Delta silk:
1.
Legg igjen en kommentar med navn og mail, og du er med i trekningen!

 
 

Les mer om Dorco Shai HER

          Annonse

1538 kommentarer

Siste innlegg