Resultat – Bryn

God ettermiddag alle sammen! Jeg sitter i skrivende stund på toget, men er fremme om en liten halvtime. Tenkte bare å vise dere resultatet av gårsdagens brynfarging/voksing både med og uten sminke. Jeg kan ikke vente til jeg har fått spart opp til buskebryn så Cathrine kan vokse en fin form til meg. Akkurat nå må det litt sminke til for å få til dette, men sånn er det når jeg skal gjøre ting selv og ikke har peiling!


Uten sminke


Med sminke

Jeg skulle selvfølgelig tatt før bilder, men det turte jeg rett og slett ikke. Sminken jeg bruker på brynene mine er et brynkitt fra Body Shop 02. Ellers har jeg også to Dior brynpenner i to ulike farger. Med nyfarget hår bruker jeg den mørkeste av dem, og etterhvert som hårfargen lysner går jeg over på den lyseste. 

Jeg er superhappy jeg!

60 kommentarer
    1. Du hadde vært såå mye penere hvis du hadde roet ned på sminken din. Du er naturlig pen, så trenger ikke ta på masse foundation og øyenbrynssminke

    2. de var jo bare en litt annen form (veldig fint btw), men du burde virkelig ikke ha dem så mørke, du burde ha dem MYE lysere, hadde vært så mye finere! Er enig med Ekra over her:*

    3. Pene bryn! Men det hadde sett mer naturlig ut om du ikke tok så hard farge, og ikke dro brynet helt ned til øyekanten. Du bør heller avslutte halvveis, om du skjønner 🙂

    4. Synes det var fint:) Du har også et veldig fint fjes:) Men jeg hadde likt det også om det var litt lysere farge, for det ble veldig stor kontrast når du hadde så mørke bryn. Ellers så elsker jeg bloggen din :):):)

    5. Kan du ikke legge ut bilder fra voksing av armene? Jeg har så lyst å gjøre det selv, men vokser det ikke ut stygge hår etterpå? 🙂

    6. Brynene er jo enda altfor mørke… Du er altfor lys i huden (vet du ikke er så lys som på bildene over) til å ha så svarte øyenbryn. De skal være litt lysere enn fargen ved hår rota, og dette er absolutt 8 farger mørkere enn det du egentlig trenger.
      Du burde også begynne å bruke mindre sminke. Det ser ut som at du har en del rynker og slikt, pga så mye sminke du legger på deg. Et lett pudder, concealer og rouge er det eneste du trenger (utenom eyeliner, maskara og det da!). Du hadde vært ENDA penere med nøytral sminke. Du er jo allerede nydelig.

    7. åå, dødsfint!! du ble kjempefin og brynene var helt nydelige 🙂 så flink hun har vært, hun som du var hos 🙂

    8. Kjempe fin fasong Marthe:) Syns ikke du trenger å tegne på de, var kjempe fine uten sminken, syns ikke du trenger den 😀 Kan du ikke prøve det en dag?

    9. Så fint!!
      Kan du lage et innlegg der du skriver litt om hvilke produkter du bruker på øynene?
      Eks; eyeliner, mascara.
      Og om hvor du kjøper de og hvor mye de koster :-))

    10. Du er så fin du Marthe 🙂 Og resultatet ble jo knall bra! Selv om jeg fortsatt syntes du burde roe litt ned på øyenbrynssminken, ser unaturlig ut. Personlig elsker jeg resultatet uten sminke 🙂

    11. Synes det ble kjempefint jeg 🙂 du er helt nydelig!
      Du kunne ikke skrevet et innlegg om hvordan hudsminke du bruker, om du ikke har gjort det allerede? 🙂

    12. Så fint det ble, dette kledde du! Men jeg er også enig med det mange andre sier, at fargen burde bli lysere, da ville det sett mye mer naturlig ut 🙂

    13. Hei 🙂 lurte på om du kunne skrive et innlegg om butikkjobben din? Altså hvordan det er å jobbe der, om du lærte alle de tekniske tingene fort (kasseapparat, telle varer, stenge/åpne butikken) osv? Evt. smarte tips til å huske alle de nye inntrykkene 🙂 Skal selv snart begynne på The Body Shop, og har ingen butikkerfaring fra før av! hehe 🙂

    14. Karen: Oi, det var en god idè! Det skal jeg se om ikke jeg kan få til Karen 🙂

      Sandra: Jeg har en venninne som går på hudpleien så jeg fikk det gratis hjemme hos henne 🙂

      Mina: Jeg har skrevet et eller to innlegg om det tidligere hvis ikke jeg husker feil. Du finner dem under kategori “om meg” i sidemargen til høyre her 🙂

      Lotta: Det kan jeg gjøre! 🙂

      Emilie: Jeg kan prøve å få tatt bilde av armene mine i dag og legge ut sammen med et annet innlegg 🙂 De er enda som silke 😀 Hehe. Hårene vokser ut igjen på et tidspunkt men de blir ikke sorte og stive som hvis du barberer dem. Venninnen min forklarte det for meg men nå husker jeg ikke hvordan det var, men det har med hårroten å gjøre. Når du vokser så får du med hele håret fra hårsekken og ikke bare halve. 🙂

      Tusen tusen takk for alle tilbakemeldinger! Utrolig morsomt å lese alle de forskjellige meningene deres. Øyenbryn er helt klart noe vi alle har veldig ulike meninger om. Hoho 😀

    15. du er nydelig, men jeg syns du har altfor mørke øyenbryn. hadde sikkert blitt finere hvis de var litt lysere

    16. Du er en veldig pen jente, men jeg syns du burde sminke brynene dine mye mindre.. Det ser ut som du går bananas med svart liner, og formen er alt for lik over hele. De burde være større fremme og smalne nedover 🙂

    17. Synes ikke dere som kommenterer burde henge dere opp i og kritisere sminkebruken til Marthe, hun tar trossalt closeup bilder av ansiktet sitt hver dag og viser flere tusen mennesker, så da burde hun få bruke akkurat så mye som hun føler seg vell med. Synes foressten brynene dine ble kjempefine marthe! Du er ei nydelig jente 🙂

    18. Kjempefine! Litt mørke ja, men syns det passer til årstiden nå! Jeg har selv prøvd voks, og fikk en veeeeldig dårlig hudreaksjon på det! Så jeg tør ikke mer.. men fant noe annet som jeg eeelsker!! Threading, napping av bryn med tråd. Har en venninne som gjør det for meg, og du bør absolutt prøve!! Elsker bloggen din!! 🙂

    19. Rebecca: Det er forskjell på å kritisere negativt og å si meningen sin/gi tips, og flesteparten av kommentarene gjør det siste 🙂

    20. Silje Olsen: Tusen takk for det! Kjempesnilt av deg 😀

      Sarah: Tusen takk Sarah 🙂 Åh Threading har jeg kun sett. Aldri testet! Det ser så stilig ut. Men gjør det ikke vondt? Det ser så vondt ut. Hehe!

      Line: Takk 😀

      Rebecca: Så snill du er Rebecca. Tusen takk for fine ord 🙂 Folk mener alltid veldig mye om sminke og kommer alltid til å blande seg i hvor mye jeg skal sminke meg og hvordan. Sånn må vi bloggere bare regne med når vi deler bilder av oss selv og spør etter tilbakemeldinger. Jeg setter stor pris på de aller fleste kommentarer, men kommentarer hvor alle mine “feil” blir remset opp etterfulgt av en oppskrift på hvordan jeg SKAL sminke meg, gidder jeg ikke engang å lese. 🙂

      Amanda: Bare bryn og armer. Neste gang er det legger 😀 Jeg syntes ingen av delene gjorde vondt. 🙂

    21. Hehe, smerten er noe du venner deg til i løpet av sekunder! Om det er en prof. så går det fort, og det er egentlig ikke så vondt etter et par runder, men anbefales på det sterkeste! Håra som vokser ut igjen blir så tynne, og looken blir så ren! 😀

    22. Litt for mørke for min del:) Spesielt at det er like mørkt i ytterkanten av brynene som der de starter. Burde liksom “forsvinne” litt mer gradvis. Og litt lysere.
      Men pen jente.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg