En liten tilståelse

Her kommer ukens tilståelse. Jeg har aldri noen sinne prøvd voksing på en eneste kroppsdel og jeg har aldri noen sinne farget brynene mine. Jeg er som de fleste av dere vet naturlig blond, noe som betyr at også brynene mine er naturlig blonde under all sminken. Hver eneste dag tegner jeg brynene mine, og det har jeg gjort så lenge jeg kan huske. Jeg har fått ekstremt mye hets for dem gjennom årene, både fra mine daværende aller nærmeste og fra dere ukjente i form av direkte stygge kommentarer og det dere kaller konstruktiv kritikk. Personlig synes jeg ikke kommentarer på hvordan utseende kan “forbedres” kommer i kategorien konstruktiv kritikk, men jeg tar det aller meste imot med åpne armer.

Jeg har tidligere fått mail fra flere hudpleiesalonger i Kristiansand som har tilbudt seg å ordne bynene mine gratis mot reklame, men jeg har alltid takket nei. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg har rett og slett hatt angst for farging og voksing av bryn. Det er så sjeldent jeg ser hudpleiere med pene bryn selv, så hvorfor i all verden skal jeg la dem fikse mine? Nå har jeg gjort det! Og det var virkelig ingenting å frykte.

Fargen ble helt perfekt! Nå har det seg jo slik at jeg alltid har nappet brynene mine selv så formen kunne vært penere, men heretter skal jeg legge napperen på hylla og la ingen andre enn Cathrine få ansvaret.



Annika:
Jeg har faktisk ingen sorte hår på leggene.
Cathrine: Neivel. Dra ned buksa så skal vi se!


Ingen sorte hår på Annika!

Se hva jeg har gjort!! Æææ. Var det noe jeg aldri skulle gjøre så var det ihvertfall å vokse armene! Vel.. Jeg gjorde det. Og nå føler jeg meg som en baby. Jeg er silkemyk. Det er alvorlig talt nesten så jeg spiser opp mine egne armer. Faktisk så følte jeg meg tre kilo lettere etter dette. Armvoksing måtte testes det og!

For en bra kveld. Jeg kan vise resultatet senere!
Annikas blogg finner dere HER, og Cathrines blogg HER

32 kommentarer

Siste innlegg