Farlige fristelser..

Det eneste som hindrer meg i å klikke hjem et par av disse nå er den alt for sene lønningen! Som toppblogger får man riktig nok betalt, men lønningene kommer både 2 og 3 uker for sent hver eneste gang. Veldig profesjonelt. Uansett! Se på de nydelige kjolene under her! Jeg bokstavelig talt sikler etter kjole nummer 2,3 og 4. Og 7 med et tynt, lite belte rundt! Åååå, Marthe.. Kan du beherske deg?

…Svaret er nei.  

1 2
34
5 6
78
1 HER, 2 HER, 3 HER, 4 HER, 5 HER, 6 HER, 7 HER,8 HER (affiliateslenker)

Er det noen av dere som snart skal på juleball og behøver kjoletips? Si ifra!

75 kommentarer
    1. ebbalove: Nei så koselig! Tusen takk 😀

      Anna: Ikke sant.. Når lønningen kommer sier jeg bare… Nelly har bare med å ha størrelsen min igjen når lønningsdagen dukker opp! 😀

    2. for noen utrolig nydelige kjoler! disse må jeg jo nesten bare klikke hjem når jeg får stipendet, uten å nøle. elska den nummer 2 der, så utrolig mange fine kjoler som er på nelly for tiden 🙂

    3. JEG SKAL PÅ JULEBALL. går i tiende, så er siste året mitt derfor vill jeg se smashing ut. HJELPMEG!

    4. Hei Marthe! Elsker bloggen din! Jeg skal på skoleball snart og det er et par gutter jeg gjerne vil imponere. Jeg er 13 år og vil gjerne ha en hvit eller sølvgrå kjole som er fin! Jeg har kjempe lyst på en kjole som ingen andre har og vil derfor bestille fra nettet. Jeg vil helst ha tips fra en voksen, håper du kan hjelpe meg. Prisen på kjolen har ingenting å si. Takk!:)

    5. jaa, det er snart juleball påå skolen og hadde vert supert om du kunne laget eit sånt innlegg 😀 du har den beste stilen!! Jeg går i 9’ende, og lurer på hvilken kjole som hadde past til juleball, for er redd jeg finner en kjole som er FOR kjedlig eller en som er FOR voldsom.. du er den beste bloggeren:-D

    6. kan du ikke ha et innlegg om kjoletips til tynne jenter som ikke passer stroppløse kjoler osv. pliiis. Jeg sliter med litt dårlig sjølbilde siden jeg ikke passer 90% av kjolene ute i verden…. 🙂

    7. Hei:)ja jeg skal på juleball snart…jeg går i syvende klasse og jeg vil ha en lang kjole…hvis du kunne hatt et innlegg om akk. Det ville det vært suuuupert;);););):D:P PS: sitter deg og bloggen! Fast leser!!!!:-D:P:-P=D=D=)

    8. Haha, så morsom du er! 😀 Og disse kjolene var jo helt nydelige, så du kommer evt. ikke til å angre på dem! 😀
      Jeg går i 10.klasse og vi skal ha juleball-arrangementet! 🙂 Har allerede en kjole, men kommer sannsynligvis til å kjøpe en kjole til x)) Tips hadde vært fint da 😉

    9. Skolen jeg går på har vært år et juleball for 10.klasse, og i år er det min tur! Vi på trinnet består av jenter som liker lange, “typiske” ballkjoler (noen vil vel kalle det bløtkakekjoler?).. Elsker stilen din, så lurte på om du ville lage et innlegg med tips om dette?

    10. utrolig fine kjoler, elsket dem <3
      ja det er snart juleball såå det hadde vært sykt bra med litt tips fra deg <3 elsker bloggen din !

    11. hei jeg har ball etter juleferien og trenger hjelp med å finne en kjole!! har ikke så mye penger nå så kan ikke bruke for mye på kjole;) håper du kan hjelpe meg!!<3
      klem Ida<3

    12. Nydelige kjoler 🙂
      Jeg har juleball og går i 10. Klasse kan du gi meg noen tips til sånn Ballkjoler?? Hvordan Ballkjole hadde du?

    13. Ja, jeg vil ha hjelp til å velge juleball kjole! skolen vår har ball hvert år så vi pleier ikke å bruke sanne sikkelige ballkoler hvis du skjønner, hadde vært supert med hjelp!
      Elsker bloggen din!<3

    14. Marthe!
      Hei, jeg skal på juleball i år, men finner ingen kjole.. jeg vil helst ha maxikjole…
      har du noe tips, til billige og fine kjoler på nett ? 😉

    15. Har du noen tips til meg? Skal ha den på julaften/nyttårsaften, helst ikke så dyr kjole og så er jeg heller ikke sånn kjempetynn så kler ikke de som er inntilsittende :/

    16. Vi skal ha juleball i desember og jeg sliter veldig med å finne ballkjole! Får ikke lov til å bestille fra utlandet så da må jeg bestille fra nelly.com eller noe. Liker veldig godt paljetter fortiden, så hadde vært utrolig god hjelp om du kunne tipset litt 😀

    17. Ååå,den røde var fantastisk flott! jeg er så glad i knall rødt. Også må jeg si at du er så flott sminket for tiden,digger nærbildene du har lagt ut med de røde leppene på et par innlegg.Selv den lilla leppestiften,som er helt grusom fæl er fin på deg! og det er jo en bragd i seg selv å klare med en slik grell farge spør du meg. 🙂

    18. heei! AH, fine kjoler!
      Hvorfor er du aldri med moren din lenger etter at du flyttet ut? Har ikke hørt du har vært med henne en gang etter du flyttet ut? 🙁
      Men elsker bloggen din!

    19. Hadde vært kjempefint med et juleballkjole innlegg. Kanskje du kunne skrive hva som passer b best til de ulike kroppsfasongene osv. Har allerede funnet men jeg vet om mange som ikke har peiling!

    20. Hei 🙂
      Jeg skal på juleball, men aner ikke hvordan jeg skal fikse håret:/ kan du legge ut noen tips til fine frisyrer?
      Elsker bloggen din <3

    21. Jaa! 10-klasse og juleball 21 desember! Hjeelp! Lavt budsjett og vil ikke bruke en kjole jeg har brukt før, det er kjipt på skoleball! Hvertfall i 10ende! Liker egentlig det meste, men ikke alt for stasjete! Håper på fine tips 🙂
      Takk på forhånd 🙂

    22. Så bra! Kan du ta kjoler som ikke tømmer lommeboka heeelt? Går i 10. Klasse, så har ikke så mye penger og rutte med? 😉
      Super blogg <3

    23. Jaaaa!!!
      Jeg har helst lyst på tips om korte kjoler i fargene mørkeblå, rød, svart, hvit eller lysegrå:) DESPERAT!!!!<3 MÅ ha den PERFEKTE!!!!

    24. hvorfor går du inn på nelly osv hvis du vil klare å beherske deg? da får du holde deg unna netthandler osv. Jeg synes det er litt rart med deg at du kjøper 1000 ting hele tiden også bruker du en kjole, og dagen etterpå har du glemt den siden du har alt for mye av alt rett og slett. Har vært fast leser av bloggen din i over ett år tror jeg, og synes du virker som ei kjempehyggelig jente. men synes liksom de fleste bloggere skal virke som divaer osv når det kommer til penger og klær. Dere liker å vise at dere har ufattelig mye penger i en så ung alder. Jeg er 18 år og jobber på en prix butikk, jeg har ikke sjangs til å shoppe så mye som du gjør, og det jeg synes er at du skal sette mer pris på ting. Som jeg sa, du kjøper en ting og etterpå er den glemt eller “gooosh, forige ukens kjole, den er alt for gammel nå! Mååå kjøpe meg en ny til dagens antrekk”. Synes det er sånn det virker at mange bloggere er. Dere får pengene deres bare gitt til dere nesten. Dere må ikke gjøre mye for dem, mens vi andre som er på alderen din gjør alt vi klarer for å spare opp til en eneste ting, men du kan bare kjøpe det når du vil nesten.. -(må bare vente til neste lønning, da har jeg råd)… måtte bare få det ut 😛 men liker fortsatt bloggen din, men dette var bare noe som har irritert meg litt

    25. Ja, jeg trenger virkelig tips til jueball kjole! Helst ikke s veldig dyr, siden jeg nettopp har brukt mange tusen kroner i Oslo … haha

    26. hei marte! Du legger alltid ut disse fantastiske kjolene, men de sitter så UTROLIG tettsittende. Kanskje du kunne vist noen kjoler, som de som ikke har den flateste magen også kan ha dem? (meg haha)

    27. Så fine kjoler! Jeg skal på juleball- siste ballet på ungdomsskolen (10.trinn) og trenger kjoletips- hadde blitt veldig glad om du ville ha hjulpet meg litt 😀

    28. Kan du ikke ha en ett innlegg med juleballkjoler, julebordkjoler osv?
      Noen som er typisk klassiske , og noen som er veldig inn nå? Litt forskjellig med andre ord… Så det ikke bare blir typisk “ungdomskolepreg” over kjolene.

    29. Heisann!
      Eg trenger litt julekjole tips:)
      Kjempe fin blogg du har.
      Er innom den sikkert ti ganger hver dag,for å se om det er kommet noen nye innlegg!<3

    30. Kan du legge ut tips til lange, men ikke “store” kjoler?
      Det er 9.ene klasse, ikke 10.ene altså fotsi, men ikke fluffy.
      Du burde forresten sjekke ut denne siden hvis du skal se på kjoler! Sinnsykt masse fint!!
      http://www.jenjenhouse.com

    31. Kan du legge ut tips til kjoler som man får kjøpt i butikk? F.eks. i oslo? Skal på veldig fin avslutningsmiddag og trenger virkelig kjole!!

    32. Omg! Kjole 7 var nydelig! Hadde den bare ikke vært så dyr. Studentlivet har sine skyggesider og, hehe.

    33. Så fine kjoler!!
      Et innlegg om kjoletips hadde vert kjempefint! Jeg syns i alle fall det da. Jeg syns det er vanskelig å finne den perfekte kjolen og jeg tror ikke jeg er den eneste.. 🙂

    34. Hvis du kjøper noen av kjolene kan du vise bilde av deg som har dem på sånn at vi får se 😀 ?? Liker antrekkene og stilen din <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg