Todays makeup!

Hallo mine kjære lesere! Møte med regnskapsfører er over og resten av papirarbeidet er nå overlatt til han! For en fantastisk følelse å vite at alt ordner seg. Jeg er veldig glad i regnskapsføreren min, men disse folkene gjør ikke ting gratis vet dere og da er det greit å ihvertfall gjøre mest mulig selv! For noen måneder siden kunne jeg overhodet ingenting, men nå har jeg takket være pappa Lars fått litt peiling! Håper jeg til neste gang kan gjøre alt selv så regnskapsføreren bare behøver å se gjennom.

Ellers ville jeg bare vise dere “Todays makeup”. Jeg har smurt både lepper og negler i en knallrød farge i dag! Ellers har jeg for engangs skyld dratt frem eyelineren. Jeg bruker aldri eyeliner, men i dag fikk jeg lyst til å prøve. So i did! Jeg hadde til og med lyst til å eksperimentere med håret til dagens antrekk, men været sier nei. Det plasker ned og er rene stormen utenfor! Arh, når skal det gi seg?


Eyeliner fra Lancome, Isadora Leppestift farge 47, og rouge fra Bodyshop.

59 kommentarer

Siste innlegg